Scudo Sports

Van Dessel Rivet

@Kadir KAMACI

O %1 de bize denk geliyormuş :D Şaka bir yana bu denli beğenmenize çok sevindim. İyi dilekleriniz için sağolun.
 
  • Beğen
Tepkiler: KMCPro
Scudo
Bu sefer kendi konumu kendim hortlatıyorum.. Hep birileri mi yapacak sanki :D
Efendim şimdi bizim yol makinesi yeni takılarıyla 7 kg. nun altına inince sahibini de biraz heyacanlandırdı tabi.

DuraAce fren kaliperleri KCNC CB1 ler ile değişti.

Aluminyum olan Shimano ön vites kelepçesi karbon "New Cross" ile değişti. Bunu aslında güvenlik için almıştım, fazla sıkıştırmaya imkan vermiyor. Ama sadece bundan 24 gr. gitti fena değil.

Campy. nin orjinal arka aktarıcı jockeyleri Ceramic FSA lar ile değişti..

Sele ve sele borusu Control Tech I-pod ve Selle Italia Flite Kit Carbonio ile değişti. Evet biraz ağırlaştık ama daha sağlam ve güzel şimdi.

11cm lik Ritchey WCS boyun, 12cm Ritchey WCS "44" modeli ile değişti. 20gr da buradan ağırlaştık. Yalnız 1cm uzamasına rağmen gelen esnemezlik artısı az buz değil, ilginç.. Thomson X4 almıştım rafa kaldırdım. :(

Fren ve vites kabloları Jagwire Race kit ile değişti. Yalnız orjinal kit içinde gelen çelik kablolar yerine Goodridge marka teflon kaplı teller kullanıldı.

Ek olarak üzerinde yok ama yarışlarda giydiği Ultremo R1 lastikleri var..

Sonuç olarak alet şu aralar 6.9 kg. Tamam çok övünülecek bir hafiflik değil ama çoğu mtb teker setinden bile daha sağlam olan ve isviçre saati gibi dönen 1.7 kg. luk bir Campy. jant setine sahip.. "saat gibi dönmek... ne alakaysa işte :D" Bir de öyle cnc işleme aluminyumdan dandik ruble kullanmıyoruz tabi.. 230 gr. lık halis muhlis Italyan çeliği var arkada :)

Buyrunuz fotoğraflar da bunlar.. Daha iyileri sizlerin olsun arkadaşlar.

http://img836.imageshack.us/img836/8010/vandesselupg.jpg
 
Yeter abi yaaa.. Bu hafiflik sevdası daha nereye gidecek merakla bekliyorum....:D :D :D

Sadece '' Nazar Değmesim '' demek geliyor içimden...
 
  • Beğen
Tepkiler: Güney Tuncer
renk uyumu çok şahane olmuş,hem mtb hem yol bisikletinde en üst seviyeyi yakalamışsınız.görsellikleri çok şahane,güle güle kullan güney abi
Ankara'ya gelirsem 1 tur isterim:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Güney Tuncer
@TOLGA TUNCEL

Tolga aslında bir numarada hafiflik sevdası yok. Öyle olsaydı bu bisikletten 1kg daha atarak 5.9 kiloya da çekmek çok zor değil aslında. Altımda eğilip bükülmecek, bir çukurdan dikkatsizce geçtiğimde biyerleri çatırdamayacak ve de olabildiğince de hafif bişeyler istiyorum işte.. herkesin istediği gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Tunçel
Eline saglik Guney, harika is cikarmissin yine:in:

Bu aralar ben de bir yol bisikleti topladigimdan, fotograflarini da ayri bir keyifle izledim:)

Yalniz beni frenler konusunda sasirttin:eek: , soylemden gecemeyecegim.. Sanki daha onceleri bu frenler hakkinda olumsuz yazmistin diye hatirliyorum:D

Bisiklet uzerindeki bazi parcalarin agirliklarini zaten vermissin ancak benim ozellikle merak ettigim Chorus kollar ve kadro-masa'nin agirliklarini da biliyorsan paylasir misin?
Bisikletin hafifligi konusunda senin kadar mutevazi olamayacagim cunku rakam cok basarili. Isin icinde olunca daha da iyi anliyorsun
 
Kazasız belasız kullan abi son durumu mükemmel olmuş. İnsanın yolcu olası geliyor.. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Güney Tuncer
Hız güç estetik aradığınız her şey var bu makinada senin topladığın makinalar yorumsuz zaten abi kendini belli eden cinsten...
 
  • Beğen
Tepkiler: Güney Tuncer
çok şık bir kadro
güzel günlerde kullanın
bu arada Control Tech sele borusu 250 mm versiyonsa baya dışarda duruyor. kadroya zarar vermez umarım ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Güney Tuncer
@mustafa doğan turhan

evet 250mm ama şu anda limiti geçmiyor. Bir problem olmaz galiba :)
 
@Bora

Bora teşekkürler. Demek yol bisikleti topladın çok güzlel haber.. Merakla bekliyorum.

Şimdi frenlerle ilgili olumsuz yorum yazdım evet :) Ama orada hiç tecrübemin olmadığını, bazı yabancı forumlardaki negatif yorumların fazlaca göze çarptığını yazmıştım. Tabi pozitif olanları da yok değildi. Herneyse bu kaliperleri normal fiyatının altında alma şansı yakalayınca alıp deneyip kendim görmek istedim. Benimki daha fazla güç sunabilen yeni model "biraz daha yumuşak etli" fren papuçları ile geldi. Fren kablolarını güncelleyip, kaliper aralığını da fren kollarının maksimum güç uyguladığı noktaya göre ayarlayınca olay tamamdı. Şimdi frenler hiç fena değil. Halen DA lar kadar güçlü değiller ama onu çok aratmıyorlar. 85kg geliyorum ve her koşulda işimi görüyorlar ama daha ağır kullanıcılar için zayıf kalabilir. İyi ayar, kaliteli kablolar ve doğru pad seçiminin olayı çok etkilediğini söyleyebilirim.

Kadroyu ve maşayı tarmadım ama ağırlığının 1020gr ile 1050gr arasında olduğunu tahmin ediyorum. Üretici 56cm için 1050gr demiş, bendeki 54 cm. Maşa da 380-390gr civarında olmalı. Diğer parçaların çoğunu tartmıştım.

Kadro : 1050 gr.
Maşa : 390 gr.
Jant seti + bant: 1720 gr.
QR seti : 42 gr.
Gidon : 205 gr.
Grip : 45 gr.
Boyun : 135 gr. "Ti. vida setiyle"
Headset : 65 gr.
Sele : 157 gr.
Sele borusu : 162 gr.
Sele kelepçesi : 18 gr.
Suluk : 22 gr.
Fren vites kolları : 342 gr.
Fren kaliperleri : 170 gr.
Aynakol + BB : 730 gr.
Pedal : 250 gr.
Ruble : 230 gr.
Arka Aktarıcı : 194 gr.
Ön aktarıcı : 72 gr.
Zincir : 254 gr.
Lastikler "çifti" : 364 gr.
İç lastikler "çifti" : 110 gr.

Fren ve vites kablo seti haricinde yazmadığım başka bişey var mı bilmiyorum ama burası 6727 gr geliyor.. İşte kabaca 6.8 Kg civarında. Yahu bizim baskül 100 gr. fazla tartmış galiba :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozzgurr
@sadana

Teşekkürler Ali. Şöyle bir fotoğrafım var, ekleyim hemen :) İki kafta önceki yarışa ait. Umarım beğenirsiniz.

http://www.takipnet.com/vandessel/guney_alanya1.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: sonEr´´
Tencere kapak misalı kaslı kadro ve bacaklar mükemmel duruyor ! Kırmızı siyah ve beyaz tonlarda şahane kusursuz ... :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Güney Tuncer
Geri