Bu sefer kendi konumu kendim hortlatıyorum.. Hep birileri mi yapacak sanki
Efendim şimdi bizim yol makinesi yeni takılarıyla 7 kg. nun altına inince sahibini de biraz heyacanlandırdı tabi.
DuraAce fren kaliperleri KCNC CB1 ler ile değişti.
Aluminyum olan Shimano ön vites kelepçesi karbon "New Cross" ile değişti. Bunu aslında güvenlik için almıştım, fazla sıkıştırmaya imkan vermiyor. Ama sadece bundan 24 gr. gitti fena değil.
Campy. nin orjinal arka aktarıcı jockeyleri Ceramic FSA lar ile değişti..
Sele ve sele borusu Control Tech I-pod ve Selle Italia Flite Kit Carbonio ile değişti. Evet biraz ağırlaştık ama daha sağlam ve güzel şimdi.
11cm lik Ritchey WCS boyun, 12cm Ritchey WCS "44" modeli ile değişti. 20gr da buradan ağırlaştık. Yalnız 1cm uzamasına rağmen gelen esnemezlik artısı az buz değil, ilginç.. Thomson X4 almıştım rafa kaldırdım.
Fren ve vites kabloları Jagwire Race kit ile değişti. Yalnız orjinal kit içinde gelen çelik kablolar yerine Goodridge marka teflon kaplı teller kullanıldı.
Ek olarak üzerinde yok ama yarışlarda giydiği Ultremo R1 lastikleri var..
Sonuç olarak alet şu aralar 6.9 kg. Tamam çok övünülecek bir hafiflik değil ama çoğu mtb teker setinden bile daha sağlam olan ve isviçre saati gibi dönen 1.7 kg. luk bir Campy. jant setine sahip.. "saat gibi dönmek... ne alakaysa işte
" Bir de öyle cnc işleme aluminyumdan dandik ruble kullanmıyoruz tabi.. 230 gr. lık halis muhlis Italyan çeliği var arkada
Buyrunuz fotoğraflar da bunlar.. Daha iyileri sizlerin olsun arkadaşlar.
http://img836.imageshack.us/img836/8010/vandesselupg.jpg