Scudo Sports

Vestel Led Tv Arızası

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.

yavuz ergat

Aktif Üye
Kayıt
16 Mayıs 2014
Mesaj
112
Tepki
203
Şehir
bursa
Başlangıç
2013—14
Bisiklet
Corratec
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
2017 yılı Ocak ayında Vestel marka 43 inç led tv satın aldım.2020 yılı Temmuz ayının sonlarında evde televizyon izlerken telefon görüşmesi yapıyordum ki; ekranda yavaş yavaş yatay çizgiler oluşmaya başladı.Telefonu kapattıktan bir süre sonra yatay çizgiler ekranın yarısını kapladı.Bir haftalık süreç içerisinde yoğunluktan dolayı televizyon ile ilgili servis bakım başvurusu yapmadım.Geçen hafta içerisinde yoğunluğumun azalmasını fırsat bilerek yetkili servise bizatihi gidip durumu belirttim.Servisteki elemanlar yatay çizgilerin kesinlikle tamiratının mümkün olmadığını belirttiler.Panel arızası oluştuğunu,garanti sorgulatmam sonucu garantiminde Ocak ayı itibariyle son bulduğunu söylediler.Tamirat ücretinin ne kadar olduğunu sorduğumda en az 1500 lira olacağını,yeni bir panel takılması gerektiğini başka bir çözüm olmadığını söyleyerek durumu izah ettiler.Servisten ayrıldıktan sonra internetten Vestel led tv arızaları diye arama yaptığımda Vestel led tvlerle ilgili bir sürü panel arızasından şikayetçi haberler okudum.Sanırım bunları almadan önce okusaydım Vestel'e bulaşmazdım.Müşterilerin genelinin Vestel'in ilgisizliğinden, geri dönüş yapmadıklarından , servis hizmetlerinin kötü oluşlarından vs yana şikayetlerini okudum.Ertesi gün müşteri hizmetlerini arayıp durumu izah ettim.Müşteri hizmetlerindeki eleman serviste söylenenin aynısını bana iletti.Yetkili biriyle görüşme talebimi ıslarla dile getirmeme rağmen,bu talebimi ısrarla reddederek böyle bir şeyin olamayacağını dile getirdi.Yanılmıyorsam Pazartesi günü şikayetvar com a şikayetimi belirten bir mesaj yazdım.Bu sabah Manisa kodlu telefondan arandım.Arayan kendisinin Vestel'den aradığını, şikayetvar a şikayet talebiniz olduğunu durumunuzu,müşteri hizmetleriyle görüşmenizi,tv yi satın alma zamanımı ,kodunu vs incelettiğimi ve garantiniz bittiği için ancak televizyonunuzu servis ücreti içerisinde olmak kaydıyla 1700 tl ye panel değişimi gerçekleştirilerek tamir edebileceklerini belirten güzel süslü cümleler dile getirdi.Bu konuda garantiniz sona erdiği için başka işlem yapabilme şansımızın olmadığını vs söyledi.Ayrıca yeni panelinde garantisinin 1 yıl olduğunu belirtti.Ben durumun kronik bir arıza gibi olduğunu,bu konuda vestelden çok fazla şikayet olduğunu,garantisi biten bitmeyen bir sürü kişinin bu arıza nedeniyle şikayetçi olduğunu,Ayrıca panel fiyatının tv'nin fiyatı kadar olduğunu belirtmeme rağmen ve daha üst biriyle görüşmek istiyorum talebime, ben bölge müdürüyüm,fabrikadan arıyorum sizi diyerek cevap verdi.Evet eli boş yüzü kara kıyamet kadar para verdiğimiz televizyon göz göre göre çöp oldu.Tamir ettirmem mümkün değil ki ettirsem bile tekrar aynı arızayı vermemesi için hiçbir neden yok,4 defa garanti kapsamında panel değişimi,tv değişimi olmasına rağmen hala aynı arıza ile bozulan tv'lerden muzdarip örnekler mevcut. Acaba bu konuda yapabileceğim bir şey varmıdır,başka çare,yol,yöntem,şikayet,hak arayışı (garanti 5 ay önce bitmiş olmasına rağmen).Şimdiden vereceğiniz her cevap için teşekkürlerimi sunuyorum ve sakın "yerli ve milli gururla" sloganına aldanıp Vestel'e bulaşmamanızı nacizane tavsiye ediyorum.
 

Dosyalar

  • IMG_20200809_164112.jpg
    IMG_20200809_164112.jpg
    1 MB · Okunma: 61
  • Üzgün
Tepkiler: amasseia
Scudo
Forumumuz, sizin bozulan beyaz eşyanızın gündeme geleceği bir temaya sahip değil..
Lütfen konu kirliliği/çöpü oluşturmayalım...
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri