Veloturk Gran Fondo Çeşme by Carraro 6 - 7 KASIM 2021

akdo76

Üye
Kayıt
9 Haziran 2020
Mesaj
52
Tepki
218
Yaş
46
Şehir
Ankara
İsim
Fatih Akdoğan
Başlangıç
1989—90
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Ben de ilk kez bir granfondoya katıldım böylece. Unutulmaz bir anı oldu hakikaten. Organizasyonun son derece başarılı olduğuna yönelik tespitlere katılıyorum. Her şey düşünülmüş, güzel bir parkur seçilmiş. Hava da muhteşemdi. Ben kısada yarıştım toplam 63 km idi. Elevasyon kazanımı yaklaşık 750 metreydi. Henüz 11 aylık yol bisikleti geçmişi olan biri için 25.3 km ortalama ile 2 saat 29 dakikada bitirdim. Aldığım sonuç beni fazlasıyla tatmin etti. Şunu belirtmek istiyorum, bu ortamı yaşadıktan sonra bisiklet sporunun ne kadar muhteşem bir aktivite olduğunu daha iyi anladım. Katılımcı profili çok üst düzey kadın-erkek yerli ve hatta yabancı bisikletçilerden oluşuyordu. Onları görünce acayip mutlu oldum, zaten pek çoğunu Strava'dan takip ediyorum. Neticede ben parkuru tamamlamaya odaklanmıştım yarış öncesi ama baktım ki millet yaldır yaldır gidiyor gaza geldim ben de bastım. Finişte ise yumruklarımı sıkarak şöyle havalı bir bitirme pozu verdim. O an tüm yorgunluğumu unuttum işte. Ama şunu söyleyeyim, bu spor çok ciddi emek ve antrenman istiyor. Benim gibi haftada bir en fazla iki kez sürebilen, Ankara'nın kış ikliminde Aralık-Mart dönemini iyi değerlendiremeyen biri için bu performans harika olsa da çok daha iyisi yapılabilir. Onun için sürmeye devam arkadaşlar.
Bu arada @peace2000 arkadaşıma katılıyorum, tişörtün rengi efsaneydi 😀
 

Dosyalar

Scudo

Abdülkadir Ergin

Forum Bağımlısı
Kayıt
31 Ocak 2012
Mesaj
2.217
Tepki
7.582
Yaş
42
Şehir
Manisa
İsim
Abdülkadir Ergin
Başlangıç
1984—85
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Yol bisikleti
- Hava çok güzeldi. Rüzgar da bayaa bir dans ettirdi sağolsun.
- Organizasyon zaten güzel her zamanki gibi. Bitişte su, kumru ve Pınar proteinli süt vardı. Soda olmaması üzdü :p
- 110 uzun parkurdaydım, dağ yolunun bazı kısımları gerçekten çok kötüydü. Çeşmenin soğuk asfalt kısımlarına zaten alıştık onlar normal artık hadi. Ama bu dağ yolunda geniş çukurlara toprak dökülmüş, zemin de gevşemiş. Bazı noktalarda sert eğimde toprak kısım denk geldi, patenaja düştük resmen :) inmek zorunda kaldığımız bir toprak bölüm bile oldu. Daha da uzuna girmeyeceğim zeminden ötürü, seneye kadar fikrim değişmezse :D
- Bu seneki T-shirt gerçekten çok başarısız ya. Renk facia. :bsmagryr: Anca tamirat felan yaparken evde giyerim artık.
- Etabın yarısına kadar trende takıldım, yarıdan sonra ara ara grup çektim. Ara ara gruptan koptuğumuz tekrar toplaştığımız yerler oldu. Ama son kilometrelerde işi hep bana kitlediler haliyle rüzgara karşı bittim :D şehir içine gelince de arkadakiler yapıştırırken ben tükenmiştim. Buradan yatış grubuna selam ediyorum :p
- Tırmanışlarım her zamanki gibi zayıftı. Bol bol tırmanış çalışmam lazım hep tırmanışlarda kopuyorum.
- Uzunda fotoğrafçı göremedim birde. Hepsi kısaya toplaştı herhalde yada ben kaçırdım.

Ekran görüntüsü 2021-11-08 093927.png
rORm7f5QuQdXM8QexJKns4Q3ar0HQ3EJFu2ch2HPJMg-2048x1536.jpg
 
Son düzenleme:

a.valverde

El Imbatido
Kayıt
22 Haziran 2018
Mesaj
1.111
Tepki
2.773
Şehir
istanbul
@Abdülkadir Ergin , dostum gecmis olsun :) ben de kisadaydim biliyorsun. yol konusu gercekten fecaat. soguk asfalt eskisinden de beter olmus sanki yada ben cok daha fazla hissettim titresimleri . yanal ruzgarlar da gercekten bazi anlar beni cok yordu. fakat organizasyon gercekten cok cok iyiydi. ben t-shirt rengini farkli buldum ama hep de alisilmis renk olmasin diye tercih edilmis olabilir.
 

Atila Filmer

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Haziran 2007
Mesaj
1.196
Tepki
987
Yaş
40
Şehir
İstanbul/Nişantaşı
İsim
Atila F
Başlangıç
1990—91
Bisiklet
Cannondale
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Bu sene katılamadım, ama önceki senelerde de başlangıçta bulunan soğuk asfalt kısımlarda ve bu sene iptal edilen sahil kısmında çokça kaza olmuştu. İlla yolun etkisi de vardır ama, ben daha çok başlangıç saatinde henüz gece düşen çiğ sebebiyle ıslanmış ve gölgeli olan kurumamış yolun kayganlığına veriyorum. Ve tabi ki ilk başlarda yer kapma ve grup oluşma aşamalarındaki yüksek tempoya. İlk tırmanışın olduğu alandan itibaren güneş kendini daha net gösterip asfaltı kurutmuş oluyordu.
 

Abdülkadir Ergin

Forum Bağımlısı
Kayıt
31 Ocak 2012
Mesaj
2.217
Tepki
7.582
Yaş
42
Şehir
Manisa
İsim
Abdülkadir Ergin
Başlangıç
1984—85
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Şu mikimmil tşörtün rengini bir tek ben merak ediyor olamam değil mi? :D
Akşama çekip atayım resmini unutmazsam.

Bir de bu t-shirt nedir abi yaa inanın anlamıyorum şu bisiklet camiasında t-shirt verilmesini. :kötü: Ben sponsor firma olacağım formadan başkasını kabul etmem. T-shirt bir kaç gün giyilir ama forma her antrenmanda giyilebilir. Fonksiyonel, mantıklı ve tamamen amaca yönelik olan formadır. Granfondo organizatörlerine yakışan bisiklet forması vermektir. Toplu yaptırıyorsunuz, koca koca firmalar sponsorunuz, köklü organizatör şirketlerisiniz hiç maliyet felan demeyin lütfen. Hiç olmadı koy oraya bir opsiyon, fiyat farkını da belirt. Şahsen öyle bir opsiyon olsa + farkını verip güzel bir forma sahibi olmayı tercih ederdim. Sene boyu da tepe tepe kullanırım o formayı. Sponsor da amacına ulaşmış olur böylece. Pamuklu t-shirte karşıyım :)

Bu sene başı koşuya başladım, yıl içinde çok sayıda koşu yarışına katıldım, büyük küçük tüm koşu organizasyonlarında polyester iplikten yapılmış koşu formaları veriliyor. Evde 6-7 tane koşu forması birikti sadece bir yıl içinde. Koşu antrenmanlarımda değişe değişe bunları giyiyorum. Yaşayan anı oluyor, aşırı kullanışlı. Al kenara at olmuyor. Organizasyonun adı, sponsorlar yıl içinde hep görünür oluyor. Benim mantığa göre tamamen amacına ulaşıyor. Bisiklet camiasının da örnek alması dileğiyle...
@Abdülkadir Ergin , dostum gecmis olsun :) ben de kisadaydim biliyorsun. yol konusu gercekten fecaat. soguk asfalt eskisinden de beter olmus sanki yada ben cok daha fazla hissettim titresimleri . yanal ruzgarlar da gercekten bazi anlar beni cok yordu. fakat organizasyon gercekten cok cok iyiydi. ben t-shirt rengini farkli buldum ama hep de alisilmis renk olmasin diye tercih edilmis olabilir.
Sağolasın dostum, evet soğuk asfalt çok fena yav. Yine de toprak yamalı kısımların yanında iyidir. Rüzgar da çok acayip, bazı yerler vardı, arka çarprazdaymış gibi ama rahat süremiyorsun yine de kesiyor. Baya yordu.
 

trainspotting35

Forum Bağımlısı
Kayıt
18 Ağustos 2015
Mesaj
7.602
Tepki
22.437
Yaş
41
Şehir
İstanbul
Başlangıç
2016—17
Bisiklet
Giant
Bisiklet türü
Yol bisikleti

specific

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Nisan 2009
Mesaj
969
Tepki
1.750
Şehir
İzmir
İsim
Harun
Başlangıç
1981—82
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Yol bisikleti
M beden giymeyen varsa alayım. Bok rengi dediniz. Ya bok görmediniz yada beslenme şeklinizde bir hata var. Mis gibi krem rengi t shirt yapmış adamlar.
Hakikaten, ben de rezil bir renk bekliyordum.
 

caglara.

Aktif Üye
Kayıt
31 Temmuz 2018
Mesaj
168
Tepki
637
Yaş
35
Şehir
İstanbul
İsim
Çağlar A.
Başlangıç
1991—92
Bisiklet
Diğer
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@Abdülkadir Ergin Hmmm... Ben anladım neden rengini beğenmediğinizi... Transparan bir kıyafetin altına giyilirse konu çok farklı yerlere gidebilir :D :D

Yalnız üzerine fark verip forma almak çok mantıklı. Şu tşört her zaman giyilmez ancak forma giyilir. Hem de giydiğiniz formayı sponsor firmanın hedef kitlesine ücretsiz göstermiş olursunuz. Düşündükçe daha da mantıklı geliyor....
 

Abdülkadir Ergin

Forum Bağımlısı
Kayıt
31 Ocak 2012
Mesaj
2.217
Tepki
7.582
Yaş
42
Şehir
Manisa
İsim
Abdülkadir Ergin
Başlangıç
1984—85
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Yol bisikleti
M beden giymeyen varsa alayım. Bok rengi dediniz. Ya bok görmediniz yada beslenme şeklinizde bir hata var. Mis gibi krem rengi t shirt yapmış adamlar.
Seneye katılın verelim t-shirt'ünüzü Çetin hocam.
@Abdülkadir Ergin Hmmm... Ben anladım neden rengini beğenmediğinizi... Transparan bir kıyafetin altına giyilirse konu çok farklı yerlere gidebilir :D :D

Yalnız üzerine fark verip forma almak çok mantıklı. Şu tşört her zaman giyilmez ancak forma giyilir. Hem de giydiğiniz formayı sponsor firmanın hedef kitlesine ücretsiz göstermiş olursunuz. Düşündükçe daha da mantıklı geliyor....
Forma verilsin kampanya yapalım. Koşu camiası hep forma veriyor, bisiklet camiası da forma yaptırsın. Fiyatta farksa fark, t-shirtten daha etkin olacağına neredeyse eminim.
 

hashus1099

Deprem Dede
Kayıt
13 Haziran 2011
Mesaj
819
Tepki
1.591
Şehir
istanbul/beşiktaş
İsim
hashus1099
Bisiklet
Canyon
hocam öncelikle tebrik ediyorum. yarış bittikten sonra yakalayıp teşekkür etme imkanım olmamıştı, buradan teşekkür edeyim. :)

biraz uzun olacak. :)
bu yıl 5-6 kg aldım ve toplamda 2000 km kadar bisiklet sürmüştüm (yarısı da trainer'dır). ama hiç çeşme kaçırmadığım için yine de geldim, hedefim bitirmekti. yine de çeşme-izmir yoluna çıkana kadar gayet iyi durumdaydım. o noktadan sonra 64-75 km arasındaki mıcırlı yol nedeniyle zaten seyrekleşen grup, çeşme yoluna çıkış noktasındaki istasyonda duranlar sebebiyle tamamen dağıldı. ben de 7-8 kişilik bir grupla bitişe gidebilecek şekilde ayarlamıştım gücümü. yolun kalan kısmı büyük bir inişle başlıyordu. eski rotanın yola bağlandığı kısma kadar neredeyse iniliyordu. oraya kadar bir grubun toplanmasını bekledim, ama herkes münferit takılmaya başladı :)

benden 2 kişi önce bitirmiş olman ve formandan (8848 idi galiba) tanıdım, siz de eski rotanın 3. istasyonunun civarında yakalayıp geçtiniz beni tek başınıza. :)

95. kilometreye kadar ben de bir arkadaşla birlikte makara yaptım çoğunlukla. tahminimce 15 km kadar. sonrasında tamamen tükenip bıraktım. baraj tırmanışında da kramp başladı. 10 km tabelasının oralarda ben neredeyse pedal kestim. gerçekten suyum da gücüm de bitmişti. 60. km'den itibaren fıtık ağrıları zaten bitirmişti beni. artık düzlükte 40 kadansla takılırken 3 kişi siz geçtiniz, fırsat bu fırsat, arkadaşlara takılmazsam kesinlikle 1 saatte zor ulaşırım bitişe dedim. :) yaklaşık bir 7 km arkanızda yatanlardan biri benim. :) artık mazur görürsünüz. :)

yine gereksiz yere münferit sürüşlerle güç harcadım, harcadık (bunu size değil özellikle ovacık-alaçatı bölümündeki arkadaşlara hitaben söylüyorum). toplanıp makara yapmak bu kadar zor olmamalı :) ama insan bir gruptan izole olunca artık arkadan yeni bir grubun gelmeyeceğine inanıyor. :) yalnız kalınca organize olup 3-5 toplanabilsek çok daha verimli harcayabiliriz enerjimizi.



- Hava çok güzeldi. Rüzgar da bayaa bir dans ettirdi sağolsun.
- Organizasyon zaten güzel her zamanki gibi. Bitişte su, kumru ve Pınar proteinli süt vardı. Soda olmaması üzdü :p
- 110 uzun parkurdaydım, dağ yolunun bazı kısımları gerçekten çok kötüydü. Çeşmenin soğuk asfalt kısımlarına zaten alıştık onlar normal artık hadi. Ama bu dağ yolunda geniş çukurlara toprak dökülmüş, zemin de gevşemiş. Bazı noktalarda sert eğimde toprak kısım denk geldi, patenaja düştük resmen :) inmek zorunda kaldığımız bir toprak bölüm bile oldu. Daha da uzuna girmeyeceğim zeminden ötürü, seneye kadar fikrim değişmezse :D
- Bu seneki T-shirt gerçekten çok başarısız ya. Renk facia. :bsmagryr: Anca tamirat felan yaparken evde giyerim artık.
- Etabın yarısına kadar trende takıldım, yarıdan sonra ara ara grup çektim. Ara ara gruptan koptuğumuz tekrar toplaştığımız yerler oldu. Ama son kilometrelerde işi hep bana kitlediler haliyle rüzgara karşı bittim :D şehir içine gelince de arkadakiler yapıştırırken ben tükenmiştim. Buradan yatış grubuna selam ediyorum :p
- Tırmanışlarım her zamanki gibi zayıftı. Bol bol tırmanış çalışmam lazım hep tırmanışlarda kopuyorum.
- Uzunda fotoğrafçı göremedim birde. Hepsi kısaya toplaştı herhalde yada ben kaçırdım.

276843 dosyayı görüntüle
276860 dosyayı görüntüle
yarışın yeni rotası profil ve uzunluk olarak çok iyi. hatta önceki rotanın orta uzunlukta olduğu, bir de uzun rota eklenmesi gerektiğini düşünüyordum. arasında, hibrit bir şey çıkmış ortaya.

velotürk bildiğiniz gibi bu organizasyonları en iyi yapan oluşum. gerçekten 0 trafik sıkıntısı yaşıyoruz. güvenliğimiz için ellerinden geleni yapıyorlar. artık benim gibi miskin çoğu bisikletçi için sezonun kapanışına yönelik festival, şenlik tadında bir organizasyona dönüştü. bisikletle ilgili olup da bu yarışa katılabilecek durumdaki herkesin bu atmosferi tatması gerekiyor. çeşme'ye gelmeyenlerin çok şey kaybettiğini düşünüyorum her zaman.

bu organizasyonların uluslararası standartlarda bile çok başarılı olarak bize ulaşmasını sağlayan velotürk'e tekrar tekrar teşekkür ederim.

bu kısmı da söylemeden edemeyeceğim. sıcağı sıcağına sözlük'e de yazmıştım. karaburun yolundan (64. km) içeri dağ yoluna saptığımız noktadan sonra o kum ve çakıllar nedir öyle? rotayı önceden yapan arkadaşlar çukurlar olduğunu, ama önlem alınacağını söylemişti. muhtemelen idarenin önlem dediği bu saçma müdahale olmuş. burada velotürk'ün elinden bir şey gelmiyor tabii. muhtemelen izmir büyükşehir belediyesi (ya da düşük bir ihtimalle ilçe belediyesi) sorumluluğunda olan bir iş bu. ama çukur olarak kalsa daha az tehlikeli olurmuş. eğimin 13-14 olduğu bir noktada komple her yer kum-çakıldı ve yol ortasında duranlar yüzünden insanlar düşme tehlikesi geçirdi. bir noktada benim arka teker sağdaki 10-15 metrelik boşluğa kaydı, zor toparladım. roubaix izleye izleye wva olduk :), 5 yıldır velotürk yarışlarını hiç kaçırmam, ilk defa kendimi güvensiz hissettim. beklentim şudur, gelecek yıl o bölüm daha bisiklet dostu hale getirilmezse rotada olmamalı. soğuk asfalt falan bunlar hep yol bisikletinin içinde olan şeyler. parke taşına da varım. ovacık yolunun bozukluğu sadece yoruyor, ama bu kısım tehlikeli. neyse ki sadece tırmanış kısmında (5 km kadar) vardı o bölümler. inişte böyle bir problem olmadığını da söyleyelim.

nötral start geçmiş yıllara göre çok çok başarılıydı. 2017 fondo sonrası şunu yazmışım:

Organizasyon iki yıldır start vermeyi beceremiyor. Sonuna kadar destekliyorum veloturk etkinliklerini, ama şu start işini gerçekten beceremiyorlar. Düz yolda 20 km/saat ile gidenleri geçecene kadar ön grup kopup gidiyor. Bu insanlar da inatla önde yer alıyor. Kardeşim, madem durumunuz bu, önde niye yer tutuyorsunuz?

Gelelim organizasyonun verdiği starta. Yarışa 700 kişi başlıyor, 198 profesyonel yarışçı değil. Bu ortada. 200-300 kişi sadece bitirmek için girmiş besbelli. Neden neutral startta normal yarış temposuyla basarsın? Bu nasıl bir mantık? Önden biraz tempo ver, dökülen dökülsün. Bu sırada öne yaklaşanlar da grubu yakalayabilsin diye bir süre hızı azalt. Bu kadar zor olmamalı bu ya. İlla 2 saat erken mi gitmek gerekiyor başlangıç çizgisine?


her yıl bu geyiği yapıyordum unutmam. bu yıl çiftlikköy rotadan çıkarıldığı için tam da istediğim oldu. yaklaşık 2. km'de, yalnızca bitirmeye gelenleri dökecek kadar uzun, ama grubun genelini kopartmayacak kadar kısa bir yokuş var. sonrasında otoban altındaki menfezden geçip gerçek başlangıç veriliyor. tam olarak bitirmeye oynayanları döküp kalanlarla yarışı başlattılar. tadından yenmedi. bundan sonra yarışın başlangıcını hiç değiştirmemeliler.

az önce de belirttiğim gibi, tamamen hazırlıksız gittim. aslında hazirana kadar trainer ve turlarla kendi standartlarımda iyi bir hazırlık yapmıştım. ama sonra uzun uzun, bitmek bilmeyen yaz tatilleri tüm hazırlığı götürdü. :)

son 1 ayda 5-6 kez trainer yaptım, 100 km üzeri sürüşüm belki 5-6 aydır da yoktur. bu kadar hazırlıksız 30 km/h ortalama yapabildiğim için kendimi ödüllendiriyorum dünden beri. :) geçen sefer 33 ortalamayla bitirmiştim. aynı rota olsaydı bile 30 ile bitirsem başarı diyecektim, 110 km uzunluğunda ve 10 km'lik berbat kısımda acı çekmeye rağmen aynı ortalama geldi.
 
Son düzenleme:

Abdülkadir Ergin

Forum Bağımlısı
Kayıt
31 Ocak 2012
Mesaj
2.217
Tepki
7.582
Yaş
42
Şehir
Manisa
İsim
Abdülkadir Ergin
Başlangıç
1984—85
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Yol bisikleti
hocam öncelikle tebrik ediyorum. yarış bittikten sonra yakalayıp teşekkür etme imkanım olmamıştı, buradan teşekkür edeyim. :)

biraz uzun olacak. :)
bu yıl 5-6 kg aldım ve toplamda 2000 km kadar bisiklet sürmüştüm (yarısı da trainer'dır). ama hiç çeşme kaçırmadığım için yine de geldim, hedefim bitirmekti. yine de çeşme-izmir yoluna çıkana kadar gayet iyi durumdaydım. o noktadan sonra 64-75 km arasındaki mıcırlı yol nedeniyle zaten seyrekleşen grup, çeşme yoluna çıkış noktasındaki istasyonda duranlar sebebiyle tamamen dağıldı. ben de 7-8 kişilik bir grupla bitişe gidebilecek şekilde ayarlamıştım gücümü. yolun kalan kısmı büyük bir inişle başlıyordu. eski rotanın yola bağlandığı kısma kadar neredeyse iniliyordu. oraya kadar bir grubun toplanmasını bekledim, ama herkes münferit takılmaya başladı :)

benden 2 kişi önce bitirmiş olman ve formandan (8848 idi galiba) tanıdım, siz de eski rotanın 3. istasyonunun civarında yakalayıp geçtiniz beni tek başınıza. :)

95. kilometreye kadar ben de bir arkadaşla birlikte makara yaptım çoğunlukla. tahminimce 15 km kadar. sonrasında tamamen tükenip bıraktım. baraj tırmanışında da kramp başladı. 10 km tabelasının oralarda ben neredeyse pedal kestim. gerçekten suyum da gücüm de bitmişti. 60. km'den itibaren fıtık ağrıları zaten bitirmişti beni. artık düzlükte 40 kadansla takılırken 3 kişi siz geçtiniz, fırsat bu fırsat, arkadaşlara takılmazsam kesinlikle 1 saatte zor ulaşırım bitişe dedim. :) yaklaşık bir 7 km arkanızda yatanlardan biri benim. :) artık mazur görürsünüz. :)

yine gereksiz yere münferit sürüşlerle güç harcadım, harcadık (bunu size değil özellikle ovacık-alaçatı bölümündeki arkadaşlara hitaben söylüyorum). toplanıp makara yapmak bu kadar zor olmamalı :) ama insan bir gruptan izole olunca artık arkadan yeni bir grubun gelmeyeceğine inanıyor. :) yalnız kalınca organize olup 3-5 toplanabilsek çok daha verimli harcayabiliriz enerjimizi.
Evet 8848 formalı bendim, Strava'daki Lecool Challenge dan almıştım. :)

Kesinlikle haklısınız, pelaton olup makara yapmayı bilemiyoruz, organize olamıyoruz. Bunun acısını hepimiz çekiyoruz aslında. İnan o an hakkıyla makara yapabilsek hepimizin ortalaması daha da yükselirdi. Yanlış anlamayın hiç kızamıyorum arkadakinlere. Sadece yorulup yorulup kenara açılıp arkaya baktıkça, arkadan dolduran nöbeti devralan da olmayınca mental olarakta yoruluyor insan. Bireysel değil de takım ruhuyla düşünürsek daha kazançlı çıkarız. Benzer şeyler pro pelatonda da oluyor gerçi, bizde olması gayet normal görülebilir.

Ben de son 5-8 km.civarı şekerimin düştüğünü hissettim, midem kazındı iyice gücüm kesilmeye başladı. Rampalarda aldığım jeller yetmedi sanırım. Cebime bir iki meyve almadığına pişman oldum. Cp 2 ve 3'te de sadece su almıştım, keşke ağzıma bir iki muz atsaydım dedim ama hiç vakit yoktu. Suyu alelacele tamamlayıp kaçan grubu kovalayıp anca yakaladım. Meyveye girsem ara iyice açılacaktı.

Neyse yan yattı çamura battı bahanemiz çok ☺ Bakıyorum ne adamlar var 35 ortalama bitiren. İdolüm Nashira takımı, Kürşat abi, Ali Rıza abi vb diğerleri nasıl da çeviriyorlar. Rampa çıkışlarına baktım da yer yer benim iki katım hızla tırmanmışlar. Çok çalışmak lazım, yeterince gücüm olsun da hep ben çekeyim grubu sorun değil :D
içeri dağ yoluna saptığımız noktadan sonra o kum ve çakıllar nedir öyle? rotayı önceden yapan arkadaşlar çukurlar olduğunu, ama önlem alınacağını söylemişti. muhtemelen idarenin önlem dediği bu saçma müdahale olmuş.
Belediye olayı biraz yanlış anlamış sanırım :bsmagryr: ralli aracı rahat geçer anca o mıcır toprak alaşımlarından, ince teker bisikletle sıkıntılıydı gerçekten. Seneye cidden uzuna girmeyi düşünmüyorum bu kısımdan dolayı. Muhtemelen düzeltilmez o yollar.

Size de tebrikler, her şeye rağmen çok güzel bitirmişsiniz.
 
Son düzenleme:
Yukarı Alt