Scudo Sports

Yol bisikleti tavsiyeleri

Merhabalar,

Bu 2 bisiklet arasında kaldım. Fikirleriniz nedir, görüşlerinizi alabilir miyim ?

(link)

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Alazarhus
Scudo
Görebildiğim en önemli fark dişli oranları. Trek 50-34 ön 11-34 arka kombinasyonuyla adım Aero ama tadım değil diyor gibi. Propel 52-36 ya 11-30 seçeneği ile geliyor bu noktada iş size kalıyor.
 
Trek tabiki. Ama disli oranlari ilginc eger yarismayi planliyorsaniz aynakol disli oranlarini degismeniz gerekebilir.
 
Dönüşleriniz için teşekkürler, sanırım Trek olacak ama mağlum ödeme koşulları filan giant daha cazip geliyor...
 
Merhabalar,

Bu 2 bisiklet arasında kaldım. Fikirleriniz nedir, görüşlerinizi alabilir miyim ?

(link)

(link)
Bence kadro olarak Giant daha güzel, Trek'in sele borusu bölümü (seat tube) bana hitap etmedi, tamamlanmamış eksik kalmış gibi. Eminim çok iyi bir teknolojidir ama ben beğenmedim, ne o öyle havada oturuyormuş gibi, güvende hissetmem kendimi.

Göreceli konular...

Dişli oranlarında Trek daha insaflı ancak yarış odaklı değil. Giant daha insafsız, haliyle kondisyonunuz iyiyse elbette ki daha hızlı.

11-12 ruble sayıları da göreceli. Ama 12 ruble daha moda.

Ama ben 11 ruble ile devam ederim, yeni çıkan şeylerin peşinden gitmeyi sevmem, yapı meselesi.

Hayırlı olsun.
 
Son düzenleme:
Merhabalar,

Bu 2 bisiklet arasında kaldım. Fikirleriniz nedir, görüşlerinizi alabilir miyim ?

(link)

(link)
Gen8 , emonda ile madone nun birleşimi bir model olduğundan dolayı dişli oranları emondanınki ile aynı tutulmuş. Zaten bir önceki nesildeki(gen 7) gibi tamamen aero odaklı değil, isoflow u kapatırsanız emonda oluyor :) Bence bu bir eksik de değil, en kötü yaprakları değiştirirsiniz, ya da almadan pazarlığınızı yapın, 52/36 ile değiştirirler .
 
Arkadaşlar siz yol bisikletiniz için çamurluk kullanıyor musunuz? Yağmur yağmasa bile yerler ıslak olunca çok su sıçrıyor. Memnun olduğunuz marka model varsa tavsiye ederseniz sevinirim.
 
Arkadaşlar siz yol bisikletiniz için çamurluk kullanıyor musunuz? Yağmur yağmasa bile yerler ıslak olunca çok su sıçrıyor. Memnun olduğunuz marka model varsa tavsiye ederseniz sevinirim.
Decathlonun en ucuz yol bisikleti çamurluğunu kullanıyorum, klips ile sabitlenen. Gayet iş görüyor.
Herkese merhaba foruma ilk kez yazıyorum,tanıdığım bir bisiletcide lapierre aircode sl 500 var , 105 setli alınabilir mi? Daha önce carraro 052 kullaniyordum
105 r5800 mü yoksa r7000 mi bu çok önemli. Bisikletin durumunu görüp incelemeden bir şey demek zor.
 
Arkadaşlar siz yol bisikletiniz için çamurluk kullanıyor musunuz? Yağmur yağmasa bile yerler ıslak olunca çok su sıçrıyor. Memnun olduğunuz marka model varsa tavsiye ederseniz sevinirim.
Sicramalari engellesin bana yeter diyorsaniz sadece asssaver win wing bu iste 1 numara. Sadece 75gram ve bayada is goruyor. Ama daha fazla koruma bekliyorsanizda sks raceblade xl oneririm.
 
Bende Zefal'in Shield R35leri var. Mavi ile işaretlediğim yeri kapatacak ekleriyle geliyor. Kırmızı ile işaretlediğim yerden su ve çamur sıçrayıp bacaklarıma geliyor. Onun arkamdan felan gram çamur gelmedi sırtım ve kalçam tertemizdi.
Zefal Shield R35.jpg
 
Merhabalar. Bi basamaktan inmek zorunda kaldığım sırada xrs700’ün ön maşasını yamulttum. Değiştirirken disk frene de geçiş yapmak istiyorum.

Xrs700 e uyacak disk fren takabileceğim maşa önerisi yapabilir misiniz ?

Eğer bulması zorsa disksiz de öneri alabilirim, çünkü ben diskli bulamadım.
 
Son düzenleme:
Merhabalar. Bi basamaktan inmek zorunda kaldığım sırada xrs700’ün ön maşasını yamulttum. Değiştirirken disk frene de geçiş yapmak istiyorum.

Xrs700 e uyacak disk fren takabileceğim maşa önerisi yapabilir misiniz ?

Eğer bulması zorsa disksiz de öneri alabilirim, çünkü ben diskli bulamadım.
Salcano'ya mail atın yada arayın onlar ücret karşılığı yardımcı olabilir.
 
Merhabalar,

Bu 2 bisiklet arasında kaldım. Fikirleriniz nedir, görüşlerinizi alabilir miyim ?

(link)

(link)
Merhabalar,

Ben halen net bir karar veremedim.
Şimdi de aklımı bu bisiklet çeliyor.
Trek fiyatında değil, o kadar da bütçemi zorlamak istemiyorum.
Giant ile aynı paralara alınabiliyor.
Trek'i elersek, Giant ile bunun arasında kaldım diyebilirim.
Sizce Giant mı Salcano mu ?

Not: Bu arada yarışçı değilim, hobi amaçlı kullanıyorum. Karbon hep bir hevesti çok fazla rakamlarda ödemek istemiyorum. F/P olarak arada kaldım.

1737755322482.png
 
Merhabalar,

Ben halen net bir karar veremedim.
Şimdi de aklımı bu bisiklet çeliyor.
Trek fiyatında değil, o kadar da bütçemi zorlamak istemiyorum.
Giant ile aynı paralara alınabiliyor.
Trek'i elersek, Giant ile bunun arasında kaldım diyebilirim.
Sizce Giant mı Salcano mu ?

Not: Bu arada yarışçı değilim, hobi amaçlı kullanıyorum. Karbon hep bir hevesti çok fazla rakamlarda ödemek istemiyorum. F/P olarak arada kaldım.

324614 dosyayı görüntüle
Merhabalar , ben kendi adıma iki bisikletin arasında kalsaydım eğer, bu elbette kişisel düşüncem, verdiğim.paraya ne alıyorumun karşılığına göre ve amacım ya da hedefim nedir e cevaben tercihim belirirdi.. Yani siz sadece marka bazinda bisikletlere bakmayın.. örneğin hangi lastik ve jant setiyle geliyor olduğu , hangi grup set ve fren tipi ile geldiği gibi teknik konularda da üzerine düşünmeniz gerekir.. Çünkü bisikletler, sadece markadan ibaret değillerdir...jant, lastik, fren, kadro, vites grubu ve dişli oranlari gibi kıyaslara göre de tercihinizi yönlendirebilirsiniz.. Salcano kadrosu bana daha aero geliyor.. pek çok insan için aero kadro almak yerine çok yönlü kadro ya da tırmanış kadroları tercih ediliyor fakat bizim sürüşlerimiz, düzlük/yokuş çıkma/yokuş inme olarak 3 bölüme ayriliyor .. Tırmanış kadroları yokuş çıkmada durumu 1-0 yapsa da , aero kadrolar ve olursa profilli jantlar ile durum , yokuş inmede 1-1 e geliyor ve tabi bir de işin düzlük boyutu var, aero kadrolar 1-2 ile galip geliyor aslında ... Profilli jantlara ve aero bir kadroya sahip bisiklet icin, yokuşlar ,evet,biraz yıpratıcı olabilir ancak daha yumuşak vites oranları ve daha akıcı lastikler ve jantlar ile l, biraz da kendimizi iyi yetiştirerek, yokuş çıkmadaki açık, en aza indirilebilir...
 
Merhabalar , ben kendi adıma iki bisikletin arasında kalsaydım eğer, bu elbette kişisel düşüncem, verdiğim.paraya ne alıyorumun karşılığına göre ve amacım ya da hedefim nedir e cevaben tercihim belirirdi.. Yani siz sadece marka bazinda bisikletlere bakmayın.. örneğin hangi lastik ve jant setiyle geliyor olduğu , hangi grup set ve fren tipi ile geldiği gibi teknik konularda da üzerine düşünmeniz gerekir.. Çünkü bisikletler, sadece markadan ibaret değillerdir...jant, lastik, fren, kadro, vites grubu ve dişli oranlari gibi kıyaslara göre de tercihinizi yönlendirebilirsiniz.. Salcano kadrosu bana daha aero geliyor.. pek çok insan için aero kadro almak yerine çok yönlü kadro ya da tırmanış kadroları tercih ediliyor fakat bizim sürüşlerimiz, düzlük/yokuş çıkma/yokuş inme olarak 3 bölüme ayriliyor .. Tırmanış kadroları yokuş çıkmada durumu 1-0 yapsa da , aero kadrolar ve olursa profilli jantlar ile durum , yokuş inmede 1-1 e geliyor ve tabi bir de işin düzlük boyutu var, aero kadrolar 1-2 ile galip geliyor aslında ... Profilli jantlara ve aero bir kadroya sahip bisiklet icin, yokuşlar ,evet,biraz yıpratıcı olabilir ancak daha yumuşak vites oranları ve daha akıcı lastikler ve jantlar ile l, biraz da kendimizi iyi yetiştirerek, yokuş çıkmadaki açık, en aza indirilebilir...
Çok teşekkür ediyorum cevabınız için... Bu cevap Salcano diyor sanki :)
Marka olarak bakmıyorum aslında ama kafamı çok karıştırıyorlar, kompenatlardan çok kadro kalitesi önemlidir gibisinden... Benim için önemli olan aslında kronik bir sıkıntı yaşamamak ve dayanıklı olması.
Belirttiğim gibi yarış koşmayacağım, yaptığım spordan zevk almak istiyorum sadece.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Çok teşekkür ediyorum cevabınız için... Bu cevap Salcano diyor sanki :)
Marka olarak bakmıyorum aslında ama kafamı çok karıştırıyorlar, kompenatlardan çok kadro kalitesi önemlidir gibisinden... Benim için önemli olan aslında kronik bir sıkıntı yaşamamak ve dayanıklı olması.
Belirttiğim gibi yarış koşmayacağım, yaptığım spordan zevk almak istiyorum sadece.

Doğru anlamissiniz 😀 geçmişte de Salcano bisiklet kullanmıştım.. cyc02 ve bu bisiklet üzerinde , disk fren ve sram apex 10 lu vites seti, Cannondale c2 gidon ve ritchey gidon boğazı, selle Royal sele , SRAM jant göbekleri ve rubena mitas stu lastiklerle gelmişti..Kadro üstelik karbon masaliydi ve 7075 aliminyum, yani 6061 kadrodan hafif bir kadro idi.. Yani bu ozellikeriyle şimdi bile çok kullanışlı ve geçerli bir kadro olurdu.. Ilk nesil salcano xrs001 lerde, gp5000 lastik vardı mesela .. çoğu firma biraz basite ve ucuza kaçarken , Salcano cömert davranıyordu.. eminim bu kadro kıyasında da size daha çok şey vaad edecektir.. giant markası, benim için iyi şeyler hissettirmiyor.. Sebebi ise, yıllar önce başka konuşup yaşayan insanlar, şimdilerde, bu firmanın kollari altinda iş bulduğu için, gaint ile söze baslayip gaint ile bitirdigini görünce , bı midem kalkıyor artık... Eminim kaliteli bir bisiklettir, tercih edenlere de lafım olmaz ama benim kesinlikle bakacağım bir marka değil..
 
  • Beğen
Tepkiler: kaantalya79
Merhabalar,

Ben halen net bir karar veremedim.
Şimdi de aklımı bu bisiklet çeliyor.
Trek fiyatında değil, o kadar da bütçemi zorlamak istemiyorum.
Giant ile aynı paralara alınabiliyor.
Trek'i elersek, Giant ile bunun arasında kaldım diyebilirim.
Sizce Giant mı Salcano mu ?

Not: Bu arada yarışçı değilim, hobi amaçlı kullanıyorum. Karbon hep bir hevesti çok fazla rakamlarda ödemek istemiyorum. F/P olarak arada kaldım.

324614 dosyayı görüntüle
Bence indirimdeyken buna da bir bakın.

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: amasseia ve MakRo
Merhabalar,

Ben halen net bir karar veremedim.
Şimdi de aklımı bu bisiklet çeliyor.
Trek fiyatında değil, o kadar da bütçemi zorlamak istemiyorum.
Giant ile aynı paralara alınabiliyor.
Trek'i elersek, Giant ile bunun arasında kaldım diyebilirim.
Sizce Giant mı Salcano mu ?

Not: Bu arada yarışçı değilim, hobi amaçlı kullanıyorum. Karbon hep bir hevesti çok fazla rakamlarda ödemek istemiyorum. F/P olarak arada kaldım.

324614 dosyayı görüntüle
Serdar Bey de güzel açıklamış; marka bilinirliğiyle parça kalitesi çok farklı yönlere ilerliyor. Aynı fiyat aralığında hobi amaçlı kullanıyorum demişsiniz. Konya gibi bir şehirde değilseniz, ülkemiz haliyle engebeli; her türlü yokuş çıkmak zorundayız ki bu, dönüp dolaşıp kondisyon ve dişli oranlarına getiriyor bizi. Salcano ve Trek 11-34 bir rubleyle geliyor, listede Giant 11-30 ile Salcano jant setinde yine gayet iyi bir seçenek sunmuş. Fiyat nedir bilmiyorum, ancak o konuda da makuldür diye düşünüyorum. Tabii ki varlığa darlık olmaz; bütçe varsa daha iyileri de alınır, ancak Salcano biz hobi kullanıcılarına fazlasıyla yeterli.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Geri