Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikleti tavsiyeleri

Scudo
Bence onların ağırlık vermemesi daha saçma. Ben bir kere baskül götürdüm, bana hiç saçma gelmedi :)
Kinaye yaptım aslında :) ürünü satan onlar, bana pazarlaması gereken onlar, ağırlık da bir anlamda önemli bir konu ve bisikletlerini almaya karar vereceğim noktada ağırlığını kendi imkanlarımla tartıyor olmam yani onların yapması gereken bir işi onların yerine kendim yapıyor olmam garip olur anlamında 😁
 
Mosso cavailer 700 clarismi almak mantıklı bisan rx9200 mü fiyatı hesaba katmadan
2 senelik rx9200 kullanıcı olarak grubumuzda mosso kullanıcısıda var genel tecrübelerim ben rx9200 üzerinde gayet memnunum giriş seviyesi bir bisikletten bekleneni alabiliyorsun kadro kalitesi görece hafifliği tasarımı ile benim tercih sebebim olmuştu, şu anda seçim yapacak olsam ikisi arasında yine 9200 seçerdim.
İki bisikletle de mutlu olacağını seni üzmeyeceklerini düşünüyorum hangisi içine ve cebine yatarsa keyifli pedallamalar.
 
Son düzenleme:
Aliminyum kadroların, bilinen markaların ağırlıkları arasında olsa olsa 1kg fark bile yoktur. Bence önemli olan kadro yapısı, aerodinamiğe harcadıkları zaman para, kullandıkları kompanentler daha önemli. Ağırlık takıntısı olanları diyete önem verip kilo vermeye davet etmek daha mantıklı. Firmalar ne yapacak bisikleti 3kg mı düşürecekler, bu da 70-80km/sa hızlara çıkılabilen bisikletlerde fizik kurallarına aykırı 🙋🏻‍♂️
 
Aliminyum kadroların, bilinen markaların ağırlıkları arasında olsa olsa 1kg fark bile yoktur. Bence önemli olan kadro yapısı, aerodinamiğe harcadıkları zaman para, kullandıkları kompanentler daha önemli. Ağırlık takıntısı olanları diyete önem verip kilo vermeye davet etmek daha mantıklı. Firmalar ne yapacak bisikleti 3kg mı düşürecekler, bu da 70-80km/sa hızlara çıkılabilen bisikletlerde fizik kurallarına aykırı 🙋🏻‍♂️

Bisikletten verilen 1 kg ile vücuttan verilen 1 kg aynı şey değil malesef. Hele ki jantlar, gerçekten çok fark ediyor. Denemesi kolay, hafif bisikleti olan bir tanıdıktan bir binişte takas deneyin. O zaman farkı anlaşılır.
 
Bisikletten verilen 1 kg ile vücuttan verilen 1 kg aynı şey değil malesef. Hele ki jantlar, gerçekten çok fark ediyor. Denemesi kolay, hafif bisikleti olan bir tanıdıktan bir binişte takas deneyin. O zaman farkı anlaşılır.
Tabiki de aynı şey değil, ama benim kastettiğim bir kadroyu ne kadar hafifetebilirler. Performansınızı artırmanın en net yolu kuvvet kazanımı ve kiloyu düşürmektir. Yoksa sürüşten sonra zaten terle 1kilodan fazla kaybediyorsunuz. Neyse siz gram hesabı yapmaya devam edin.
 
Tabiki de aynı şey değil, ama benim kastettiğim bir kadroyu ne kadar hafifetebilirler. Performansınızı artırmanın en net yolu kuvvet kazanımı ve kiloyu düşürmektir. Yoksa sürüşten sonra zaten terle 1kilodan fazla kaybediyorsunuz. Neyse siz gram hesabı yapmaya devam edin.
Ben gram hesabı yapmıyorum. Sizinle aynı noktada düşünmüyorum diye gram hesabı yapan biri de olmuyorum.

Ayrıca sürüşten sonra kaybedilen 1 kg su hafif bisiklet kullanan için de geçerli. Kuvvet kazanımı edinmiş birisi ağır bisiklet ile hafife göre daha az performans gösterir. Kilo kaybı her zaman performans arttırmaz, benim idéal kilom 77, şu an 82 kiloyum. 72 kiloya düşersem 77 kiloluk halimden daha az performans gösteririm çünkü kas kitleden veririm.

Ben de size şimdi hayal kurmaya devam edin mi diyeyim. Ama demiyorum. Nasıl düşünmek isterseniz onu düşünün.

70-80 km lere çıkan bisikletlerde 6.5kg - 7kg civarında bisikletler var. Siz kilo verip kuvvetlenip 10kg lık bisikletle onları kovalayın o zaman ne diyeyim 😁
 
10kg ile 7 kg bisikletin farkını hatırlattığınız için teşekkürler. Siz 5kg fazlanızla 7 kg’lık bisikletle derece kovalarsınız eminim. Fazla kilolarınızla başarılar diliyorum.
 
Bence ikiniz de haksızsınız; çünkü aynı noktada durduğunuzu göremiyorsunuz. Özcan Bey 'kilo hesabı yanlış, rüzgar direnci önemli' diyor.
Bence önemli olan kadro yapısı, aerodinamiğe harcadıkları zaman para, kullandıkları kompanentler daha önemli.
Bisikletten verilen 1 kg ile vücuttan verilen 1 kg aynı şey değil malesef. Hele ki jantlar, gerçekten çok fark ediyor.
Burak Bey de 'hafif jantlar önemli' diyor, ama hafif jantlar da rüzgar direnci düşük olan jantlar; hatta yüksek profil jantlar, ağırlığı artsa da daha hızlı sürülüyor.
Sonuçta kadro mu önemli, jant mı önemli, cevap veriyorum: hepsi önemli. :D
 
10kg ile 7 kg bisikletin farkını hatırlattığınız için teşekkürler. Siz 5kg fazlanızla 7 kg’lık bisikletle derece kovalarsınız eminim. Fazla kilolarınızla başarılar diliyorum.
Sırf kendinizi haklı hissetmek adına yazdıklarımı saptırmanız ilginç. Ben şu anki kilomla ve bence ortalamaya göre hafif bisikletime derece kovaladığımı iddia etmedim. Hatta geçen bir konuda "sanırım hiç bir zaman 38-40km/s ortalama ile gidebilen biri olamayacağım" dedim. Kendimle barışığım bence siz de öyle olun.

Sadece örnek verirken yalnızca kilo kaybının efektif olamayacağını hatta aşırı kilo kaybının bir işe yaramayacağını açıkladım. Belki 77kg olduğunu düşündüğüm idéal kiloma kavuşursam o zaman da derece kovalamaya çalışırsam ki bence Stravada her bir binişte PR ler gelmeye başlar normal olarak.

Bence ikiniz de haksızsınız; çünkü aynı noktada durduğunuzu göremiyorsunuz. Özcan Bey 'kilo hesabı yanlış, rüzgar direnci önemli' diyor.


Burak Bey de 'hafif jantlar önemli' diyor, ama hafif jantlar da rüzgar direnci düşük olan jantlar; hatta yüksek profil jantlar, ağırlığı artsa da daha hızlı sürülüyor.
Sonuçta kadro mu önemli, jant mı önemli, cevap veriyorum: hepsi önemli. :D

Aerodinamik olması ayrı bir konu, bu işin uzmanı değilim sadece kişisel tecrübe ve edindiğim bilgilerle sonuca varmaya çalışıyorum. TT bisikletler çok ağır oluyorlar bir o kadar da aerodinamik oluyorlar. Enduro kadroya sahip bisikletler daha az aerodinamik olup hafif de olabiliyor. Bana kalırsa ağırlık önemsiz denerek dışarıda tutulacak bir olgu olmamalı. Bisikletin bir yerden sonra hafifleteceği her bir 100gr için yaklaşık 1.000$ harcamaya yol açıyor olması insanları para harcamaktansa ben zayıflarım noktasına getirdiğini düşünüyorum ama bir yerden sonra eş koşulda iki bisikletçi ideal formda olsunlar bisikletlerinin özellikleri devreye girecek. Burada kilo önemli değil diyebilir miyiz? Ben aerodinamik oluşu önemli değil demiyorum ki... Tabi ki hepsi önemli.
 
TT bisikletler çok ağır oluyorlar bir o kadar da aerodinamik oluyorlar.
Ben TT bisikletim olsun, 20 kilo fazlam olsun noktasındayım.
TT bisiklet avantajlı olduğu kadar bir o kadar da jant seti almak gerekiyor ki, aerodinamik kazanımlar tamamlansın. Buna nazaran TT kask almak, duruşu akıcılaştırmak için dar gidon kullanmak, bisikletçi çorabı kullanmak bence resmen bedava yatırım gibi kalıyor, 300 watt temponun 450 watt'a denk verim getirisiyle. Peki yokuşlarda da rüzgar direnci kuru ağırlıktan önemli midir? Bence biraz öyledir, aksi takdirde bisikletçi çorabından başlayarak nerede avantaj varsa hepsini bir bir yasaklamakla uğraşmazlardı.
 
Sırf kendinizi haklı hissetmek adına yazdıklarımı saptırmanız ilginç. Ben şu anki kilomla ve bence ortalamaya göre hafif bisikletime derece kovaladığımı iddia etmedim. Hatta geçen bir konuda "sanırım hiç bir zaman 38-40km/s ortalama ile gidebilen biri olamayacağım" dedim. Kendimle barışığım bence siz de öyle olun.

Sadece örnek verirken yalnızca kilo kaybının efektif olamayacağını hatta aşırı kilo kaybının bir işe yaramayacağını açıkladım. Belki 77kg olduğunu düşündüğüm idéal kiloma kavuşursam o zaman da derece kovalamaya çalışırsam ki bence Stravada her bir binişte PR ler gelmeye başlar normal olarak.



Aerodinamik olması ayrı bir konu, bu işin uzmanı değilim sadece kişisel tecrübe ve edindiğim bilgilerle sonuca varmaya çalışıyorum. TT bisikletler çok ağır oluyorlar bir o kadar da aerodinamik oluyorlar. Enduro kadroya sahip bisikletler daha az aerodinamik olup hafif de olabiliyor. Bana kalırsa ağırlık önemsiz denerek dışarıda tutulacak bir olgu olmamalı. Bisikletin bir yerden sonra hafifleteceği her bir 100gr için yaklaşık 1.000$ harcamaya yol açıyor olması insanları para harcamaktansa ben zayıflarım noktasına getirdiğini düşünüyorum ama bir yerden sonra eş koşulda iki bisikletçi ideal formda olsunlar bisikletlerinin özellikleri devreye girecek. Burada kilo önemli değil diyebilir miyiz? Ben aerodinamik oluşu önemli değil demiyorum ki... Tabi ki hepsi önemli.
Burak bey, konu yanlış yerlere kayıyor. Neyse önemli değil. Bizim tartıştığımız konuyu bütün dünya tartışıyor. Size kazasız belasız sürüşler diliyorum. Tekerinize taş değmesin 🙋🏻‍♂️
 
Beyler, en nihayetinde el mahkum ayağımızı, yorganımızı düşünüp, kesemizin el verdiği ölçüde fiyat/performans bisiklet kovalayacağız.
Çünkü canınızın istediği bisikleti kolayca edinebileceğimiz bir ekonomi içerisinde yaşamıyoruz. :D
Bisikletten gram eksiltmek, vücuttan kilo eksiltmek, aero pozisyon çalışmak... Bunlar da bence bu işin rengi ve oyunları. Ortaya karışık, yapacağız artık :p
 
Peki yokuşlarda da rüzgar direnci kuru ağırlıktan önemli midir? Bence biraz öyledir.
Uzun süredir forum girmiyordum, görüyorum ki müthiş saptamalara devam ediyorsun...

Tırmanışta ağırlık "her şeyden" önemlidir. Salt tırmanış yarışları için tasarlanan bisikletler aero avantaj düşünülmeden tamamen "minimum ağırlık" üzerine tasarlanıyorlar.
 
Bir çocukla anlaştık fiyatta, bir hafta boyunca beni bekletti, sonunda karşı karşıya gelip el sıkıştık bu bisiklet için. Bugün sözde satışı yapacaktı bana, 1 saat önce ben bisikleti satmaktan vaz geçtim yazmış. 20 yaş altı kişiler ile kolay kolay ikinci el satış muhabbetine girmeyin.
1660394586080.png
 
Bir çocukla anlaştık fiyatta, bir hafta boyunca beni bekletti, sonunda karşı karşıya gelip el sıkıştık bu bisiklet için. Bugün sözde satışı yapacaktı bana, 1 saat önce ben bisikleti satmaktan vaz geçtim yazmış. 20 yaş altı kişiler ile kolay kolay ikinci el satış muhabbetine girmeyin.
292912 dosyayı görüntüle
bende satılık bisiklet var lazımmı ?
 
Bir çocukla anlaştık fiyatta, bir hafta boyunca beni bekletti, sonunda karşı karşıya gelip el sıkıştık bu bisiklet için. Bugün sözde satışı yapacaktı bana, 1 saat önce ben bisikleti satmaktan vaz geçtim yazmış. 20 yaş altı kişiler ile kolay kolay ikinci el satış muhabbetine girmeyin.
292912 dosyayı görüntüle
Ben de istanbuldan biriyle 2 hafta oldu karşılıklı anlaşalı haftaya maaşın yattığı gün gidip alacaktım. Bu sabah ben ucuza satıyorum sanırım diyerek 5000 lira istediği bisikleti 7500e çıkardı. Onun yüzünden bütün planım altüst oldu, granfondoları kaçırıcam. Normalde alabileceğim bisikletlere de yüz çevirdiğimle kaldım
 
  • Beğen
Tepkiler: kaganarda
Ben de istanbuldan biriyle 2 hafta oldu karşılıklı anlaşalı haftaya maaşın yattığı gün gidip alacaktım. Bu sabah ben ucuza satıyorum sanırım diyerek 5000 lira istediği bisikleti 7500e çıkardı. Onun yüzünden bütün planım altüst oldu, granfondoları kaçırıcam. Normalde alabileceğim bisikletlere de yüz çevirdiğimle kaldım
Geçmiş olsun hocam, oturup tekrar aramaya başladım ben de.
 
  • Beğen
Tepkiler: kemal.bahadır
Bir çocukla anlaştık fiyatta, bir hafta boyunca beni bekletti, sonunda karşı karşıya gelip el sıkıştık bu bisiklet için. Bugün sözde satışı yapacaktı bana, 1 saat önce ben bisikleti satmaktan vaz geçtim yazmış. 20 yaş altı kişiler ile kolay kolay ikinci el satış muhabbetine girmeyin.
292912 dosyayı görüntüle
Geçmiş olsun. Allah onları bildiği gibi yapsın. Aynı durumu bende yaşadım yine o yaş grubunda bir genç ile zamanımı resmen çöp yaptı. Bisiklet bulunur merak etmeyin.
 
  • Beğen
Tepkiler: kaganarda
Arkadaşlar kararımı değişip 6-8 arasına çıkardım bütçeyi, Salcano XRS035 gördüm ikinci elde bu bütçeye uygun olarak, ne dersiniz bu bisiklet için ? daha iyi seçenekler var mıdır ?
 
  • Beğen
Tepkiler: benben ve Ali Eren
Geri