Canyon Kullanıcıları Kulübü

sinobjk

Forum Demirbaşı
Kayıt
2 Temmuz 2014
Başlık
6
Mesaj
558
Tepki
689
Şehir
istanbul
İsim
Sinan POLAT
Bisiklet
Canyon
@Berke valla yanlış yok bence. adamlar euro ile doları denk tutmuşlar. tam canyon alma zamanı. ben euro üzerinden almıştım. eski canyon sahiplerinin hepsi zarar etti şaka gibi bir durum.
 

Berke

Road Bike Cyclist
Kayıt
21 Haziran 2013
Başlık
59
Mesaj
6.031
Tepki
9.229
Yaş
21
Şehir
İstanbul
Başlangıç
2010—11
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@sinobjk
Evet hocam şaşırdım baya. Mesela sizin bisiklet 1400 lira daha ucuz şu an.

Adsız.png Adsız2.png
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
2 Şubat 2005
Başlık
0
Mesaj
0
Tepki
0
Para birimi seçilen ülkeye göre değişiyor. Bisikleti Almanya'dan gibip alırsanız veya bir yakınınız getirirse, Euro olarak ödeme yapmak zorundasınız.

1500 euro altı kargo ile bisiklet alacaksanız, para biriminin Dolar olması faydanıza.
 
  • Beğen
Tepkiler: 1 kişi

sinobjk

Forum Demirbaşı
Kayıt
2 Temmuz 2014
Başlık
6
Mesaj
558
Tepki
689
Şehir
istanbul
İsim
Sinan POLAT
Bisiklet
Canyon
@Berke

ama euro fiyatına almanya vergisinide katıyor. (%19). ama söle bi gercek var. adamlar 1 euro : 1 dolar saymışlar. yanı benim 450 - 500 lira gibi bir zararım söz konusu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Berke

itsaboutyou

Daimi Üye
Kayıt
24 Temmuz 2015
Başlık
18
Mesaj
370
Tepki
792
Şehir
İstanbul
İsim
Kerem
Bisiklet
Canyon
ben facebook'tan iletişim kurdum , SAP'ye geçtikleri için şuan sitelerinde hatalar mevcut. Stokta olmayan bisikletleri stokta gösteriyo vs. gibi şeyler var.
 

itsaboutyou

Daimi Üye
Kayıt
24 Temmuz 2015
Başlık
18
Mesaj
370
Tepki
792
Şehir
İstanbul
İsim
Kerem
Bisiklet
Canyon
@emrah sökmenberk dolar euro olayı da sistemdeki hatadan kaynaklanıyormuş , onu da dikkate almayın :) dolar olarak yazan fiyatlar euro yani
 

Yağız Gökmen

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Temmuz 2014
Başlık
30
Mesaj
969
Tepki
2.443
Şehir
İstanbul
İsim
Yağız GÖKMEN
Bisiklet
Focus
canyon kadro satışını da kaldırmış zaten hiç akıl karı değildi isabet olmuş
 

mustafa ç

Forum Demirbaşı
Kayıt
12 Eylül 2014
Başlık
16
Mesaj
495
Tepki
948
Yaş
34
Şehir
gölcük
Bisiklet
Trek
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #31
sitede güncelleme vardı 3 4 gündür. muhtemelen dolar üzerinden satacaklar bundan sonra ve yeni bedelleri yüklerken hata oldu zira 2015 bisikletlerde indirimde olan endurace al 6.0 930 dolardan 880 e inmişken 2016 versiyonu 840 dolardan satılıyor. yani bazı sayfaları güncelemişler bazıları hatalı. anlık bir sevinme olmadı değil :D biz de ucuza alamayacağız merak etmeyin:)
 

sinobjk

Forum Demirbaşı
Kayıt
2 Temmuz 2014
Başlık
6
Mesaj
558
Tepki
689
Şehir
istanbul
İsim
Sinan POLAT
Bisiklet
Canyon
Alabileceginiz en dusuk rakama almanizi isterim emin olun ama ayni seyi kendim icinde isterim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mustafa ç

alpyese

Forum Demirbaşı
Kayıt
29 Mayıs 2015
Başlık
1
Mesaj
493
Tepki
830
Yaş
35
Şehir
İstanbul
İsim
Alper
Bisiklet
Canyon
Selamlar herkese yeni zamlar gelip üstüne € artışı sayesinde ümitlerim azalmışken € düşer sabrı ile beklerken $ geçişi büyük süpriz oldu, aslında yaptıkları büyük terbiyesizlik olsada AB harici tüm ülkelere ya kendi parası yada $ üzerinden satarken bizde neden € idi en başından beri demek geliyor insanın aklına...

Fırsat bu fırsat derken dün Endurace CF 7 siparişi geçtim, siyah kırmızı kombinasyonu daha hoşuma gitsede sanırım artık bu modeli sadece Gri siyah mavi renginde üretecekler ama bu modelede kanım ısındı kargo dahil 1388.83 $ x 2.95 (garanti bankası kuru) şeklinde benden 4097TL çektiler, yaklaşık olarak 650TL civarı bir KDV ödeyeceğim sanırım, artık geriye heyecanlı bir bekleyiş kaldı.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Yağız Gökmen

Yağız Gökmen

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Temmuz 2014
Başlık
30
Mesaj
969
Tepki
2.443
Şehir
İstanbul
İsim
Yağız GÖKMEN
Bisiklet
Focus
@alpyese hayırlı uğurlu olsun renk te çok güzel bisiklette bakalım bende sipariş verme aşamasındayım gidip gidip geliyorum

şimdi 1.500€ olan sınır 1.500 dolar mı oldu acaba
 

alpyese

Forum Demirbaşı
Kayıt
29 Mayıs 2015
Başlık
1
Mesaj
493
Tepki
830
Yaş
35
Şehir
İstanbul
İsim
Alper
Bisiklet
Canyon
@Yağız Gökmen çok teşekkürler, sanırım 1695$ civarı oluyor bu fiyata Endurace CF 7 SL ye kadar çıkılabilir, € iken de öyleydi yada Ultimate CF 7 SL olabilir.
 

sinobjk

Forum Demirbaşı
Kayıt
2 Temmuz 2014
Başlık
6
Mesaj
558
Tepki
689
Şehir
istanbul
İsim
Sinan POLAT
Bisiklet
Canyon
hani sistemde hata vardı. fiyatlar yanlıştı falan ne oldu o işe. olan bize oldu anlaşılan :(
 

osiosborn

Aktif Üye
Kayıt
14 Temmuz 2015
Başlık
16
Mesaj
163
Tepki
247
Şehir
Berlin
İsim
Onur Ö.
Bisiklet
Trek
Endurance Al 7.0 200gr ağır olmasına rağmen Ultegra seti ve 85$ daha ucuz olmaından dolayı bana cazip geliyor.

Tecrübeli arkadaşlar bu konu ne düşünür?

http://i.imgur.com/EDSMCrR.png

http://i.imgur.com/63Kwuzb.png

CANYON_COMP.png
 

itsaboutyou

Daimi Üye
Kayıt
24 Temmuz 2015
Başlık
18
Mesaj
370
Tepki
792
Şehir
İstanbul
İsim
Kerem
Bisiklet
Canyon
@sinobjk valla facebook'tan sürekli cevap yazan Fabian diye bir eleman var Canyon'da onun yalancısıyım :) yakında çıkar kokusu bu işin
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
2 Şubat 2005
Başlık
0
Mesaj
0
Tepki
0
@osiosborn

Endurace CF 7.0 varken diğerini düşünmeyin bile. Gurup set bir üst model olabilir, ancak bu fiyata karbon kadro bisiklet varken, alu kadro almak çok mantıklı değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: 1 kişi
Yukarı Alt