@mummy01
İşini ultra, süper, deluxe, müthiş yapan gümrük çalışanlar olduğu için paketin üzerinde yer alan telefon numarasını zahmet edip arayamıyor veya kurum bir mesaj gönderip durumu alıcıya bildiremiyor. Sorun varsa milattan önce ki kara düzen de posta yolu ile bildiri göndererek yada gelen paketi geri göndererek çözmeye çalışıyorlar. Gerçi çalışandan önce gümrük bakanlığı ne işle meşgul bunu sorgulamak lazım!
Vatandaş para ödemiş, zaman harcamış, bir hevesle ürün satın almış, 15-20 gün beklemiş zerre misali umurlarında değil.
Yaptıkları en iyi şeyi yazayım da haklarını teslim etmiş olayım. Gelen paketleri gelişi güzel küçük büyük demeden kaldırıp atmak, paketleri açıp içlerini bir güzel çorba misali karıştırmak, köpük korumalı ise o köpükleri kırmak, sonra ptt bantları ile bantlayıp en yakın posta dağıtım merkezine yollamak, bazen de adres yetersiz diye yollamamak.
Şikayet edince de yeterli ve kaliteli personel yok diyorlar. Bir kaç tane müdüre 5-10 bin tl maaş vereceğine, adam akıllı personel al kardeşim. Burası gümrük bakanlığına bağlı devletin kurumu mu yoksa özel meskun mahal mi!
Vergiyi çatır çatır alırken, damga vergisi diye bir şey icat edip ona bile vergi alırken her şey güzel. Istampa mürekkebinin parasını bile alıyorlar yani yuh artık. Daha da yazarım ama şimdilik bu kadar.