Adil ÜNALDI
Antagonist
- Kayıt
- 17 Ocak 2019
- Mesaj
- 3.451
- Tepki
- 9.368
- Yaş
- 44
- Şehir
- Bursa
- İsim
- Adil
- Başlangıç
- 1991—92
- Bisiklet
- Specialized
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
1-) Evet hakikaten bunu düşündüm. Düz bir şekilde giderken aracın yaklaştığını duyup, hissedince gidonunu araca doğru kırıyorsun. Tehlike hisseden sürücü bunun tam tersi yöne gider."Bu şekilde neredeyse kaza süsü - senaryosu üzerinden youtube etkileşimi elde etmeye çalıştığınızı düşünüyorum."
Hakikaten şunu düşünebildiniz öyle mi ?
3 şeritli yolda emniyet şeridi yoksa sağ şeritten gitmek benim hakkım, burada bomboş olan son 2 şeridi kullanması gereken arkadaşın özellikle beni silme geçme isteğini vurgulamak istedim.
Bu arada geçen bir video daha yükledim, sola sinyal vererek yolun sağında duran bir araç videosu.
Onu da 3-5 izlenme için yükledim.
Umarım bu tarz bir taciz yaşamazsınız sürüşlerinizde dileğiyle iyi geceler.
2-) Şeridi bitiren düz beyaz çizginin sağında gayet kocaman boş bir alan var. Oradan gidebilirdin.
3-) Geçen yüklediğin videoları izlemedim. İzlemeyeceğim.
4-) Akşam 6 sonrası yaptığım günlük kahve sürüşlerimde tam iş dağılma saati trafikte sürüyorum. 500-600 kilometrelik Strava geçmişinle bana trafik tacizi, kazası lakırdısı yapmazsan sevinirim. 2 belediye otobüsü arasında orta beyaz çizgi üzerinde kalmak veya yokuş aşağı 60 kmh üzerinde giderken biri önüne geçip fren yapması gibi aksiyonları yaşadıktan sonra birlikte bu konuları konuşabiliriz.
Sidik yarıştırmıyorum. Benim işediğim noktaya siz bisikletinize biner gidersiniz.
Strava kaydı atmadan önce izin istersen iyi olur. Yaşımdan önce bu spora vermiş olduğum emeğe saygı duy lütfen.
Bu arada; Bisikletten düşmek ve bisiklet ile kaza yapmak arasında Dünya kadar fark var. Öncelikle kafalarımıza bunu iyi oturtmamız gerekli.


