Scudo Sports

Yol bisikletiyle en fazla hız

@umutcelik

Sitede yer çekimi ve yuvarlanma direnci etkisi yüzdeleri de veriliyor. Biliyoruz ki bisiklet, bisikletçi ne kadar ağır olursa tırmanışta yer çekimi etkisi oranı da artar. W/kg değeri içinde sürücü ağırlığı bir etken.

grQb2Z.jpg


Burada sürüşe etki den 3 unsur verilmiş, yuvarlanma direnci, yer çekimi, rüzgar. Yer çekimi yüzdesi hesaplanırken yolun eğimi kadar ağırlıkta önemli. Ağırlık elbetteki yuvarlanma direncine de bir etken.
 
Scudo
@Ziya On Road
Peki, sizin dediğiniz doğru.
 
  • Beğen
Tepkiler: eclis
@Ziya On Road

Rüzgarın hızı inişlerde de etkilidir. Karşınızdan esen rüzgar limit hızınızı düşürür, arkanızdan esen ise artırır.
 
@-Skynet-
Canyon olunca tabii :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ErkinS.
@:DDD
O kadar para verdikten sonra, bisikletin kendi kendine gitmemesi kabahat.:komik:
 
130 km/h.

Uçurumdan düşerken yerçekimi yardımı ile ulaştım... Numune hastanesinden selamlar.

Arkadaşlar şaka bir yana yaptığınız hızlar gerçek mi bilmiyorum. Tam ekipmanla dahi hiç güvenli gelmiyor bana.
 
  • Beğen
Tepkiler: JerseiSaC
Bol kilolu bir bisiklet sever olarak.
Düz yolda kendimi parçalayarak zorla ulaştığım max 45 ancak bunu devam ettirebildim mi hayır.
Düzde 30-35 arasında ancak gidebiliyorum.
Şehir içi ortalama hızım 17-18 civarında geziyor.
Rampa aşağı uzun ve güzel bir inişte 66 gördüm ama trafik olmasa 75 civarına çıkabilirdi belki.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
81km montenegro'da yokuş aşağı tabi ki...
 
Screenshot_20190913-162836_Samsung Health.jpg

Dogruluğundan şüpheliyim, benim bisikletin o kadar hıza dayanacağını düşünmüyorum. Avcılardan aşağı e5 te trafiğin ortasında mecburen hızlanmıştım. En fazla 80 falandır ama samsung shealth böyle bir veri verdi.
 
60.4 km/sa yaptım en fazla. Tabi yol hafif eğimliydi. Daha fazla yapma isteğim oluyor ancak beni rüzgar korkutuyor.
 
Konuyu hortlattığınız iyi oldu, inanılmaz hız değerlerinizi özlemiştik. Ayrıca bu ve benzer konuların forum üyelerine çok faydası olduğunu düşünüyorum!
 
  • Hahaha
Tepkiler: Laciverdi ve ag249
Ttubr de çakallı rampalarını tırmandıktan sonra inişte Bulut Tokmak kardeşimle saldık aşağı, 79.80 km kayıt oldu... :ssrtcbya: :ssrtcbya: :ssrtcbya:
 
Konuyu hortlattığınız iyi oldu, inanılmaz hız değerlerinizi özlemiştik. Ayrıca bu ve benzer konuların forum üyelerine çok faydası olduğunu düşünüyorum!
Bana mı yazdınız bu mesajı?
 
Bana mı yazdınız bu mesajı?


18 Temmuz sonrası konuya ilk mesajı siz mi attınız? Hayır siz atmamışsınız. Ayrıca, alıntı yapmadığım sürece genele hitaben yazarım.
******************************************
Buradan sonrasını forum geneline yazıyorum. Forum üyesi herhangi birisi 100-150 km/s hız yapıyorsa saygı duymak gerektiğini düşünüyorum!
 
Bu başlığın amacı hız yapma gayretinin sonuçlarını buraya yazmak olduğunu sanmıyorum. Benim de aynen bu doğrultuda. Sadece yol ve hava şartları müsait olduğunda bazen hızlanıyorum ve gördüğüm en yüksek değeri ifade ettim burada.
 
Valla Btwin triban 520 ile 77 km civarında korkudan fren yaptım. 60 km üstünde bir titreme başlıyor anlatamam size 70 75 derken iyice korktum ve yokuşun ortalarına gelmeden 77 km civarında fren yaptım birdaha da asla yokuş aşağı 40 45km yi geçmedim geçmem de
 
  • Beğen
Tepkiler: JerseiSaC
Alt geçit yoluna inerken dandirik bir bisikletle 70 km/h kusür hıza ulaşmıştım. Elimde kilometre sayacı yoktu, peki bu hızı nasıl biliyorum?
Tabii ki solladığım aracın içinde gözüken hız ölçer ibresinden :D

@FoldingRider Furşlar dağılacakmış gibi oluyor, gidon kontrolsüzlüğü artıyor, ne kadar sıkı tutarsan tut, elinden kaçacakmış gibi hissediyorsun, Ve tekerin rpm'si arttıkça lastik bundan etkilenip şekli yassılaşıyor (lastik basıncı değişmiyor ve ya zarar görmüyor, sadece amorf yapı olduğu için esniyor ivme etkisiyle), yani yol tutuşu azalıyor lastiğin. Belki de asıl korktuğumuz şey, bisikleti kontrol edemeyecek olmamız olabilir :eek:
 
Geri