zincir temizliği ve yağlaması rutin 150km bir yapılıyor. Verdiğiniz linkteki konuyu da okudum fakat duruma bir çare bulunamamış. 2 dişliye indirirken veya 2. dişliye çıakrtırken ayna kolu 3. dişli ile kadro arasına sıkışıyor zincir.
2 kez falan normal tempoda çevirirken oldu bu günkü turda 2 kez pedalı yavaş çevirirken oldu... yani normal ve yavaş çevirirken iki durumda da başıma geldi bu durum... ama bundan sonra sizin dediğiniz gibi biraz daha seri pedal çevirirken denerim...
bu sıralar bu olay başıma sık geldiği için...
Merhaba arkadaşlar,
komik bir başlık oldu ama durumu özetleyen başka bir başlık bulamadım. :)
gelelim sorunuma. vites geçişlerinde aynakolun alt kısmından zincir kadroya sıkışıyor. tabi böyle anlaşılmadı pek hemen foto koyuyorum ve derdimi orada anlatmaya çalışıyorum...
Ders derste öğrenilir, olaki öğrenemedim bu ödev öğrenmek için bulunmaz fırsat. belki 1-2 saat fazla zaman harcarsın ama inan geridönüşü o 1-2 saatten kat ve kat fazla olur. çok değil 2-3 sene önce seninle aynı yerde idim, yaşını başını almış bir abi değil senden bir kaç yaş büyük bir kardeşin...
vittoria aldım 26x1.50 decathlondan ve cok memnunum. fiyat performansı çok iyi bence. tabiki daha ii lastikler var mesela maraton serisi ama fiyatları cok yüksek.
iç lastik konusu ise ben 26x2.10 ilede 26x1.50 de de aynı iç lastiği kullanıyorum. ince olan lastikte dışa taşmayacak şekilde...
giant, trek gibi markalar zaten ömür boyu garanti veriyor kadrolarına. boyle bir durumda ne fatura saklamak nede garanti belgesi saklamak anlamsız geliyor bana. seri numaraları kayıt ediliyor zaten
öncelikle hayırlı olsun. XTC gördükçe mutlu oluyorum :) kazasız belasız sürmeniz dileği ile...
Fakat sormak istediğim bir şey var. XTC gibi geometrisi arazi canavarı olan ve donanım olarak da bisikletiniz araziye çok uygun, tek nokta hariç. Frenler. Böyle bir bisiklette neden hidrolik üst...