Scudo Sports

V fren

Scudo
1991 yılında Almanyadan İtalyan Bianchisi almıştı babam V frenliydi bisiklet, 2012 yılında bisikleti sattık tam 21 sene olmuştu ve frenleri değişmeden üstünde gitti.
 
Arkadaşlar fren pabuçlarımı değiştireceğim Brakco'nun M-960v modelini düşünüyorum ama bisikletim biraz ince yanaklı bir tur bisikleti modeli Touring 411 Bianchi marka acaba bu pabuçlar uyar mı ?
Ek olarak fotoğraflarını bıraktım bisikletin, şimdiden teşekkürler.
 

Dosyalar

  • 2.jpg
    2.jpg
    111,3 KB · Okunma: 31
  • 1.jpg
    1.jpg
    131,5 KB · Okunma: 31
Arkadaşlar fren pabuçlarımı değiştireceğim Brakco'nun M-960v modelini düşünüyorum ama bisikletim biraz ince yanaklı bir tur bisikleti modeli Touring 411 Bianchi marka acaba bu pabuçlar uyar mı ?
Ek olarak fotoğraflarını bıraktım bisikletin, şimdiden teşekkürler.

Jantın fren yüzeyi ölçüsü standart, sorun olmaz.
 
Btwin şehir bisikletinin üstünde gelen Promax V-fren pabuçlarının sadece 300 km'de bitmesi normal mi? Neredeyse tüm padler bitik. Wear-line görünmüyor bile.

Kullanım koşullarım: Ana amacı commuting olduğu için trafiğin yoğun olduğu saatlerde kullanılıyor. Çok dur-kalk yapılıyor. Hava yağmurlu/ıslak ise kullanılıyor. Ayrıca bisiklet ağır (20+ kg), ben ağırım (90+ kg). Yine de 300 km çok az geldi. Kumpas frenler benzer koşullarda çok daha iyi çalıştı.

V-fren deneyimlerinizi ve fikirlerinizi beklerim.
 
Btwin şehir bisikletinin üstünde gelen Promax V-fren pabuçlarının sadece 300 km'de bitmesi normal mi? Neredeyse tüm padler bitik. Wear-line görünmüyor bile.

Kullanım koşullarım: Ana amacı commuting olduğu için trafiğin yoğun olduğu saatlerde kullanılıyor. Çok dur-kalk yapılıyor. Hava yağmurlu/ıslak ise kullanılıyor. Ayrıca bisiklet ağır (20+ kg), ben ağırım (90+ kg). Yine de 300 km çok az geldi. Kumpas frenler benzer koşullarda çok daha iyi çalıştı.

V-fren deneyimleriniz hakkında fikirlerinizi beklerim.

300 km çok az.
 
  • Beğen
Tepkiler: portakallimon
300 km çok az.
Anlam veremiyorum ben de. O pabuçlarda bir anormallik var belki de. Çok daha fazla km yapan diğer bisiklet padlerim iyi durumda.

V-fren pabucu için öneriniz var mı? Şu çok uygun fiyatlı göründü:
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
Anlam veremiyorum ben de. O pabuçlarda bir anormallik var belki de. Çok daha fazla km yapan diğer bisiklet padlerim iyi durumda.

V-fren pabucu için öneriniz var mı? Şu çok uygun fiyatlı göründü:
(link)

Baradine/Brakco marka meşhur (link) pabuçlardan kullandım, güzeldi. Tek renklisi de iyidir herhalde, fiyatı da güzel.
 
Btwin şehir bisikletinin üstünde gelen Promax V-fren pabuçlarının sadece 300 km'de bitmesi normal mi? Neredeyse tüm padler bitik. Wear-line görünmüyor bile.

Kullanım koşullarım: Ana amacı commuting olduğu için trafiğin yoğun olduğu saatlerde kullanılıyor. Çok dur-kalk yapılıyor. Hava yağmurlu/ıslak ise kullanılıyor. Ayrıca bisiklet ağır (20+ kg), ben ağırım (90+ kg). Yine de 300 km çok az geldi. Kumpas frenler benzer koşullarda çok daha iyi çalıştı.

V-fren deneyimlerinizi ve fikirlerinizi beklerim.
(link) 3 renk pabuçları o kadar yokuş inmeme rağmen 2000km'de daha yarısını eritebildim. kesinlikle tavsiye ederim
 
Anlam veremiyorum ben de. O pabuçlarda bir anormallik var belki de. Çok daha fazla km yapan diğer bisiklet padlerim iyi durumda.

V-fren pabucu için öneriniz var mı? Şu çok uygun fiyatlı göründü:
(link)
Baradine 3 renkli pabuç = xtr hidrolik fren
 
Islak zeminde kullandıysanız su gibi erir, siyah siyah aktığını görürsünüz. Günde 1 mm bile incelebilir. 300kmde erimesi işten bile değil. Bence frenlerin ne kadar ısındığına bakmalısınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: portakallimon
Evet, aslında onu sipariş edecektim ki son anda vazgeçip Alivio BR-T4000 fren seti sipariş ettim. (link)

Aaa ben.
Ben de aynısını yapmıştım, Legarda ile gelen Logan bacaklara yeni pabuç alacağıma beraberinde Shimano pabuçla gelen Alivio bacakları almıştım. Ama o zaman (bu sonbaharda) teki 80 liraydı.
 
  • Beğen
Tepkiler: portakallimon
Aaa ben.
Ben de aynısını yapmıştım, Legarda ile gelen Logan bacaklara yeni pabuç alacağıma beraberinde Shimano pabuçla gelen Alivio bacakları almıştım. Ama o zaman (bu sonbaharda) teki 80 liraydı.
Eski fiyatını bilmiyordum, öğrenince çok verdiğimi düşündüm. Seti 420 lira.

Chain Reaction Cycles'taki incelemeler çok olumlu. İyi tercih mi sizce? 650 liraya Deore BT-T610 da vardı Özceylan'da. Alivio gayet iyi göründüğünden onu seçtim. Bir de Hoprider 500'ün üstündeki Promax frenlerden hiç memnun değildim, her türlü iyi bir upgrade olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet Kıyak
Eski fiyatını bilmiyordum, öğrenince çok verdiğimi düşündüm. Seti 420 lira.

Chain Reaction Cycles'taki incelemeler çok olumlu. İyi tercih mi sizce? 650 liraya Deore BT-T610 da vardı Özceylan'da. Alivio gayet iyi göründüğünden onu seçtim. Bir de Hoprider 500'ün üstündeki Promax frenlerden hiç memnun değildim, her türlü iyi bir upgrade olacak.

Şu an için fiyat normal. o zaman tanesi shimano pabucun 2 katına alınıyordu, yarısı pabuç parasıydı. Şimdi fark biraz açılmış.
Deore'ye ben de çok baktım ama yabancı forumlarda Alivio ile Deore arasında hissedilebilen hiçbir fark olmadığını yazmışlardı, gereksiz gördüm.
Promax frenler neden memnun etmiyor? Ben frende çabuk ve net tepkiyi seviyorum, Original 520'deki frenler modülatör takılıymış gibi arada sünger varmış hissiyle çalıştığından rahatsız ediyor. Onun gibi mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: portakallimon
Şu an için fiyat normal. o zaman tanesi shimano pabucun 2 katına alınıyordu, yarısı pabuç parasıydı. Şimdi fark biraz açılmış.
Deore'ye ben de çok baktım ama yabancı forumlarda Alivio ile Deore arasında hissedilebilen hiçbir fark olmadığını yazmışlardı, gereksiz gördüm.
Promax frenler neden memnun etmiyor? Ben frende çabuk ve net tepkiyi seviyorum, Original 520'deki frenler modülatör takılıymış gibi arada sünger varmış hissiyle çalıştığından rahatsız ediyor. Onun gibi mi?
V-frenlerle ciddi deneyimim olmadığı için yorumlarım çok isabetli olmayabilir.

Bir nedeni o hocam. Süngerimsi hissettiriyor. Zaten gözle bakınca rahat farkedilecek kadar çok esniyor. Malzemesi hafif bir kompozit gibi. Örneğin aldığım ikinci el katlanırın frenlerini en ucuz Tektro ile değiştirmiştim. O Tektrolar çok daha rijit ve sağlam hissettiriyor (bir nedeni de daha kısa olması tabii). Bunda o rijitliği hiçbir ayarla bulamadım.

Bir diğer nedeni de ayarının sürekli bozulması. Buna anlam veremiyorum çünkü fren çekme pensesi, Icetoolz ayar aparatı ve tork anahtarım var. Buna rağmen pabuç açıları çok değişiyordu. Pabuçların konik pullarında da problem olabilir. Sonuçta yeni bir bisiklet için frenler hiç memnun etmedi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
V-frenlerle ciddi deneyimim olmadığı için yorumlarım çok isabetli olmayabilir.

Bir nedeni o hocam. Süngerimsi hissettiriyor. Zaten gözle bakınca rahat farkedilecek kadar çok esniyor. Malzemesi hafif bir kompozit gibi. Örneğin aldığım ikinci el katlanırın frenlerini en ucuz Tektro ile değiştirmiştim. O Tektrolar çok daha rijit ve sağlam hissettiriyor (bir nedeni de daha kısa olması tabii). Bunda o rijitliği hiçbir ayarla bulamadım.

Bir diğer nedeni de ayarının sürekli bozulması. Buna anlam veremiyorum çünkü fren çekme pensesi, Icetoolz ayar aparatı ve tork anahtarım var. Buna rağmen pabuç açıları çok değişiyordu. Pabuçların konik pullarında da problem olabilir. Sonuçta yeni bir bisiklet için frenler hiç memnun etmedi.

Pabuç kurtarmıyor, ben 3 çeşit denedim.
Sorunlar hep aynı, demek ki bu frenler sorunlu. 35 yıldır V fren ayarlıyorum, ilk kez bir freni ayarlayamadığıma sinir oluyorum. Dandik çelik Bisan Sirano'nun ne olduğu belli olmayan frenini bile ilk denemede ayarlayıp pabuç bitene kadar kullanıyorum, B'twin'de sürekli ayar yapıyorum.
Üşenmeyip Legarda'dan çıkan Logan'ları buna takmam lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: portakallimon
Geri