ergün diler in yazısından bir alıntı, adam haklı bence
'''PKK ve IŞİD gibi vahşi örgütlere destek yağarken ve kirlenen dünya ortadayken son bir haftadırEGZOZ'u tartışmaya başladık... Atom bombasını kullanırken kılı kıpırdamayanlar şimdi EGZOZ gazına kafayı takmışlardı!
Neler oluyordu? Volkswagen skandalı niçin patladı? Ne hesaplar yapılıyordu?
Dünya üzerinde 11 milyon aracın EGZOZ gazı bir yazılımla SAKINCALI olmaktan çıkarılmıştı.
ABD bunu yeni görmüş ve düğmeye basmıştı! Almanlar da ALPLER'de düşen GERMANWINGS uçağındaki gibi suçu bir tek kişiye atmanın planını yapıyordu... Hem devlet bazında hem de tüketici bazındaki davalarla 18 milyar dolar cezanın kesileceği iddia ediliyordu. Şirket dünyanın en büyüklerinden olmakla birlikte hızla eriyor ve iflası konuşuluyordu.
Siparişler peşpeşe iptal ediliyor, VW resmen çok ciddi bir krizle karşı karşıya kalıyordu. Devletlerden bile zengin olan VW'den kim ne istiyordu?
Dünya yanarken egzoz gazı bizi kesmezdi! Kesmemeliydi!
VW CEO'su Martin Winterkorn geçen Çarşamba günü dokuz yıl boyunca yönettiği şirketten ayrılırken, "Motor emisyon testlerindeki hileden haberim yok!" dedi.
Almanya'da savcılar, Volkswagen'de yönetim kurulu başkanlığından istifa etmek zorunda kalan Martin Winterkorn hakkında soruşturma açtı. Şikayetin Volkswagen'den geldiği söylendi.
Germanwings uçağındaki gibi...
Alman devi bir haftada yüzde 50 değer kaybederken kimler kazanıyordu! Yılda ortalama 200 milyar dolar ciro yapan bir şirketle herkes DANS edebilir miydi? Böyle güç herkeste bulunabilir miydi?
Dünyayı sarsan VW skandalı Audi, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, MAN, VW Ticari ve Scania gibi markaları da etkiliyordu! Çünkü hepsinin sahibi VW'ydi! Ve şimdi büyük sıkıntı içindeki VW birkaç ay önce, içinde Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Jeep Chrysler, Dodge, Ferrari, Maserati gibi pekçok ünlü markayı barındıran FIAT'ı almak istedi! Dünyanın en büyüğü olmak için hamle yaptı yani! Ama ALMANLAR'ın karşısında bir güç vardı!'''