Scudo Sports

1989 Bianchinin Profesyonel bir sekil de tekrar hayat geri dönüsü. 2

murat abi bu konu her güncele düştüğünde "aha ayaklandı bu proje" diye bir heyecanla içeri dalıyorum :)
yeter artık biraz hızlı toplarmısın lütfen :D
 
Scudo
@kivilcimb

Valla aynen her defasında aynı heyecanla hemen bende yeni sekmede açıp hop dalıyorum konuya :) Ama yine hüsran yine hüsran :) Çok merak ediyorum bu projenin sonunu :)
 
@kivilcimb

Vallaha elimden gelse ben bugün toplarimya ama parcalar taksit taksit geldigi icin gecikiyor. Son durumu bu umarim biraz olsun bir bisiklete benzemstir. Son bekledigim parcalar gidon, ön aktarici, sele ve lastikler. Onlarda geldikten sonra bitiyor. Insallah haftaya gelirler de bitiririm. Gecikmesi benim elimde olan birsey degil. :)

Bence eski haliyle yeni halinin arasinda biraz fark var gibi geliyor bana...

Eski hali...
http://img42.imageshack.us/img42/3622/0jtr.jpg

Bu yari bitmis yeni hali...
http://img839.imageshack.us/img839/6726/bxue.jpg

Nasil bir fark görünüyormu? :)
 
@Murat Cömez

Bu kadar para verince alsaydin ya bir celeste Bianchi? :) Cok emek vermissin, cok güzel olmus! Ama kendin yapsaydin bu calismalari, daha baska degerli olurdu! Artik cyclocross gibi kullanirsin! :)
 
@ihtiyar
Bülent abi bu benim 1989da ilk calisarak kazandigim paramla aldigim bisiklet. Benim icin inan manevi degeri cok bu bisikletin, yoksa ne ugrasirdim ne de para harcardim, kaldirip cöpe atardim. Kullanmaya gelince bu bisikleti dekor olarak kullanacagim, sürülmeyecek (Belki haftasonlari bir iki tur atarim). Calismalara gelince, keske su polisaj, nikelaj ve boya isini yapa bilseydim ama yapamiyorum. Dizayni ve toplamasi tamamen bana ait.
 
@Murat Cömez

İlk halinden daha güzel olmuş/olacağa benziyor.
 
Bu bisikletten...
http://img843.imageshack.us/img843/2236/wcmu.jpg

Bu Oldu... (Artik sadece fren vites telleri, 7li ruble, zincir, gidon bandi ve stickerler kaldi)
http://img547.imageshack.us/img547/5011/6xz2.jpg

http://img31.imageshack.us/img31/1527/zf2t.jpg

Artik %90 ayaklandi, umarim begenirsiniz. :)
 
Harika bir çalışma olmuş. Tebrik ederim. :alkis: Kısa zamanda yollara çıkar inşallah.
 
Sonuç çok güzel olmuş Murat abi. Ellerine sağlık. Rengi duruşu çok hoş. :in:
 
Çok başarılı bir çalışma olmuş bence. Ayrıca ilk bisikletiniz olduğunu söylemişsiniz bir nevi iade-i itibar yapmışsınız, bunun da size sağladığı manevi hazzı göz ardı etmemek lazım.
 
@Murat Cömez

Vites kollarının takıldığı bi yer göremiyorum kadroda, sti kol veya dropout shifter mi kullanacaksınız acaba? :)
 
@Bartu Aras
Tesekkürler Bartu bey, insallah kisa zamanda tamamlanir ama ne yazikki yollara cikmayacak sadce dekor kalacak. Belki hafta sonlara bir iki tur atarim arada. :)

@ömer karan
Tesekkürler ömer, begendigine sevindim.

@S.Koca
Evet kendi kazandigim paramla aldigim ilk bisikletimdi ve benim senelerce kahrimi cekti. Onu aylar önce garajda kir pas icin de görünce cok üzüldüm ve temizleyip resdore ederek, dekor olarak kullanmaya karar verdim. O bisikletlerimin icin de birtane. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Adı Bende Saklı
Çok güzel olmuş kardeşim gene harikalar yaratmışsın bana kalsa evin salonun duvarına asarım geçerim karşına tablo gibi seyrederim
 
@Murat Yavuz
Gidon bogazina takilan, kelpceli olanlardan kullanacagim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Adı Bende Saklı
@Murat Cömez

Karar size ait ama, bence tercihinizi sti koldan yana kullanın. :)
 
@Murat Yavuz

Tamamda 6li yada 7li sti varmi ben pek klasik yol bisikleti parcalarindan anlaman. Öneri de buluna bilirsen sevinirim ve kesin de alirim.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Adı Bende Saklı
  • Beğen
Tepkiler: Ömer KARAN
@Murat Cömez

@Murat Yavuz

@Murat Cömez

@Berk Mercancı

Berk'in de dediği gibi brazing shifters'ı kadronun alt kısmında kullanmak en makul olanı olacaktır. Sadece bu kullanım için alt boru üzerinde vites değiştiricinin kaymaması için ufak bir sonlama açısından nokta punta ya da kelepçenin daha sıkı tutması için ek bir rondela görevi görebilecek çok ince pul vs uydurulması daha uygun olacaktır. Sti konusuna gelince de kadronun mevcut halinde index dediğimiz ya da bir başka değişle braze-on sistem yeralmadığı için sti kollardan tam verim alınabileceği konusunda endişeliyim ki sorun çıkartmayacak bir sistem geliştirilse bile gereksiz ve kadroyu olduğundan daha spor bir görüntüye sokacağı kanaatindeyim, ki bu 600 serisinin 64.. serisi ya da Dura-Ace 74.. serisinden tercih edilse bile farketmeyecektir. Şahsen gördüğüm kadarıyla krank 105'in ilk serisi olan Golden Arrow modeli ve buna uyumlu şekilde de yine golden arrow bir shifters uyarlanabilir diye düşünüyorum. Son olarak Murat Abi pedallarında şuan için kullanıldığını varsayıyorum. ;) Onun yerine de aluminyum kabuğa, cro-mo mil ve yatağına sahip MKS Sylvan daha iyi duracaktır.

Shimano 105 Golden Arrow / down-tube shifters

http://hilarystone.com/images/sale%20images/Shimano%20gears/SGS12A-GA-DT.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Cömez
Abi eline sağlık çok iyi olmuş aslında daha spor bir gidon taksan daha güzel durmaz mı?
 
murat abi eline sağlık.çok güzel olmuş.
tek nacizene fikrim ; lastikler beyaz ve incecik olsa daha soft bir görünüm olmazmıydı :)
böyle sanki "bebek mavisi" rengine biraz agresiflik katmışssın gibi :)
 
Geri