@furkan istanbulluoğlu
Evet ; kadrosu ve diğer parçalar sağlamdı ,şimdide öyledir umarım :) .Ağırlığım 95-100 kg arasındaydı ve sizinki gibi atlama ve zıplamalarıma , hor kullanmalara kadro ve çekiş sistemi banamısın dememişti.
Ağırlığım da pek değişmedi, 96 kg! İnemedim bir türlü :)
Bugün tekrar gözden geçirdim bisikleti; selesi çok iyi durumda.Yırtık çizik ezilme vs yok.Fren sistemi de fena değil, telleri ve pabuçları değişse işe yarar.Vites sistemi ise muamma. Çekiş sistemiyle beraber yenilemek gerekebilir.
Şu sıralar asıl sorunum boş vakit yaratma.Onu halledersem bir...
@mehmet12345
Korozyonun boyutunu tahmin etmediğimden, kadronun durumu bile şüpheli söylediğiniz kadarıyla.Sele altındaki kaynak yerleri özellikle paslı vaziyette.Bir şekilde geri döndürmek istiyorum bu bisikleti, umarım tehlikeli boyutta korozyona maruz kalmamıştır .
@Serden Us
Deponun rutubeti dillere destan :) Toz toprak varsa rutubetle çamur oluyor.
Bisikleti evde veya iş yerinin kuru bir bölümünde saklamayı düşünüyorum.
@Serden Us
Evet ; donanım kötü durumda yenilemek gerekiyor.Sizin bahsettiğiniz lastik yanakları çatlak dolu, onları da değiştirmem gerekiyor.Geriye bir tek kadro kalıyor oda boyanmak şartıyla..
Boş vakit bulursam üzerinde çalışmak ve yeni bir şeyler çıkarmak hoş olur..
Herkese selamlar.Bianchi Aspid marka bisikletim 11 yıldır depoda bulunmaktaydı.Deponun rutubetinden bir hayli zarar görmüş.1992-1993 yıllarında alınmıştı sanıyorum İtalyan malı etiketi var .Lastıkleri Yugoslav malı ,vites shimano sis 18 ,fren dia compe cantilever.Zincirin üzerinde yağ falan...