Scudo Sports

Yine Bir Bianchi Restorasyonu. Bilgi ve İlgilileri içeri alabilirmiyim model konusunda :)

@D.Mustafa bu model olabılırmı benım üst borudaki fren kablolarının geçtigi yer altta degil yanda duruyor?

@bsisil haklısınız belkide kesmem doğru söylüyorsunuz tabiki.

Ve birşey daha soracagım madem değerli bir klasik çıktı bu arkadaş sadık kalalım orjinal olarak devam edeyim @D.Mustafa nın verdigi bilgiye dayanarak ki güveniyorum kendisine 28" jant uyumlu ve arkaya 5li bir kaset ruble takabılıyoruz peki 5li kaset bulmakda zorlanıcağımı dusundugum için 6 yada 7 li kaseti simplex aktarıcım desteklermi ve birde açı problemi yaşarmıyım geniş bir kaset kullanırsam bilgi verebilirmisiniz bu konuda arkadaşlar ?

parçaları söktüm ettim güzelce bi sildim parçalarıda en kısa sürede temizleyecegim şuan astım bekliyecek kadro biraz.parçaların temizliğine girişecegim en kısa sürede. kadronunda son hali bu polisaj yapıp üzerindeki ufak tefek boya atmalarını dökülmelerini halledecegim ilerleyen süreçte.IMG_7393.JPG

Bu bacak kaçlı sistemi destekler arkadaslar yardımcı olabılırmısınız ? IMG_7370.JPG
 
Scudo
Kadro oldukça temiz. Keşke yol-yarış kadrosu denk gelseydi diyeyim kendimce. :)

Sökülen parçaları da parçalayarak detaylı bir parlatma yaparsan (polisaj gibi) çok daha güzel durur. Sadece temizleme ile istediğin görüntüyü alamayabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silent
Çok güzel bir iş ortaya çıkacaktır eminim. Devamını sabırsızlıkla bekliyoruz.
Saygılarımla...
 
  • Beğen
Tepkiler: Silent
Bir Bianchi hayranı olarak takipteyim. Umarım olabildiğince orjinal haliyle restore edersiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silent
@Cosmic camel
Hocam luglar tam olarak hangi noktada farklı acaba? Ben de iyice baktım fotoğrafa ama luglar aynı göründü bana da.
 
@furkantrojka Hocam benim gördüğüm kadarıyla mavi bisikletteki luglar daha dalgalı ama arkadaşın bisikletindekiler biraz daha sade kavisli hatlara sahip. Fotoğrafın açısı da beni yanıltıyor olabilir tabi
 
@Cosmic camel hocam arkadaşın bisikletinde ön de bulunan lug çok net görünmüyor mavi bisiklet de kontür olarak beyaz geçilmiş daha belli detayı o açıdan beni de yanılttı. ön lug dışında benziyor ben aynısı derdim.

öncelikle hayırlı olsun güzel bir proje olacağına inanıyorum. 26 mı 28 mi dersen ölçü verirsen daha net bilgi vere bilir arkadaşlar. bende peugeot var ön maşanın uzunluğu 37 cm 700c lastik var. belki bu bilgi sana fikir verir 26 mı 28 mi sorusu için.

ayna kolu sökmek için pedal kolunun (özel bir ismi var ise bilemiyorum, bilen var ise banda söylesin öğreneyim) üst noktasında somun var sanırım parça orta göbeğe bağlı ise somunu sökerek işin çözüle bilir ancak fotoğrafta çok net algılayamadım ayna kolun bir detayıdır belki ben yanlış anlamışımdır.

şimdiden kolay gelsin güzel bir proje olması dileğim ile.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@aydin ozturk 28 jant onu takıp bınıp test surusu yaparak cozduk.aynakolu cıkardım parlatma temızleme aşamasındayım kamalı diye geçiyor çok fazla uğraştırmadı. Bısıklet bıanchı ledro 5v olarak geçiyor 1972 kasım üretimi hatta üretim tarihinide belgelere döktü uzay bilimci arkadaşlar : )) o konuya açıklığı getirdik yaklasık 10 kısının budur şudur yok degıldır bu olabılır yanıtları falan derken bulduk daha dorusu ilk ipucunu @D.Mustafa verdi devamını biz yürüterek bulduk elimdeki 5li kasete elveda ettim bu arada eskisehirden bi abi sagolsun 6 lı bi kaset yolladı shımano hg60 sızce sorun yaşarmıyım kullanmalımıyım bu kaseti kadronun boyasına dokunmayacagım bu zamana kadar bu boyayı mınımum düzeyde yıpratmadan korumaları harika olmuş. Arka bacak konusunda kaçlı sistemi destekliyor simplex s001 arka bacagım bilgisi olan varmı hala bu sorunuma yanıt arıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@aydin ozturk hocam ön luglar farklı onun haricinde mavi bisiklette pompa taşıma için bölme de mevcut ama kırmızıda böyle bir bölme yok bu yüzden farklı dedim. Bu alttaki de arkadaşın bisikleti olan bianchi ledronun internetten bulduğum fotoğrafı.
 

Dosyalar

  • post-5935-0-80896600-1337962887_thumb.jpg
    post-5935-0-80896600-1337962887_thumb.jpg
    39,6 KB · Okunma: 26
image.jpg Jantlarımda geldi arkadaşlar shımano r500 kullanmayı planlıyordum öylede oldu sagolsun bilal abi cok cüzzi bir ücret karsılıgı takım olarak verdı bugun jantları yanlız arka jant göbegine bakım gerekıyordu mil haşat olmuş atmak durumunda kaldım bilyelerde öyleydi cızılen birkaç jant telinide söktum yenilerini takacagız. Arka göbek konusunda bir adet delikli mile ve kapaklarına intiyacım var nereden temın edebılırım acaba ?
  • image.jpg
 
@Silent
Pedal sportif'ten temin edebilirsiniz. Yalniz ölçülerine dikkat edin. Bulent bey ile gorusun.
 
@Kuzey Ege jantı dırek bülent abiye bıraksam acaba o halledermı yarn bi arıyım olmadı bırakırsamda en erken pazar gunu acık olursa alabılırım bırkac yere sordumda olmaz beklersın alır gidersin dediler komple göbek mili kapakları bilyaları içinde aslı bisiklet 50tl ye eksik telleride takıp akord edebiliriz dediler acaba bülent abi ne fiyat verecek ben kendimde halledebilirim sanırım ama mili bulamadım yakında biryerde bulsam elimdeki bilyaları kullanıp toplayacaktım. Bu arada arka çatal 127mm 1x8 seklinde kullanıcam vites sistemim calıscakmı henuz bu konuda bilgim yok tabiki bilgisi olanda cıkmadı henüz. Sadece önde aynakol tekli oldugu için çapraza düşebilir iyi ayarlanırsa cok verimli sekilde calısabılır dediler. Bakalım deneyerek görecegim sanırım :) vidali sistemden vazgecirdiler dileyen olursa elimde 6 lı ruble var çok çok iyi durumda diyebilirim.

@Kuzey Ege ve ben mili ölçmeden attım ya sonradan ölcüsü tespit edilebilirmi mil uzunlugu ?
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Silent
Vidali sistemden niye vazgeciyorsunuz?
Ayrica o aktarici 5in uzerini kaldirmaz.

Ayrica mili keske atmasaydin. Bisiklete dair hicbir sey atılmaz. Cunku hepsi bir gun mutlaka ise yariyor. Bu sayede bizim ev hurdalik gibi oldu :)
 
@Kuzey Ege anladım aktarıcı problem degıl elimde birkaç farklı aktarıcı daha var 10 lu sistemden cıkardıgım onlarıda kullanabılırım. Vites kolu peki sorun teşkil edermi acaba yoksa onuda degıstırıp komple yeni bir donanıma geçiş yapmam gerekicekmi ? Klasik olarak parça bulamadıgım için toparlayamadım birkaç yeni nesil parça kullanmak durumunda kaldım. Yoksa bende bozmak istemezdim orjinal parçalarını.
 
Hayırlı olsun , restarasyonu merakla takipteyim :harika:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silent
@OsmaniyeRehber teşekkürler pek restorasyon seklinde gitmiyor işler ama sanırım kısa sürede yeni nesil parçalarla canlandıracagım gidişat onu gösteriyor orjinal haline sadık kalamadım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OsmaniyeRehber
@Silent
Kadroya sabitlenen vites kollari, alistiktan sonra gayet kullanislidir. Insanlar o kollarla onlarca yil yarış koştular.
 
@Kuzey Ege yok alısıgım zaten o hususda bır problem yok aksıne yenı nesıllere pek alısamadım eskı sıstem daha kolay gelıyor bana tabı suan kullandıgım tekli kol olacak sadece arka için ön tarafda vitesim olmayacak keşke simplex aktarıcı 5 ve üzerinde calısabılır olsaydı onu kullanmak isterdim.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Silent
On tekli sistemde aman diyeyim, rampada zinciri patlatmayin :)

Yahu hocam yap bi single gitsin, en guzeli!
 
Geri