(link)
bu etabın ilk km 'sinde asla rampa yok bi kere dümdüz sahil yolu ve ta kurtköy pendik bağlantısından yoncaya kadar
yoncadan sonra bi eğim var ama fazla km değil,
evet direk istanbul bulvar yolu orada bi hafif çıkış var sonra iniş var sonra sağa paso iniş var orada sonra paso düz yol ta ovacık köyü girişine kadar ve devamla düz yol mudarlıya doğru inişler olacak çok fazla çıkış görmeyeceğiz zati ,evet biliyorsunuz mudarlı çıkışını orada bi eğim alacak sonra darlığa doğru iniş var ve sonra sola döneceğiz esas orada inişler çok fazla olacak tekeye kadar ciddi eğim tırmanışları olmayacak tekeden sonra ise iniş var ama bir uzun tırmanış değirmen çayırı köyü çıkışı ve yağcılar köyüne gelirken eğimler olacak yağcılar köyünden çıktıktan sonra ilk yol ayrımında duracağız ve buraya kadar olan bostancıdan mesafeyi tesbit edeceğiz,
evet önce keşif amaçlı yapılacak bura erkanın km 'si açık olacak ve ekipçe gideceğiz kaç km olduğunu tesbit edeceğiz erkan bostancıda km 'sini sıfırlayacak
istanbuldan pedal kesmeden giden 130 km de sadece aytekin erzan birinciliği elinde tutuyor
1078 irtifa ortalama 31 çok iyi bi derecede tabi
ultra sürüş yapanlar 35 km de olur onlar utra ıronman olur
45 ortalama yapan aynen cancellara gibi bi adam olur ,
serbest kürsüde açtığım 130 km de pedal kesmeden giden varmı topiği 3 üncü sayfalara gerilemiş
orayı güncelleme anca 100 km de bi derece yapar isek yaparız önemli olan bundan sonra 100km pedal kesmeden gitmektir ,
50 km de pedal kesmeden çok antreman tecrübemiz var ve işi 70.7 km ye çıkardık orada 3 saat 35 dakika sele üstünde kalabildim
önemli olan 100 km de 4 saat 35 dakika kalabilmek
asla mola yapmadan
bunun ortalamasıda aynen şu olur ,,
4 +35/60=4.583
100 /4.583= ortalama 21 olur ,,
bunun altı benim için kötü derece olur
evet ortalama 21 'i yakalarsak iyi,,
44 dişte tabi,,
70.7 km de asla mola yapmadım
3 saat 35 dakika
3 +35/60=3.583
70.7/3.583=19.73 idi
bu durumda ortalama 100 km ye doğru pedal kesmeden 17.lere düşebilir bu da saat olarak 5 saati geçen bi saat olur
eğer 100 km yi 5 saat 10 dakikada alır isem asla mola yapmaz isem ortalama 19.35 çıkıyor
5 saat 10 dakika sele üstü makara yapmak ve durmamak önemli bi iş olacak ,,
durumum belli değil ama yaptığım km çalışmalarının sonuçları ortada
(link)
evet 130 km
aynı etabın uzatılmışı
evet tuzla yolu yol ayrımında iş bitiyor ,,
bu etabın ilk km 'sinde asla rampa yok bi kere dümdüz sahil yolu ve ta kurtköy pendik bağlantısından yoncaya kadar
yoncadan sonra bi eğim var ama fazla km değil,
evet direk istanbul bulvar yolu orada bi hafif çıkış var sonra iniş var sonra sağa paso iniş var orada sonra paso düz yol ta ovacık köyü girişine kadar ve devamla düz yol mudarlıya doğru inişler olacak çok fazla çıkış görmeyeceğiz zati ,evet biliyorsunuz mudarlı çıkışını orada bi eğim alacak sonra darlığa doğru iniş var ve sonra sola döneceğiz esas orada inişler çok fazla olacak tekeye kadar ciddi eğim tırmanışları olmayacak tekeden sonra ise iniş var ama bir uzun tırmanış değirmen çayırı köyü çıkışı ve yağcılar köyüne gelirken eğimler olacak yağcılar köyünden çıktıktan sonra ilk yol ayrımında duracağız ve buraya kadar olan bostancıdan mesafeyi tesbit edeceğiz,
evet önce keşif amaçlı yapılacak bura erkanın km 'si açık olacak ve ekipçe gideceğiz kaç km olduğunu tesbit edeceğiz erkan bostancıda km 'sini sıfırlayacak
istanbuldan pedal kesmeden giden 130 km de sadece aytekin erzan birinciliği elinde tutuyor
1078 irtifa ortalama 31 çok iyi bi derecede tabi
ultra sürüş yapanlar 35 km de olur onlar utra ıronman olur
45 ortalama yapan aynen cancellara gibi bi adam olur ,
serbest kürsüde açtığım 130 km de pedal kesmeden giden varmı topiği 3 üncü sayfalara gerilemiş
orayı güncelleme anca 100 km de bi derece yapar isek yaparız önemli olan bundan sonra 100km pedal kesmeden gitmektir ,
50 km de pedal kesmeden çok antreman tecrübemiz var ve işi 70.7 km ye çıkardık orada 3 saat 35 dakika sele üstünde kalabildim
önemli olan 100 km de 4 saat 35 dakika kalabilmek
asla mola yapmadan
bunun ortalamasıda aynen şu olur ,,
4 +35/60=4.583
100 /4.583= ortalama 21 olur ,,
bunun altı benim için kötü derece olur
evet ortalama 21 'i yakalarsak iyi,,
44 dişte tabi,,
70.7 km de asla mola yapmadım
3 saat 35 dakika
3 +35/60=3.583
70.7/3.583=19.73 idi
bu durumda ortalama 100 km ye doğru pedal kesmeden 17.lere düşebilir bu da saat olarak 5 saati geçen bi saat olur
eğer 100 km yi 5 saat 10 dakikada alır isem asla mola yapmaz isem ortalama 19.35 çıkıyor
5 saat 10 dakika sele üstü makara yapmak ve durmamak önemli bi iş olacak ,,
durumum belli değil ama yaptığım km çalışmalarının sonuçları ortada
(link)
evet 130 km
aynı etabın uzatılmışı
evet tuzla yolu yol ayrımında iş bitiyor ,,


