Scudo Sports

Assioma favero powermetre kullanıcıları ve tecrübeleriniz

Herkese merhabalar,

Değişim (replacement) olarak DHL ile gönderilen sensörüm, 14 EKİM 2023 günü istanbul havalimanı geçici depolama yerine gelmişti. Bu süreçte, FAVERO bedelsiz olarak ve yalnızca 43 küsür euro yazılı bir fatura ile ürünü göndermişti. DHL'in gümrük işlerini yapan firma DGF, bana "bu gönderinin gümrük muayene işlemlerine tabi tutulacağı, ürünün bedelinin emsallerinden 490 euro civarında tespit edildiği (2 sensör/pedal), 1 tane gelen bu ürünün ise 300 küsür euro bedel biçildiği (gümrük muayene memuru kast ediliyor) bu sebeple yeni fatura istemem gerektiği yoksa işlemlere devam edilemeyeceği" belirtildi.

Favero ile ben ayrı, DGF/DHL ayrı irtibat kurdu; o kadar ki maillerde bilgi/cc ekleyerek de yeni (ürünün gerçek bedelini belirten: ne demekse?!) fatura istendi. Tüm detaylarıyla birlikte, Türkiye'den aldığım e-arşiv faturalarını da sundum, eski olduğu için (2021 yılı) kabul edilmediği söylendi DGF (DHL'in gümrükçüsü) tarafından. Ayrıca, benden dolaylı temsil için bir matbu dilekçe ve ekinde bazı formlar doldurtturuldu ve imzalamam sonrasında gümrük işlemlerine başlanacağı da söylenmişti; tabi ki imzaladım ve gönderdim. Unutmadan, milyon kez mail ve telefonda bu söyledim "SİPARİŞ'E İSTİNADEN GELMİYOR, HERHANGİ BİR ÖDEME YOK, GARANTİ KAPSAMI....vs." (hatta FAVERO'nun faturasında da bu çerçevede bilgiler mevcut)

Bir kaç gün sonra otomatik mail geldi bana, ATR belgesi düzenlenmiş ve İstanbul'a ulaşmış. ATR?! :okyrm:

Velhasıl kelam, sensörün istanbula varışından 1 ay kadar sonra DGF tarafından arandım ve dolaylı temsil yetki dilekçesi vermeme rağmen NOTER VEKALETİ isteyip üzerine 7.500-TL ardiye ücretinin oluştuğu bildirildi. (NEDEN 1 AY SONRA?! hem noter vekaleti lazım olacaktıysa neden dolaylı temsilci matbu evraklarını imzalattırıp göndermemi istediler? Anlayabilmiş değilim.)

Favero ile yazışmalarımızın bir çoğunda, herhangi bir ücret ödememem gerektiği söylenmişti. Sonuçta DDP olarak gönderiliyordu. Ama bu DHL'in gümrük işlerine bakan DGF beni öyle ya da böyle oyaladı oyaladı oyaladı ve 7.500 TL ardiye ücreti oluştu; OLUŞUR TABİ bu kadar süre eşya sizden dolayı bekliyor.... "Ardiyeyi ödemeyeceğimi, konuyu halletmelerini istedim."

Son tahlilde ve özetle; bana bir daha dönüş yapılmaksızın sensörüm FAVERO'ya (göndericiye) ulaştırılmak üzere geri gönderildi. Şu an yolda.

Elimdeki pedal=ÇALIŞMIYOR. Gönderdikleri yeni sensör=GERİ GİTTİ! :agla:

İtiraf etmem gerekir ki FAVERO tüm bu süreçte yazışmalarla (gerek benimle gerek nakliyeciyle) hep irtibat halinde kaldı. Ama... Umarm FAVERO tekrar gönderir sensörü (çünkü bu sefer BEN gidip GÜMRÜK idaresiyle görüşeceğim!!!!!!)

Yaşadıklarım bunlar, konu nasıl çözülür bilemiyorum... Siz değerli forumdaşlarla üzüntü ve endişeyle paylaşmak istedim. Uzun yazdım, yaşadıklarımı yaşamayın, gümrükçüye güvenip beklemeyin diye; sürç-i lisan ettiysem affola.
 
Scudo
Herkese merhabalar,

Değişim (replacement) olarak DHL ile gönderilen sensörüm, 14 EKİM 2023 günü istanbul havalimanı geçici depolama yerine gelmişti. Bu süreçte, FAVERO bedelsiz olarak ve yalnızca 43 küsür euro yazılı bir fatura ile ürünü göndermişti. DHL'in gümrük işlerini yapan firma DGF, bana "bu gönderinin gümrük muayene işlemlerine tabi tutulacağı, ürünün bedelinin emsallerinden 490 euro civarında tespit edildiği (2 sensör/pedal), 1 tane gelen bu ürünün ise 300 küsür euro bedel biçildiği (gümrük muayene memuru kast ediliyor) bu sebeple yeni fatura istemem gerektiği yoksa işlemlere devam edilemeyeceği" belirtildi.

Favero ile ben ayrı, DGF/DHL ayrı irtibat kurdu; o kadar ki maillerde bilgi/cc ekleyerek de yeni (ürünün gerçek bedelini belirten: ne demekse?!) fatura istendi. Tüm detaylarıyla birlikte, Türkiye'den aldığım e-arşiv faturalarını da sundum, eski olduğu için (2021 yılı) kabul edilmediği söylendi DGF (DHL'in gümrükçüsü) tarafından. Ayrıca, benden dolaylı temsil için bir matbu dilekçe ve ekinde bazı formlar doldurtturuldu ve imzalamam sonrasında gümrük işlemlerine başlanacağı da söylenmişti; tabi ki imzaladım ve gönderdim. Unutmadan, milyon kez mail ve telefonda bu söyledim "SİPARİŞ'E İSTİNADEN GELMİYOR, HERHANGİ BİR ÖDEME YOK, GARANTİ KAPSAMI....vs." (hatta FAVERO'nun faturasında da bu çerçevede bilgiler mevcut)

Bir kaç gün sonra otomatik mail geldi bana, ATR belgesi düzenlenmiş ve İstanbul'a ulaşmış. ATR?! :okyrm:

Velhasıl kelam, sensörün istanbula varışından 1 ay kadar sonra DGF tarafından arandım ve dolaylı temsil yetki dilekçesi vermeme rağmen NOTER VEKALETİ isteyip üzerine 7.500-TL ardiye ücretinin oluştuğu bildirildi. (NEDEN 1 AY SONRA?! hem noter vekaleti lazım olacaktıysa neden dolaylı temsilci matbu evraklarını imzalattırıp göndermemi istediler? Anlayabilmiş değilim.)

Favero ile yazışmalarımızın bir çoğunda, herhangi bir ücret ödememem gerektiği söylenmişti. Sonuçta DDP olarak gönderiliyordu. Ama bu DHL'in gümrük işlerine bakan DGF beni öyle ya da böyle oyaladı oyaladı oyaladı ve 7.500 TL ardiye ücreti oluştu; OLUŞUR TABİ bu kadar süre eşya sizden dolayı bekliyor.... "Ardiyeyi ödemeyeceğimi, konuyu halletmelerini istedim."

Son tahlilde ve özetle; bana bir daha dönüş yapılmaksızın sensörüm FAVERO'ya (göndericiye) ulaştırılmak üzere geri gönderildi. Şu an yolda.

Elimdeki pedal=ÇALIŞMIYOR. Gönderdikleri yeni sensör=GERİ GİTTİ! :agla:

İtiraf etmem gerekir ki FAVERO tüm bu süreçte yazışmalarla (gerek benimle gerek nakliyeciyle) hep irtibat halinde kaldı. Ama... Umarm FAVERO tekrar gönderir sensörü (çünkü bu sefer BEN gidip GÜMRÜK idaresiyle görüşeceğim!!!!!!)

Yaşadıklarım bunlar, konu nasıl çözülür bilemiyorum... Siz değerli forumdaşlarla üzüntü ve endişeyle paylaşmak istedim. Uzun yazdım, yaşadıklarımı yaşamayın, gümrükçüye güvenip beklemeyin diye; sürç-i lisan ettiysem affola.

Favero'yla konuşun, yurt dışında sizin belirttiğiniz bir adrese gönderebiliyorlar mı? Ben Aralık ayında geleceğim size elden veririm ya da kargoyla hallederiz. Sinirlenmeniz çok normal ancak Türkiye koşullarını düşününce malesef bir çözüme ulaşabileceğinizi düşünmüyorum. O yüzden yardımcı olmak isterim.
 
Herkese merhabalar,

Değişim (replacement) olarak DHL ile gönderilen sensörüm, 14 EKİM 2023 günü istanbul havalimanı geçici depolama yerine gelmişti. Bu süreçte, FAVERO bedelsiz olarak ve yalnızca 43 küsür euro yazılı bir fatura ile ürünü göndermişti. DHL'in gümrük işlerini yapan firma DGF, bana "bu gönderinin gümrük muayene işlemlerine tabi tutulacağı, ürünün bedelinin emsallerinden 490 euro civarında tespit edildiği (2 sensör/pedal), 1 tane gelen bu ürünün ise 300 küsür euro bedel biçildiği (gümrük muayene memuru kast ediliyor) bu sebeple yeni fatura istemem gerektiği yoksa işlemlere devam edilemeyeceği" belirtildi.

Favero ile ben ayrı, DGF/DHL ayrı irtibat kurdu; o kadar ki maillerde bilgi/cc ekleyerek de yeni (ürünün gerçek bedelini belirten: ne demekse?!) fatura istendi. Tüm detaylarıyla birlikte, Türkiye'den aldığım e-arşiv faturalarını da sundum, eski olduğu için (2021 yılı) kabul edilmediği söylendi DGF (DHL'in gümrükçüsü) tarafından. Ayrıca, benden dolaylı temsil için bir matbu dilekçe ve ekinde bazı formlar doldurtturuldu ve imzalamam sonrasında gümrük işlemlerine başlanacağı da söylenmişti; tabi ki imzaladım ve gönderdim. Unutmadan, milyon kez mail ve telefonda bu söyledim "SİPARİŞ'E İSTİNADEN GELMİYOR, HERHANGİ BİR ÖDEME YOK, GARANTİ KAPSAMI....vs." (hatta FAVERO'nun faturasında da bu çerçevede bilgiler mevcut)

Bir kaç gün sonra otomatik mail geldi bana, ATR belgesi düzenlenmiş ve İstanbul'a ulaşmış. ATR?! :okyrm:

Velhasıl kelam, sensörün istanbula varışından 1 ay kadar sonra DGF tarafından arandım ve dolaylı temsil yetki dilekçesi vermeme rağmen NOTER VEKALETİ isteyip üzerine 7.500-TL ardiye ücretinin oluştuğu bildirildi. (NEDEN 1 AY SONRA?! hem noter vekaleti lazım olacaktıysa neden dolaylı temsilci matbu evraklarını imzalattırıp göndermemi istediler? Anlayabilmiş değilim.)

Favero ile yazışmalarımızın bir çoğunda, herhangi bir ücret ödememem gerektiği söylenmişti. Sonuçta DDP olarak gönderiliyordu. Ama bu DHL'in gümrük işlerine bakan DGF beni öyle ya da böyle oyaladı oyaladı oyaladı ve 7.500 TL ardiye ücreti oluştu; OLUŞUR TABİ bu kadar süre eşya sizden dolayı bekliyor.... "Ardiyeyi ödemeyeceğimi, konuyu halletmelerini istedim."

Son tahlilde ve özetle; bana bir daha dönüş yapılmaksızın sensörüm FAVERO'ya (göndericiye) ulaştırılmak üzere geri gönderildi. Şu an yolda.

Elimdeki pedal=ÇALIŞMIYOR. Gönderdikleri yeni sensör=GERİ GİTTİ! :agla:

İtiraf etmem gerekir ki FAVERO tüm bu süreçte yazışmalarla (gerek benimle gerek nakliyeciyle) hep irtibat halinde kaldı. Ama... Umarm FAVERO tekrar gönderir sensörü (çünkü bu sefer BEN gidip GÜMRÜK idaresiyle görüşeceğim!!!!!!)

Yaşadıklarım bunlar, konu nasıl çözülür bilemiyorum... Siz değerli forumdaşlarla üzüntü ve endişeyle paylaşmak istedim. Uzun yazdım, yaşadıklarımı yaşamayın, gümrükçüye güvenip beklemeyin diye; sürç-i lisan ettiysem affola.

Yaşadığınız duruma gerçekten çok üzüldüm. Aşağı yukarı böyle olacağını tahmin ettiğimden yurtdışında bir tanıdığınıza göndertebilirseniz gelirken getirsin diye önermiştim. Çok çok geçmiş olsun, umarım çözersiniz.

Bu arada ek bir bilgi vereyim; DGF, "DHL Global Forwarding" 'in kısaltılmışı , DHL Group şirketlerinden biridir kendisi.
 
Yaşadığınız duruma gerçekten çok üzüldüm. Aşağı yukarı böyle olacağını tahmin ettiğimden yurtdışında bir tanıdığınıza göndertebilirseniz gelirken getirsin diye önermiştim. Çok çok geçmiş olsun, umarım çözersiniz.

Bu arada ek bir bilgi vereyim; DGF, "DHL Global Forwarding" 'in kısaltılmışı , DHL Group şirketlerinden biridir kendisi.


Gürkan Bey çok teşekkür ederim. Bakalım şu an geri dönüşünü ve FAVERO’dan dönüş bekliyorum. Ne düşünüp ne karar verecekler bakalım? En kötü dediğiniz şekilde yurtdışında birine yönlendireceğim.
Ama favero örnek iki gönderi numarası paylaştı DHL ile yazışmalarda; yukarıda arkadaşın dediği gibi, kusursuz teslimatları sağlanmış. Kader… diyorum
Favero'yla konuşun, yurt dışında sizin belirttiğiniz bir adrese gönderebiliyorlar mı? Ben Aralık ayında geleceğim size elden veririm ya da kargoyla hallederiz. Sinirlenmeniz çok normal ancak Türkiye koşullarını düşününce malesef bir çözüme ulaşabileceğinizi düşünmüyorum. O yüzden yardımcı olmak isterim.

Çok teşekkür ederim. FAVERO iletişime geçti. İrtibat halindeyiz. Netleştirdiğimde sizlerle paylaşacağım. Yardımlarınız, bilgileriniz için minnettarım herkesten. Var olun.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: sccetin
Herkese keyifli forumlar 🙋🏻‍♂️,

Ben de çift taraflı favero almış bulunuyorum. Uzun bir zaman; quarq, SRM, Sigeyi gibi göbekten güç ölçen PM arayışındaydım. Ayna kol spiderına uyumlu olsun, sadece PM spiderı denk gelsin , madem denk gelmiyor bari ayna kol ile yaprakları da iyi durumda setini kovalayayım, diye diye aylar geçti. Bu sırada garminler, 4iii ler falan da öneriler arasındaydı ancak yorumlar ve tecrübe eden arkadaşların açıklamaları,beni hatrı sayılır derecede diğer PM kere karşı soğuttu. Tabi zaman geçiyordu ve tam istediğim gibi denk gelince de bu sefer nakit açığım olmuştu. Alamamıştım. Biri performans sürüşlerim diğeri günlük, işe gidip gelmek için kullandığım bisikletlerin de ayna kol uzunluğu aynı idi. Birinde Shimano kal kullanırken diğerinde de look keo kal kullanıyordum. Buradan da pedaldan PM için bi avantajım vardı. İyiden iyiye PM ye odaklandım ve ilanlara göz atarken Gökhan Uzuntaş tan bir PM satın alma ihtimalim oluşunca, direk atladım. Üstelik Gökhan abi ile aynı ilçede oturuyoruz sayılırdı, aramızda 15-20 km vardı 😃 son yıllarda assioma yı pro lardan çok duymaya başladım ve yanılma payı %1 iddasını da inceleme yaparken okuyunca çok doğru bir tercih olacağını düşündüm..

Neticede aldığım gibi senkronizasyonları hallettim, mevsim ve yol şartları tam olarak izin vermese de anlık çıkabileceğim PM leri görmek için cihazı denemek istedim . İlk sürüşümde, işe giderken kullandığım cyclcros bisikletimde 1100 w değerleri ekranda gördüğüm gibi bıraktım. Bu değerlere ulaşmak süprizdi benim için. Ardından bir kaç gün geçti . Güç değerlerimizde önemli olan aslında, kabaca, ne kadar yüksek wattlarda ne kadar süre kalabildiğimiz diyerekten, düz bir yol üstünde , 1000 ile 1200 arasını 10-15 sn görebildiğimi farkettim. Ve şartlar tam performans ölçümü yapmak için uygun olmadığı için , sürüşüme rutin olarak devam ederek bitirdim..

Geriye dönük, ancak PM siz yaptığım yıl yıl sürüşlerin, en iyi değerleri, yıl sonlarına doğru olanlar olduğunu gördüm. Hava şartları, trainersızlık, iş ve mevsim, bisiklete ara verilen günler haftalar, kilo artışı derken neticede 2024 ün Eylül-ekim aylarında bu değerlerimin 1500 leri görmesi adına elimden geleni yapmak istiyorum. Bu arada kimseye bir şey ispatlamak için çabam yok fakat neyi doğru ya da yanlış yaptığımı daha da bilmek için bu aldığım ürün , şimdiden çok doğru bir ürün oldu.. herkese kazasız belasız sürüşler dilerim..

Ek : Bu arada yukarıda verdiğim 1100-1200 Max değerdir, ort falan elbette değil 😅 optimizasyonu yanlış yapmışsındır, yok artık, vb laf tıkalama niyetine girmeyin, şimdiden söyleyeyim 😁 ancak Bursa'da çok güzel rotalar var ,150-160 ort nabız ve 80/85 kadanslarda kalarak, ort güç değerlerimi merak ediyorum. Optimum süre ve bu değerlerde PM ne çıkacak ,deneyip göreceğim ..
 
Son düzenleme:
Doğru dozda intervaller için ideal, zamandan tasarruf, yorgunluk takibi ve analizler için en güzel yatırım. Hedef belirleyip ona uygun çalışmak en sağlam yol ;)
 
Doğru dozda intervaller için ideal, zamandan tasarruf, yorgunluk takibi ve analizler için en güzel yatırım. Hedef belirleyip ona uygun çalışmak en sağlam yol ;)

Haklısınız hocam 👍 , teşekkürler 🙋🏻‍♂️
 
  • Beğen
Tepkiler: lrfan
Yakın zamanda bisiklet alacağım inşallah.Alacağım bisiklette Sram AXS Power metreli olacak.Axs Power metre kullananlar vardır yorumları nedir acaba ?
 
Yakın zamanda bisiklet alacağım inşallah.Alacağım bisiklette Sram AXS Power metreli olacak.Axs Power metre kullananlar vardır yorumları nedir acaba ?

(link) mi, (link) mi?
 
...Aynası bitince değişiklik yapabildiğimiz Spider mı oluyor ?

Evet. "Power meter is fully integrated into the chainring set for lighter weight" veya "Fully integrated power meter into a direct mount aero chainring" bıdıbıdısı yazmayan o. Bir de onu içeren bunlar:
(link)
(link)
 
o zaman spider olan modellere bakacağız teşekkür ederim.
 
Yakın zamanda bisiklet alacağım inşallah.Alacağım bisiklette Sram AXS Power metreli olacak.Axs Power metre kullananlar vardır yorumları nedir acaba ?

Öncelikle hayırlı olsun abi, yeni bisikletinizi kazasız belasız kullanın.. rival aldığınızda tek taraflı ölçüm yaptığı için, toplam güç değeri = sol bacak gücü x 2 olarak veriyor. Burada sol bacak kuvvetinizin az mı ya da çok mu olduğunu bilmiyorsanız, sol bacak güçlüyse (sağa göre) normalden fazla güç değeri ; sol bacak zayıfsa, normalden düşük güç değeri çıkıyor.. Bir de pillerin lityum ile gelmediğini okumuştum, sıfır bisiklette hiç pil de koymayabilirler , standart pille güç ölçümü , pil ömrü tükendikçe azalabilir..Bir de garmin tek taraflı ile kıyaslamışlar , garmine göre anlık(örn saniyenin yarısında bir ölçüm) daha başarılı iken, (saniyede bir ölçümde) sapmalı sonuç vermiş .. ama grafiklerde eşlenik tutarlı görünmüş .. Bunun yanında su ve toz geçirmezlik seviyesi çok çok iyi.. bir de @srdrmrs abimizin söylediği şey doğru. Bunun da gerekçesinin , ayna koldan ölçümün daha da hassaslaştırıması imiş. Çünkü ayna koldaki yaprak ve gövdede toplam vida sayısında +3 vida eklemişler, bir de ayna kol yaprakları daha da birbirine yaklaştırılmış.. Bu tek parça gibi hareket eden bir ayna kola dönüşüyor gibi davranıyor ki böyle bir şey yaptılar... Tabi sonuçta normalden daha fazla hassas ve sık yapılması gereken ayna kol bakımı isteyecektir.. bir de quarq markası , belki de SRM den sonra en optimum sonuçlar veren bir marka...
 
  • Beğen
Tepkiler: TeamO2.cc
Evet. "Power meter is fully integrated into the chainring set for lighter weight" veya "Fully integrated power meter into a direct mount aero chainring" bıdıbıdısı yazmayan o. Bir de onu içeren bunlar:
(link)
(link)
Spider olup 2x12 Sram Red AXS bulamadım.Hep tek yaprak 1x12 var sanırım.Yada ben bulamıyorum.
Öncelikle hayırlı olsun abi, yeni bisikletinizi kazasız belasız kullanın.. rival aldığınızda tek taraflı ölçüm yaptığı için, toplam güç değeri = sol bacak gücü x 2 olarak veriyor. Burada sol bacak kuvvetinizin az mı ya da çok mu olduğunu bilmiyorsanız, sol bacak güçlüyse (sağa göre) normalden fazla güç değeri ; sol bacak zayıfsa, normalden düşük güç değeri çıkıyor.. Bir de pillerin lityum ile gelmediğini okumuştum, sıfır bisiklette hiç pil de koymayabilirler , standart pille güç ölçümü , pil ömrü tükendikçe azalabilir..Bir de garmin tek taraflı ile kıyaslamışlar , garmine göre anlık(örn saniyenin yarısında bir ölçüm) daha başarılı iken, (saniyede bir ölçümde) sapmalı sonuç vermiş .. ama grafiklerde eşlenik tutarlı görünmüş .. Bunun yanında su ve toz geçirmezlik seviyesi çok çok iyi.. bir de @srdrmrs abimizin söylediği şey doğru. Bunun da gerekçesinin , ayna koldan ölçümün daha da hassaslaştırıması imiş. Çünkü ayna koldaki yaprak ve gövdede toplam vida sayısında +3 vida eklemişler, bir de ayna kol yaprakları daha da birbirine yaklaştırılmış.. Bu tek parça gibi hareket eden bir ayna kola dönüşüyor gibi davranıyor ki böyle bir şey yaptılar... Tabi sonuçta normalden daha fazla hassas ve sık yapılması gereken ayna kol bakımı isteyecektir.. bir de quarq markası , belki de SRM den sonra en optimum sonuçlar veren bir marka...
Öncelikle teşekkür ederim.Bu yazdıklarını dikkate alıyorum. Sram red Axs 2x12 set almayı planıyorum.Şuan 5 yıldır Sram Red etap kullanıyorum.Çok ta memnunum.Yeni almayı planladığım bisikletin sadece kadrosunu alıp geri kalan kısmını da kendim bu şekilde alacağım.Hali hazırda üstünde gelenleri istemiyorum.Çoğu zaman bilmediğimiz power metre vs sıkıntı oluyor.Öğrendiğim iyi oldu.Bakalım araştımaya devam ediyorum.
Sabit olanı bu
Opera Anlık Görüntü_2024-01-18_145152_www.bike-components.de.png


Buda spider olanı
333165-01-d-701238.jpg


Bu ikisinin birleşimi lazım bana
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Sram red axs çok iyi abi o zaman.. yani rival e göre... Force a göre de iyi.. çünkü hala force ta bile, aliminyum ve çelik malzemeler kullanıyorken, redde kaebon ve titanyum malzemeler.. belki dönüştürücülerden faydalanabilirsiniz.. ya da bir önceki nesil örümcekli ayna kol kullanırsınız ama bu sefer de oranlar alakasız olacak.. inş çözülür..
 
Yani baktığım kadarı ile force da var bu spider işi sanki.Sram red Axs de spider lı satılan bir ürün göremedim.Valla ben de şaşırdım şimdi.
Ya power mtresi sabit olanı alacağız artık yaprak bittiğinde turşusunu kuracağız yada bambaşka bir sisteme döenceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Spider olup 2x12 Sram Red AXS bulamadım.Hep tek yaprak 1x12 var sanırım.Yada ben bulamıyorum.
...

Red için sadece 1x12 diyor tüm kaynaklar. Ürünün kendi sayfasında:
  • RED 1x: 36T-46T, Force 1x: 36T-46T, Force 2x: 33/46, 35/48
(link) adresindeki üründe:

• SRAM RED®1 singlespeed: 36 – 46 teeth​
• SRAM FORCE®1 singlespeed: 36 – 46 teeth​
• SRAM FORCE® double: 46/33 teeth & 48/35 teeth​
"For 1x12 speed configuration (RED®1/FORCE®1) & 2 x 12 speed configuration (FORCE®)"​
 
  • Beğen
Tepkiler: TeamO2.cc
red spyder sayılmıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: TeamO2.cc
O zaman power metresiz red alıp power metreli pedal almak daha mantıklı.Teşekkürler...
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
Geri