jant setim dun geldi aksam 9 gibi montajini bitirdik. daha sonra daha oncede video sunu yolladigim daga (video 1 single trail) test surusu icin gittik.daha ilk bi kac km de gobeklerin farkini hissediyosunuz. ozellikle yokuslarda.kavrama pedala dokunmanizla basliyo biraktiginiz anda cirlamaya basliyo
cok hassas bi kavramasi var bence verilen paraya degebilecek bi gobek.
jantlarda ise montaj bayaa zahmetli oldu.ztr jantlar amerikada bile cok yaygin kullanimda olmayan bi sistemle calisiyor. jant aslinda tubeless fakat normal yani tubeless olmayan dis lastiklerle calisiyor. jant ozel sivisi ve valve si ile geliyo ilk once valve yi jantin icine iyice yerlestirmek gerekiyor.(bunu dogru bi sekilde yerlestirmek epey zaman aliyo). arkasindan dis lastik yerlestiriliyor ve dislastigin icine sivi belli bi oranda dolduruluyo( bu sivi bildigmiz slime a benziyo ama onun cok daha kuvvetlisi. ilk havayi bastigimizda dislastigin janta temas ettigi bazi bolgelerden sivi hava basinci ile fiskiriyor fakat 1-2 saniye icide sivi o bolgede donarak ordan hava kacirmasini engelliyo. yaklasik 10 dakika bekledikten sonra lastik kullanilmaya hazir hale geliyor.
bu janti alirken aklimda supheler vardi acaba gercekten havayi tutabilecekmi. arzide hoplayip zipladikca yavas yavas hava kaciracakmi diye. dun gece en zorlu sert kayalik inislerde hatta ziplama rampalarinda bile denedim. nerdeyse hic hava kacirmadi. sonuc simdilik mukemmel gozukuyo.
bu arada ztr jantin en onemli ozelligi ciplak jant sadece 347 gr.