Scudo Sports

Zefal patlak önleyici şerit

700 km oldu halen 1 kez patlak yüzü görmedim. Ne arazi koşulları'nda (atlama zıplama patika bile olmayan yerlerde) ne de şehir içi asfalt(cam kırıklarının üstlerinden geçtim defalarca test için) sorunsuz hatta kusursuz diyebilirim. 80km nin üzerine çıktım hız olarak lastikte de bir balans oluşumu hissedemedim.
 
Scudo
nereden bulurum bu şeritten? 27" yazıyor 28" ayrı mı bunu kullanabiliyor muyum? (şehir gezinti bisikleti için 700 x 40 için)
 
  • Beğen
Tepkiler: Safa Arslaner
@rfnrk aynı sorun bende de var

merida crossway 100 kullanıyorum
700x 35-43 iç lastik alıyorum
28" tekerin boyutu

tam olarak hangi ürünü almalıyım?

mesela bu üründe 28" olarak siteye konulmuş.
(link)
ama ürün resminde 27" ibaresi var sanki.

yada 27" ile 28" değer farklı az olduğu için ortak mı kullanılıyor.
 
Konu açıcaktım ama hali hazırda konu varmış burdan devam etmek istedim .. Size tavsiyem ...ARKADAŞLAR BU ÜRÜNÜ KESİNLİKLE ALMAYIN ... 3 tane iç lastiğimi 1 sene içersinde uçlarını zımpara yapıp düzgün yerleştirmeme rağmen kendiliğinden kesti ...50 liralık Light Swalbe iç lastikler 3 ay dayanmadı ve en son uzun turda bu made in France diye üzerinde yazan şeridin son hali ... 2 tane tel sağlam yerin ortasından girmiş ve açtığımda karşılaştığım manzara ... Tam bir çöp ... Öyle 300-500 km gidip patlak olmadı diyen arkadaşlar görsün halini ... 20160812_232453.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: ecelfeli ve xDodo
Ben 2 sene kullandım mtb için kalın olanından hiç böyle bir sorun yaşamadığım gibi lastiğim sadece 1-2sefer patladı zaten birinde parmak uzunluğunda çivi girmişti. Sizin kullanım hatanız veya ürünün hatalı üretilmesi olabilir düşüncesindeyim.
 
Hatta ben kullandım bisikletin kadrosu kırılınca çıkarttım bi süre kenarda durdu. Sonrasında kardeşimin bisikletine taktım 1 hafta önce.
 
ortada bir sorun olduğu aşikar 3 yıldır bisikletimde takılı kesinlikle şeritlerde bir dezenformasyon yok şerit + schwalbe road cruiser lastiklere ragmen 2-3 kere patlama sorunu yaşadım zliner ın durumu iyiydi ve hiç aşınmamıştı...
 
Sorun falan yok ortada !!! 1 senede iç lastiğimi 3 defa kesti ... tabi ben şerit kullanıyorum , çok performans almak istemiyorum iç lastik havasınıda düşük tutmak istiyorum diyen varsa kullansın ... ilk zamanlar çokça güven veriyordu ama uzun vadeli memnuniyet tarafında iyimser olamıyacağım ...
 
arkadaşlar şeridi kullanan var mıdır tavsiye ediyor musunuz.Faydasını gören oldu mu acaba
 
@tesla42 kullandım, yol bisikleti için tavsiye etmiyorum. Fakat uçlarını mükemmel biçimde kaymak gibi keserseniz, yüksek basınçlı yol lastikleri içinde güvenle kullanılabilir. Ama en ufak kusur patlağa götürüyor iç lastiğin zamanla aşınmasıyla. Dağ bisikleti için kullanmadım. Tavsiyem, presta sibobun çekirdeği sökülebilen iç lastik alıp içersine, sıvı doldurmanız. Her sıvı olmuyor, Stan's no tube diye bir marka var yorumları oldukça iyi, alacağım. İncelemesini yapabilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ftavli ve tesla42
Arkadaşlar, 700x25 lik yol bisikleti lastiğine patlak önleyici şerit almayı düşünüyorum.Piyasada 19mmlik olanları öneriyorlar ama 25mmlik olan,şehir bisikletlerinin tercih ettiği modellerde var.Neden 25mmlik alıpta,dış lastiğin hem yere temas eden noktalarını hemde biraz daha yanal alanlarada koruma sağlamayalım?Bana mantıklı geliyor ama hangi satıcıya sorduysam 19mmlik olanı alın diyor,iç lastiği sıkıştırır falan diyor.İyde 19mm sıkıştırmıyor,25mmlik olan mı sıkıştıracak? ?Önerisiniz nedir?
 
@-Skynet-

Şerit genişledikçe dış lastiğin tabanını dışa ittiriyor. Lastikte en az 2-3mm genişleme görebilirsiniz.
Dükkanda sadece mtb şeridi kalmıştı, ustanın önerisiyle kesip biçmeden olduğu gibi 35'lik şehir bisikletine takmıştık. Az da olsa fark edilecek kadar genişlemişti.
Üç çeşit liner var, önerilen genişliği tercih ediniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Skynet-
Patlayınca değiştiririm gerek yok böyle şeylere :))) Yarışa katılıp lastik patlayınca geri mi kalacam nolacak değiştirilebilir çok mu zor
 
Zefal patlak önleyiciyi yaklaşık 10 gündür kullanıyorum ve günde ortalama 40 km yol yapan biri olarak şiddetle tavsiye ediyorum. Gerçekten işe yarıyor. Bunu size kanıtlamak için yazmak istedim. Bugün izinli olduğum için 80 km yol yaptım ve eve gelince lastikleri kontrol ettim. 3 adet delici cismi lastiklerden çıkardım. Bunlardan birini çektim ve lastikten çıkardım (son resimdeki para 5 krş). Batan bu cisim bildiğiniz çelik iğne Bakır tel falan değil ve patlak önleyici olmasa lastik patlamıştı. Zira çok patlattı daha önce lastiklerimi. Ayrıca yolda yolun temiz tarafından gitmediğim zaman 'lastiğim acaba patlar mı ? ' stresinden kurtardı beni.
 

Dosyalar

  • IMG_4036.JPG
    IMG_4036.JPG
    1,2 MB · Okunma: 128
  • IMG_4037.JPG
    IMG_4037.JPG
    1,4 MB · Okunma: 129
  • IMG_4039.JPG
    IMG_4039.JPG
    1,2 MB · Okunma: 127
Patlak önleyicisinin marifetlerini anlatmaya devam; 2 gün önce yaptığım turdan sonra lastikte oluşan yarık.
D0345D5F-E8FB-49EB-AA6D-236AB91AE091.jpeg

Yarıktan sonra patlak önleyici var . Yani yarık patlak önleyiciye ulaşmış durumda. Olmasa direkt iç lastik güm!
 
Mevcut lastiğiniz varsa patlak önleyici şerit kullanılabilir, ancak yeni lastik alırken doğrudan zırhlı almak daha pratik ve güvenli bence. Uzun süre zırhlı lastik kullandım, gayet etkili, hiç lastik patlatmadım. Ancak patlak önleyici şerit ile birlikte kullandığım bisiklette 20 km bile kullanmadan şerit yüzünden iç lastik yarıldı. Şeridin kenarları özellikle yüksek basınçta iç lastiğe gömülüyor. Şeridi keserken ve yerleştirirken çok dikkatli olmak gerekiyor. Keskin kenarlar, ufacık bir kıvrılma bile iç lastiğe saplanıyor. Bundan sonra dış lastik tedarik sorunum olmazsa şeridi pek kullanmayı düşünmüyorum.
 
Önceki bisikletimde bende kullandım sadece 2 kere lastiğim patladı .. Bisikletimi satarkende üzerindeydi hala, eğer bir işe yaramasa zaten üretilmezdi, doğru kullanılırsa faydasını görürsünüz ..
 
Geri