Ahmet Miura
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 5 Ağustos 2007
- Mesaj
- 403
- Tepki
- 845
- Şehir
- Winter Park, Florida
- İsim
- Ahmet Cemiloglu
- Bisiklet
- Diğer
Burada bir kac arkadasim bir suredir konudan haberdar, sonunda bisikletin yapimi basladi. Bisikletin ne oldugundan bahsettikten sonra resimleri eklemeye baslayacagim.
Randonneur Bisiklet
Fransa'da 1930 sonlarinda populerlesen hizli tur bisikletlerine verilen isim. Kisaca Rando diyelim
Gelismis on ve arka vites sistemi, dusuk basincli kalin lastikler, uzun camurluklar, on canta tasiyicisi, kadro pompasi, dinamo, on ve arka farlar ile her turlu kosulda hizli gitmeye musait olmalarina karsin donemin frensiz ve vitessiz, tabiri caizse ciplak Tour de France bisikletlerinden en az 3kg daha hafiflerdi. Bunun sebebi, bisikleti dogaya cikip fotograf cekmek isteyen, haftasonunda bir kac yuz km sehirden uzaklasmak isteyen bisiklet meraklilarinin kafayi calistirip vites sistemlerini ve aluminyum malzemeleri kullanmaya baslamalaridir. II. Dunya Savasi sonrasi her yil bombalanmis 400km'lik bir parkurda yapilan yarismalarla bu bisikletler hizla gelisti, amac birince gelmek degil, en hafif bisikletle bu zorlu parkuru sapasaglam bitirmekti. Bu konuda efsane isimler Rene Herse, Jo Routens, ve Alex Singer'dir. Bugun iyi kondisyonda Rene Herse bisikletlerin degeri 10-12000 USD civarindadir. Gidon bogazlari, cantilever frenleri 800 USD civarina, kendi yaptigi aynakollar ise 1500-1700 USD civarinda alici buluyor. Tabi ki ikinci el... Bu dayaniklilik yarislarinda en hafif bisiklet 1947 yilinda Alex Singer'in 7.9kg'lik bisikletidir. En hafif tandemi yine ayni konstruktor yapmistir. Ama 1936 yilinda Nicola Barra, 7.96 kg bir bisiklet yapmistir ki kendisi aluminyum kadrolarin oncusudur. Bu bahsettigim agirliklara kalin lastikler, camurluklar, on-arka vites, dinamo, on arka farlar, on bagaj tasiyici ve kadro pompasi dahildir. Inanmasi guc ama celik ve aluminyumla bunlar basarilabiliyor, sadece pahaliya maloluyordu ve F1 araclari gibi sadece bir yaris cikarmalari bekleniyordu. Musterilerin normal kullanimina sunulan bisikletler ise 10.5-11.5 kg arasinda kaliyordu. Bu bisikletler ortalamanin uzerinde geliri olan birinin 3 aylik maasina maloluyordu.
Gunumuzde aluminyum alasimlar cok daha gelismis olsa da malzemeler daha agir ve kaba oldu. Bu nedenle olabildigince hafif olmasina gayret ettigim yeni bisikletim tahminen 9.5-10kg civarinda olacak. Amerika ve Japonya'da populer olan ozel siparis bisikletlerin bugunku iscilikleri gecmistekilerden cok daha ust duzeyde.
Gelelim benim bisikletime...
Bishop 650B Randonneur
Uzun zaman once tedahulden kalkmis, ama son 5 yildir hortlamis olan lastik ebadi 650B, yaklasik 26.5 inc'e tekabul ediyor. Ornegin 650 x 42B bir lastik 700x23C ile ayni capa sahip. Muthis bir konfor getirisinin yanisira dag bisikletine kiyamayanlarin cekinerek girecegi taslik arazide kullanilabiliyorlar. Benim lastiklerim 650x38B olacak, 700x19C lastige yakin capta diyebilirim.
2010 Kasim ayinda depozitomu yatirdim, tam bir yil sonra siram geldi.
Parca Listesi:
Gidon : Grand Bois Randonneur
Gidon Bogazi : El yapimi - Chris Bishop
Fren Kollari : Sram S500 ya da Tektro R200
Vites Kollari : Campagnolo Nuovo Record on, Portacena* arka kol, yedek olarak 9 vites Dura-Ace kollar
On Aktarici : 3 tane aldim, hangisinden randiman alirsak o kullanilacak: Suntour Superbe Pro, Campagnolo C-Record, Shimano FD-7410 Dura-Ace. Hepsi 6-8 vitesli donemden ve sifir.
Arka aktarici : Shimano RD-7800GS Dura-Ace (orta boy kafes)
Krankset: 46-30 Specialities-TA Pro Vis 5
Krank Gobegi: Tune'un direktorlugunu yapan eski yarisci Jan Ullrich'in yaptigi bir prototip. 122mm kare mil, titanyum aluminyum alasimli. Saplamalar dahil 172 gram.
Krank Gobek Haznesi : Eski Stok Japon Pist bisikleti gobegi (Medalist). Varolan en hafif haznelerden biri. Fotograflarda daha da hafifletilirken goreceksiniz.
Sele: Selle-Anatomica ya da Terry Fly, henuz karar vermedim.
On gobek : SON DeLuxe dinamo
Arka gobek : Suzue Classica
Teller : Sapim Laser
Jantlar : Grand Bois 650B - Bunlarin tanesi malesef 488 gram
Lastikler : Pacenti Pari-Moto 650Bx38 - Kalinligina ragmen her biri 300 gram, ama et kalinligi sadece 1.3 mm ve hic bir korumaya sahip degiller.
Camurluklar : Cekiclenmis 50mm eninde Honjo-Koken. Ozel siparisle ekstra uzunlar.
Canta Tasiyici : Henuz yapilmadi, Chris Bishop ozel yapim olacak.
On Far : Son Edeluxe LED far
Arka Far : Henuz karar veremedik, Chris bir fikri oldugunu soyledi, orada kaldik... Muhtemelen pilli olacak ve kadroya entegre bir lamba olacak.
Kadro Pompasi : Eski stok 45cm Lapize pompam (100 gram) kargoda kayboldu, yerine daha modern ve agir bir sey alacagiz herhalde...
Kaset/Ruble : Shimano Ultegra (9 vites ama 8'e dusecek. Nedenini sonra anlatacagim)
(*)Campagnolo Portacena : Kadroya takilan bir kulakcik sayesinde vites kolunun uzerindeki kilit ile zinciri kadroya gecirip tekeri elinizi yaglamadan cikarmayi sagliyor. Ilk uygulamalar 1940'larda yapilmis, sonra Campagnolo 80 sonlarinda Portacena ile deneyip vazgecene kadar tarihe karismis.
Kadro borulari : Ana borular Reynolds 853 (0.7-0.4-0.7mm et kalinligi), Arka borular KVA-Stainless, Catal ise Kaisei TOEI Special.
Kulaklar : On teker kulaklari SON DeLuxe SL icin ozel yapilmis, dinamodan elektrigi catala kablosuz aktarmaya yarayan kulaklardir. Arka kulaklar ise Portacena icin modifiye edilmis Paragon markadir.
Rakorlar : Hazir, sade rakorlarin elde sekillendirilip kadronun on borusuyla bi-lamine edilmesiyle hazirlanacak. Biri bitmis sekilde resimlerde gorulebilir.
Fren kablolari : Arka kablo ust borunun icine girecek, sele borusunu delerek direk arkadan cikarak centerpull frene inecek.
Frenler : Paul Racer Centerpull frenler. Cok kuvvetli ve modulasyonu mukemmel olan bu frenler icin kadroya ozel pimler yapiliyor. V-Fren ya da Cantilever'den daha ince ve yukarinda konumlaniyorlar. Kadro pimleri islenip hafifletilerek 30 grama dusuruldu. Toplam 240 gram olan frenlerle birlikte agirlik 270 gram oluyor. Bu sistem tum yol bisiketi frenlerinden hem modulasyon hem de guc anlaminda cok daha ileri. Yuksek profilli cantilever frenler ise daha kuvvetliler fakat modulasyonlari zayif.
Resimlerin sirasi ters oldu. Asagidan yukari dogru bakarsaniz daha iyi olur
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/046.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/045.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/044.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/043.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/042.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/041.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/040.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/039.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/038.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/037.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/036.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/035.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/034.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/033.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/032.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/031.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/030.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/029.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/028.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/027.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/026.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/025.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/024.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/023.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/022.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/021.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/020.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/019.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/018.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/017.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/016.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/015.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/014.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/013.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/012b.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/012a.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/011.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/010.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/009.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/008.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/007.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/006.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/005.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/004.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/003.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/002.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/001.jpg
Randonneur Bisiklet
Fransa'da 1930 sonlarinda populerlesen hizli tur bisikletlerine verilen isim. Kisaca Rando diyelim
Gelismis on ve arka vites sistemi, dusuk basincli kalin lastikler, uzun camurluklar, on canta tasiyicisi, kadro pompasi, dinamo, on ve arka farlar ile her turlu kosulda hizli gitmeye musait olmalarina karsin donemin frensiz ve vitessiz, tabiri caizse ciplak Tour de France bisikletlerinden en az 3kg daha hafiflerdi. Bunun sebebi, bisikleti dogaya cikip fotograf cekmek isteyen, haftasonunda bir kac yuz km sehirden uzaklasmak isteyen bisiklet meraklilarinin kafayi calistirip vites sistemlerini ve aluminyum malzemeleri kullanmaya baslamalaridir. II. Dunya Savasi sonrasi her yil bombalanmis 400km'lik bir parkurda yapilan yarismalarla bu bisikletler hizla gelisti, amac birince gelmek degil, en hafif bisikletle bu zorlu parkuru sapasaglam bitirmekti. Bu konuda efsane isimler Rene Herse, Jo Routens, ve Alex Singer'dir. Bugun iyi kondisyonda Rene Herse bisikletlerin degeri 10-12000 USD civarindadir. Gidon bogazlari, cantilever frenleri 800 USD civarina, kendi yaptigi aynakollar ise 1500-1700 USD civarinda alici buluyor. Tabi ki ikinci el... Bu dayaniklilik yarislarinda en hafif bisiklet 1947 yilinda Alex Singer'in 7.9kg'lik bisikletidir. En hafif tandemi yine ayni konstruktor yapmistir. Ama 1936 yilinda Nicola Barra, 7.96 kg bir bisiklet yapmistir ki kendisi aluminyum kadrolarin oncusudur. Bu bahsettigim agirliklara kalin lastikler, camurluklar, on-arka vites, dinamo, on arka farlar, on bagaj tasiyici ve kadro pompasi dahildir. Inanmasi guc ama celik ve aluminyumla bunlar basarilabiliyor, sadece pahaliya maloluyordu ve F1 araclari gibi sadece bir yaris cikarmalari bekleniyordu. Musterilerin normal kullanimina sunulan bisikletler ise 10.5-11.5 kg arasinda kaliyordu. Bu bisikletler ortalamanin uzerinde geliri olan birinin 3 aylik maasina maloluyordu.
Gunumuzde aluminyum alasimlar cok daha gelismis olsa da malzemeler daha agir ve kaba oldu. Bu nedenle olabildigince hafif olmasina gayret ettigim yeni bisikletim tahminen 9.5-10kg civarinda olacak. Amerika ve Japonya'da populer olan ozel siparis bisikletlerin bugunku iscilikleri gecmistekilerden cok daha ust duzeyde.
Gelelim benim bisikletime...
Bishop 650B Randonneur
Uzun zaman once tedahulden kalkmis, ama son 5 yildir hortlamis olan lastik ebadi 650B, yaklasik 26.5 inc'e tekabul ediyor. Ornegin 650 x 42B bir lastik 700x23C ile ayni capa sahip. Muthis bir konfor getirisinin yanisira dag bisikletine kiyamayanlarin cekinerek girecegi taslik arazide kullanilabiliyorlar. Benim lastiklerim 650x38B olacak, 700x19C lastige yakin capta diyebilirim.
2010 Kasim ayinda depozitomu yatirdim, tam bir yil sonra siram geldi.
Parca Listesi:
Gidon : Grand Bois Randonneur
Gidon Bogazi : El yapimi - Chris Bishop
Fren Kollari : Sram S500 ya da Tektro R200
Vites Kollari : Campagnolo Nuovo Record on, Portacena* arka kol, yedek olarak 9 vites Dura-Ace kollar
On Aktarici : 3 tane aldim, hangisinden randiman alirsak o kullanilacak: Suntour Superbe Pro, Campagnolo C-Record, Shimano FD-7410 Dura-Ace. Hepsi 6-8 vitesli donemden ve sifir.
Arka aktarici : Shimano RD-7800GS Dura-Ace (orta boy kafes)
Krankset: 46-30 Specialities-TA Pro Vis 5
Krank Gobegi: Tune'un direktorlugunu yapan eski yarisci Jan Ullrich'in yaptigi bir prototip. 122mm kare mil, titanyum aluminyum alasimli. Saplamalar dahil 172 gram.
Krank Gobek Haznesi : Eski Stok Japon Pist bisikleti gobegi (Medalist). Varolan en hafif haznelerden biri. Fotograflarda daha da hafifletilirken goreceksiniz.
Sele: Selle-Anatomica ya da Terry Fly, henuz karar vermedim.
On gobek : SON DeLuxe dinamo
Arka gobek : Suzue Classica
Teller : Sapim Laser
Jantlar : Grand Bois 650B - Bunlarin tanesi malesef 488 gram
Lastikler : Pacenti Pari-Moto 650Bx38 - Kalinligina ragmen her biri 300 gram, ama et kalinligi sadece 1.3 mm ve hic bir korumaya sahip degiller.
Camurluklar : Cekiclenmis 50mm eninde Honjo-Koken. Ozel siparisle ekstra uzunlar.
Canta Tasiyici : Henuz yapilmadi, Chris Bishop ozel yapim olacak.
On Far : Son Edeluxe LED far
Arka Far : Henuz karar veremedik, Chris bir fikri oldugunu soyledi, orada kaldik... Muhtemelen pilli olacak ve kadroya entegre bir lamba olacak.
Kadro Pompasi : Eski stok 45cm Lapize pompam (100 gram) kargoda kayboldu, yerine daha modern ve agir bir sey alacagiz herhalde...
Kaset/Ruble : Shimano Ultegra (9 vites ama 8'e dusecek. Nedenini sonra anlatacagim)
(*)Campagnolo Portacena : Kadroya takilan bir kulakcik sayesinde vites kolunun uzerindeki kilit ile zinciri kadroya gecirip tekeri elinizi yaglamadan cikarmayi sagliyor. Ilk uygulamalar 1940'larda yapilmis, sonra Campagnolo 80 sonlarinda Portacena ile deneyip vazgecene kadar tarihe karismis.
Kadro borulari : Ana borular Reynolds 853 (0.7-0.4-0.7mm et kalinligi), Arka borular KVA-Stainless, Catal ise Kaisei TOEI Special.
Kulaklar : On teker kulaklari SON DeLuxe SL icin ozel yapilmis, dinamodan elektrigi catala kablosuz aktarmaya yarayan kulaklardir. Arka kulaklar ise Portacena icin modifiye edilmis Paragon markadir.
Rakorlar : Hazir, sade rakorlarin elde sekillendirilip kadronun on borusuyla bi-lamine edilmesiyle hazirlanacak. Biri bitmis sekilde resimlerde gorulebilir.
Fren kablolari : Arka kablo ust borunun icine girecek, sele borusunu delerek direk arkadan cikarak centerpull frene inecek.
Frenler : Paul Racer Centerpull frenler. Cok kuvvetli ve modulasyonu mukemmel olan bu frenler icin kadroya ozel pimler yapiliyor. V-Fren ya da Cantilever'den daha ince ve yukarinda konumlaniyorlar. Kadro pimleri islenip hafifletilerek 30 grama dusuruldu. Toplam 240 gram olan frenlerle birlikte agirlik 270 gram oluyor. Bu sistem tum yol bisiketi frenlerinden hem modulasyon hem de guc anlaminda cok daha ileri. Yuksek profilli cantilever frenler ise daha kuvvetliler fakat modulasyonlari zayif.
Resimlerin sirasi ters oldu. Asagidan yukari dogru bakarsaniz daha iyi olur
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/046.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/045.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/044.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/043.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/042.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/041.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/040.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/039.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/038.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/037.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/036.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/035.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/034.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/033.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/032.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/031.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/030.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/029.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/028.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/027.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/026.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/025.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/024.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/023.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/022.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/021.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/020.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/019.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/018.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/017.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/016.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/015.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/014.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/013.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/012b.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/012a.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/011.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/010.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/009.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/008.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/007.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/006.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/005.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/004.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/003.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/002.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/001.jpg