Ahmet Miura
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 5 Ağustos 2007
- Mesaj
- 403
- Tepki
- 831
- Şehir
- Winter Park, Florida
- İsim
- Ahmet Cemiloglu
- Bisiklet
- Diğer
Bisiklet agirligi abartmadiginiz surece ne duzlukte ne de rampada birincil etken degil. Kadroya uygulanan pedal gucuyle kadronun esneyip vucudunuzla uyum icinde olmasi, yuk kalktigi anda yerine geri gelerek kaboldugunu sandigimiz enerjiyi aktarma sistemine geri vermesi lazim. Bu nedenle karbon bisikletleri eskisinden daha esnek yapmaya calisiyorlar. Ayni sey aluminyum icin de gecerli. Bu malzemelerin hic biri ust seviye celik kadar basarili degil. Eger agirliga cok onem verenlerdenseniz asagida English Cycles'in linki var.
5.35 kg agirliginda yol bisikleti, 6.1 kg agirliginda (katlanir!) yol bisikleti, 8.4 kg agirliginda 29er MTB vs. gibi ultra hafif celik bisikletler yapiyor. Kadro baslangic fiyati $2000, fakat butun bu agirliklara egzotik parcalarla ve cok pahali jant setleriyle inilebiliyor.
(link)
5.35 kg agirliginda yol bisikleti, 6.1 kg agirliginda (katlanir!) yol bisikleti, 8.4 kg agirliginda 29er MTB vs. gibi ultra hafif celik bisikletler yapiyor. Kadro baslangic fiyati $2000, fakat butun bu agirliklara egzotik parcalarla ve cok pahali jant setleriyle inilebiliyor.
(link)


