'' 2014 sezonu 100 km non stop pedal-anadolu performans ''

Sefa

Forum Bağımlısı
Kayıt
9 Haziran 2013
Mesaj
978
Tepki
677
Bisiklet
Focus
Abi gidonların birbirlerine karşı avandajları/dezavantajları var elbet. Ona bir şey diyemem.

Ama gidon tercihi biraz da kişisel bir olay (nasıl ki tayt giymeye karşı bir antipati varsa, dropbar gidonda alınan pozisyonu yargılayan, yadırgayanlar da var). O yüzden kişilerin tercihlerine saygı duymak lazım. Yeter ki kendi anatomsine uygun, kullanım amacına tam anlamı ile hizmet eden bir bisiklet ve donanım seçmiş olsunlar. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen
Scudo

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@Sefa.

dostum sefa
işin rajonu var tabi onu bileceğiz mtb gidonu uzun yolda rüzgara karşı sana sıfır savunma ile gelir asla yatma şansın fazla yok ama yol gidonunda bu çok fazla ,
biliyorsun sakat bi etap var tavşanlı orada erkan yol gidonu kullandı ama çok dikkat etti tabi bi ara yoldan çıktı ama tecrübesi sayesinde yırttı şimdi bu yolda açıkça yol gidonu çok riskli ama diyorum ya rüzgara karşı savunmada ise avantajlı yol gidonu , mtb gidonu bunu asla sağlamaz uzun etaplarda biliyorsun etap uzadıkça sona doğru yatma şansım olmuyor rüzgara karşı
70 lerde altımda pejo yol bisikleti var idi onu kullanırken sert esen rüzgara karşı eğilerek gidiyor idim ve az yoruluyor idim mtb gidonunda asla bu şansı elde edemedim
 

Sefa

Forum Bağımlısı
Kayıt
9 Haziran 2013
Mesaj
978
Tepki
677
Bisiklet
Focus
Abi dediğim gibi, olay kullanım amacına en uygun şeyi seçmekte bitiyor. Bende de flatbar gidon var, uzun olduğu için kontrol etmesi daha kolay ama trafik içine girdiğim zaman "aha şimdi birinin aynasına takılacam" diye tırsıyorum. Şu ikisinin avantajlı taraflarını bünyesinde bulunduran bir gidon yapmadılar gitti. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@Sefa.

evet trafik içinde yol gidonu ile gidiyorsan dediğin doğru tabi orada mtb gidonu bana güven veriyor ve mtb gidonu bana tavşanlıda güven veriyor ama düz yolda rüzgara karşı sıfır koruma uzun yollarda hem rüzgara karşı iyi savunma olacak ve aynı zamanda ağır stabilizede bana güven duygusu verecek ve de trafikte verecek gidon lazımda valla icat etmek gerekecek yeni bir gidon ,
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
evet beyler
bazı arkadaşlarımız buraya yorumlar yapıyor bi şey demiyorum
ama şunu bilecek insanlar burada çalışma yapacak insanlara bakarız biz.
ayrıca kim çalışıyor ise 80 km de ve tabi pedal kesmeden yapmış ise bu topiğe dereceleri yazar biz de kritiklerde bulunuruz
son 70.7 km de non stop pedalda 3 saat 35 dakika sele yaptım sinan 105 km de sadece 8 dakika mola ile ortalama 22 yi gördü
evet kerimde 71.1 km de toprakta ortalama 19 larda kaldı ama toprak yola girdi 8 km idi
1026 rakım idi
burada 65 km de muzaffer kaldı ortalaması 21 idi ama toprak yola girmedi o gün ,
50 km de ise 19 idi ortalaması 2 saat 35 dakikada non stop yaptı bu dereceler yetersizdir
kartepe için baştan söyleyeyim
onun için herkes 160 km 'ye odaklanacak daha ona vakit var baba gibi bi etap ora dudullu-teke-değirmen çayırı etabı
evet bu pazar bakacağız sadece 100 km lik etabı çözeceğiz ondan sonra bismillah başlayacağız 100 km non stop pedal ,derecelere bakacağız ama bu olay sadece bizi motive edecek kartepeye
evet 160 km lik olaydada durum aynıdır ,,,

Pazar
(link)Parçalı bulutlu ve rüzgârlı. En yüksek 12C. Rüzgâr GGB, 25 ila 40 km/sa.


evet pazar saat 08.30 ,
dudullu çıkış,,
100 km lik etabı çözeceğiz bilare haftaya 16 şubatta hava iyi olursa dudulludan ta darlık'a kadar 100 km non stop basılacak ekip bu işi kafaya yazsın artık ,durmak yok ,ve bu topik sürekli olarak gündeme gelecek bu etapla,
başka etap yok 100 km non stop serileri kartepe sonrası tatile girecek haziranda ya ayrı topik açarım ya da buradan devam ederiz yazın kesin olarak 4 ay lay lom lom serileri başlar yazın sıcaklarda pek tempo olmaz anlamıda yok .evet su düşen şelale bizi bekler

(link)

etap pazar budur ,,

(link)

bu da bana yazacak toplam km
sabah 9 km dudulluya artı bostancıdan eve 3 km hepsi 155 +9 + 3 =167 km
hata payı 3 km der isek 170 km 'ye bağlanırız

kesin yapılcak olan 160 km aşağıda,

antreman şarttır ,,

(link)
 

Kerim A.

Daimi Üye
Kayıt
6 Eylül 2013
Mesaj
370
Tepki
504
Şehir
İstanbul
İsim
Kerim A.
Başlangıç
2011—12
Bisiklet
Cannondale
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@Kudret Kurtcebe

Olsun abi güzel antreman olucak topluca bunların hepsi kartepe yatırımı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@Kerim A.


evet kartepe yatırımı olacakda tabi istanbulda 16 km rampa yok ,

Pazar
(link)Rüzgârlı, öğleden sonra yağmur geçişleri. En yüksek 13C. Rüzgâr GGB, 25 ila 40 km/sa. Yağmur ihtimali %40.

hava kötü malesef ,,

Hourly6AM12 Noon6PM12 Midnight
Sıcaklık | Çiğ Noktası10 | 612 | 712 | 811 | 8
Rüzgar26 km/h GGB31 km/h GB32 km/h GGB34 km/h GGB

evet rüzgar fazla oralar ormanlık bölge kesin yağmura yakalanırız mesafe uzun sucuk olabiliriz..evet öteleme 16 şubat

Cumartesi
(link)Genel Olarak Açık. En yüksek 11C. Rüzgâr GGB, 15 ila 25 km/sa.

ct iyi ama herkes çalışıyor ,



2014-02-09Pazarhttp://www.havadurumu15gunluk.net/images/imgs/32.pnghttp://www.havadurumu15gunluk.net/havadurumu/images/trans.gifSağanak Yağış
14°C 9°C

(link)

(link)

9 şubat pazar

http://media.ntvhava.com/weather-images/120x112/w12.png
Gündüz 14[SUP]°[/SUP]
Sağanak Yağışlı
Hissedilen Sıcaklık
11[SUP]°[/SUP]

16 şubat ,,
http://media.ntvhava.com/weather-images/120x112/w3.png

Gündüz 9[SUP]°[/SUP]
Kısmen Güneşli
Hissedilen Sıcaklık
9[SUP]°[/SUP]
 

Kerim A.

Daimi Üye
Kayıt
6 Eylül 2013
Mesaj
370
Tepki
504
Şehir
İstanbul
İsim
Kerim A.
Başlangıç
2011—12
Bisiklet
Cannondale
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@Kudret Kurtcebe

Yap abi hava güzel pazar kötü olursa ben cumartesi yaparım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@Kerim A.

evet bu gün kılıfları denedik 10 numara ,

ekip
iki topiği birleştirerek kartepe topiğine bağlanıyoruz ve 100 km non stop serileri kartepe topiği ile birleşiyor ve burayı aynen kapatıyoruz

(link)