Yolda kaldım

Konu, 'Güncel Haberler' kısmında haldun kabadayı tarafından paylaşıldı.

  1. haldun kabadayı

    haldun kabadayı Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Arkadaşlar beykoz riva yokunda ön kastiğim patladı ve yolda kaldım bana yardım edebilecek arkadaşlar ulaşabilirse sevinirim 05348481463 numaram
     
  2. eren cerciz

    eren cerciz Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2014
    Mesajlar:
    189
    Beğeniler:
    351
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    Ulaşan falan oldu mu? Merak ettim...
     
  3. #3
    haldun kabadayı

    haldun kabadayı Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Beklemedeyim
     
  4. Furkan TK

    Furkan TK Onurlu Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.199
    Beğeniler:
    2.202
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Riva civarında turlayan bisikletçiler varsa yardımcı olursa iyi bir dayanışma olur.
     
  5. #5
    haldun kabadayı

    haldun kabadayı Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Şuan akbaba yönüne doğru yürüyorum
     
  6. inndream

    inndream Kıdemli Üye

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    22 Şubat 2015
    Mesajlar:
    205
    Beğeniler:
    208
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    akif
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    @haldun kabadayı ah be abicim keşke yakın olsamda yardımcı olabilsem :( yedek iç lastik yama seti çok önemli olduğunu bir kez daha anlamış olduk :(
     
  7. #7
    haldun kabadayı

    haldun kabadayı Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Bende kısa tur olur diye almadım yanıma çıkmışken riva yapayım dedim şişe kırıklarını hesaplayamadım :(
     
  8. Oğuzhan Y.

    Oğuzhan Y. Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.225
    Beğeniler:
    2.234
    Şehir:
    Bolu
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Geçmiş olsun. Hiç çekinmeyin otostop çekin mutlaka duran olur.
     
  9. kasaplanca

    kasaplanca Üye

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    13 Nisan 2015
    Mesajlar:
    76
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    Ramazan
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Ben Ümraniyede işteyim. beykozda oturuyorum yakınım ama o vakte kadar bekleyemezsın zaten. akbaba köyünde köy için de cami var. halı saha falan göreceksin. caminin arkasına geldiğinde mutlaka gir içeri. olacak orada küçük çaplı tamirci. yardımcı olurlar sana.
     
    N.ÖZKAN bunu beğendi.
  10. #10
    haldun kabadayı

    haldun kabadayı Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Tamamdır tşkler@kasaplanca
     
  11. Birtan Kolburan

    Birtan Kolburan Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    1 Nisan 2014
    Mesajlar:
    379
    Beğeniler:
    244
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    oo fena yol.. Allah yardımcın olsun
     
  12. engin güner

    engin güner Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Aralık 2010
    Mesajlar:
    584
    Beğeniler:
    637
    Şehir:
    kartal
    Seviye:
    eve geldin mi ah bu mesajı neden önce görmedim atlar zıplar gelirdim oraya yahu :/
     
  13. #13
    haldun kabadayı

    haldun kabadayı Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    yarım saat önce geldim benim çok zor bigün oldu :)
     
    lealtad bunu beğendi.
  14. inndream

    inndream Kıdemli Üye

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    22 Şubat 2015
    Mesajlar:
    205
    Beğeniler:
    208
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    akif
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    @haldun kabadayı bey az sonra bu adam tam bir manyak diye bir başlık acicam o başlıktaki videoyu izleyin nedemek istediğini anlayacaksınız :)
     

İlginizi Çekebilir

upload_2016-6-24_11-17-2.png
Performans sürüşü yapanların yanıtını aradığı bir soru olsa gerek: Aslında, her şart altında mevcut durumumuzdan daha hızlı nasıl gidebiliriz diye de özetlenebilir. Benim düşüncem aynen şöyle:...
4ii.jpg
Arkadaşlar kendi bilgimle özetleyecek yada tarif edecek olursam pedala aktardığımız gücü watt cinsinden ölçen ama süre ve ortalama hız gibi; eğime, rüzgara veya hava koşullarına göre çok fazla...
20160925_130322_HDR.jpg
Herkese merhaba ben Necmettin Ünlü. İzmir'de yaşıyorum ve üniversite ögrencisiyim. 21 yaşındayım. Her şey 19 yaşında 133 kiloya kadar çıkmamla başladı.Boyum 1.9m idi ama yine de kilo oldukça belli...