Zaten benim aklımdaki çok bisikletli geçen yerlerdeki benzinciler.
Birde en çok ihtiyaç olabilecek, olmazsa olmaz ürünler, mesela iç lastik, zincir, artık duruma göre bir anda 20-30 ürünü koymak tabii ki anlamsız
ama ürün markalarının, eğer potansiyel görürler ise yapabilecekleri bir iş bence.
Özellikle bisiklet aksesuarlarını Türkiye ye getiren distribütörler yeni dağıtım kanalları açmak, satışlarını %10 da olsa arttırmak için bunu yapabilirler.
Ürünleri konsinye olarak verip satıldıkça fatura keserler. Böylece benzin istasyonları (eğer maliyet sahiden de ağır yada gereksiz gelirse onlara) yatırım maliyetine de girmemiş olur.
Yani amaç bir işi yapmak olursa yol çok, öpmeye niyet yok yanağın nerde denirse o zaman bir yere gitmez zaten iş.