79332 dosyayı görüntüle
TRANSCONTINENTAL NO4
Yarış bu sene Belçika dan başlıyor, Çanakkale Saat Kulesinde son buluyor.**
Yol üzerinde 4 adet geçilmesi zorunlu kontrol noktası var, geri kalan rota tamamen sürücülere bırakılıyor.
Başlangıç-kontrol noktaları-bitiş > (link)
Türkiye saati ile 30 Temmuz gece yarısı yarış başlıyor.
17 Ağustos itibariyle de bitiş çizgisi Çanakkale den kaldırılıyor.
Türkçe yarışçı anlaşması > (link)
(link)
(link)
(link)
79336 dosyayı görüntüle
We said Transcontinental Number 3 would raise the stakes and it did.
Now Number 4 is an entirely new animal four new controls, a new finish, shorter overall but much more climbing and who knows what will happen.”
One stage – The clock never stops. Racers chose where, when and if at all to rest.
Tek Etap - Saat asla durmaz. Yarışçılar dinlenme yerlerini ve zamanlarını kendileri seçer.
No Support – Racers can only use what they take with them, or what they can find en-route at commercially available services.
Destek Yok - Katılımcılar sadece yanlarına aldıklarını veya yolda bulduklarını (satın aldıklarını) kullanabilirler.
No Route – Only mandatory controls ensure that racers visit some of the most famous pieces of road in Europe and connect with the suffering of their forebears. The rest is up to them.
Rota Yok - Londra ve İstanbul arasında Avrupa'daki yolların en meşhur kısımlarını içeren ve katılımcıların atalarının çektikleri cefalarla kendilerini özdeşleştirebilecekleri iki zorunlu kontrol noktası var. Geri kalanı tamamen katılımcılara kalmış.
Live Tracking – Unlike the races of the 1900s, which featured much skull-duggery and deviousness which eventually saw the stages made shorter and more controlled and bike racing become more professional, through the miracle of modern satellite technology and the interweb we can check up on our riders progress wherever they may be. So too can you wherever you may be.
2014 Start, Londra
79337 dosyayı görüntüle
RULES / KURALLAR
1. Riders must ride from the start point to the finish point and visit all mandatory controls en-route.
1. Sürücüler başlangıç ve bitiş noktasından ve rota üzerindeki zorunlu kontrol noktalarından geçmelidir.
2. 3rd party support is prohibited. All food, drink and equipment must be carried by the rider or acquired en-route.
2. 3. parti destek yasaktır. Tüm yiyecek, içecek ve ekipman sürücü tarafından taşınmalı ya da rota üzerinde temin edilmelidir.
3. Drafting is prohibited.
3. Drafting (kamyon arkası) yasaktır.
4. All forward land travel must be human powered.
4. Karadan gidilecek bütün seyahatlar insan gücüyle olmalıdır.
5. Ferries are permitted for expedient coast to coast travel, by approval of the Race Director.
5. Yarış yönetiminin de onayı alınarak feribot kullanımına müsade edilir.
6. Riders are responsible for maintaining positional updates and evidence thereof.
6. Sürücüler konumsal güncellemeler ve kanıtlar sağlamakla yükümlüdür.
7. More than 3 days of inactivity without contact will be deemed a scratch.
7. Habersiz gerçekleşen 3 günden fazla durağanlık çekilme olarak kabul edilecektir.
8. No Helmet, No Insurance, No Ride.
8. Kask yoksa, sigorta yoksa, sürüş de yok.
9. It is the rider’s responsibility to know and observe local laws.
9. Yerel yasaları bilmek ve uygulamak sürücünün sorumluluğundadır.
10. Riders must act in the spirit of self sufficiency and equal opportunity for all racers.
10. Sürücüler kişisel yeterlilik ve diğer sürücülere eşitlik ruhu ile hareket etmelidir.
**Türkiye de yakın zamanlarda olan darbe ve terör olayları nedeniyle yarışma ekibi tarafından, 4. kontrol noktasından Yunanistan / Dedeağaç'a kadar bir rotanın yarışmacılar tarafından belirlenmesi tavsiye edilmiş. İlerleyen günlerde Türkiye de bir sıkıntı çıkması durumunda yarışma Çanakkale yerine Dedeağaç da sonlandırılacak. (link)
79338 dosyayı görüntüle
79339 dosyayı görüntüle
Geçen seneninin konusu : Link
2013 yarışından güzel hazırlanmış bir video serisinin ilki
Reklamla karışık güzel bir video
2015 yarışından İstanbul finishi
Yarışta kullanılan bazı bisikletleri
79341 dosyayı görüntüle
79342 dosyayı görüntüle
TRANSCONTINENTAL NO4
Yarış bu sene Belçika dan başlıyor, Çanakkale Saat Kulesinde son buluyor.**
Yol üzerinde 4 adet geçilmesi zorunlu kontrol noktası var, geri kalan rota tamamen sürücülere bırakılıyor.
Başlangıç-kontrol noktaları-bitiş > (link)
Türkiye saati ile 30 Temmuz gece yarısı yarış başlıyor.
17 Ağustos itibariyle de bitiş çizgisi Çanakkale den kaldırılıyor.
Türkçe yarışçı anlaşması > (link)
(link)
(link)
(link)
79336 dosyayı görüntüle
We said Transcontinental Number 3 would raise the stakes and it did.
Now Number 4 is an entirely new animal four new controls, a new finish, shorter overall but much more climbing and who knows what will happen.”
One stage – The clock never stops. Racers chose where, when and if at all to rest.
Tek Etap - Saat asla durmaz. Yarışçılar dinlenme yerlerini ve zamanlarını kendileri seçer.
No Support – Racers can only use what they take with them, or what they can find en-route at commercially available services.
Destek Yok - Katılımcılar sadece yanlarına aldıklarını veya yolda bulduklarını (satın aldıklarını) kullanabilirler.
No Route – Only mandatory controls ensure that racers visit some of the most famous pieces of road in Europe and connect with the suffering of their forebears. The rest is up to them.
Rota Yok - Londra ve İstanbul arasında Avrupa'daki yolların en meşhur kısımlarını içeren ve katılımcıların atalarının çektikleri cefalarla kendilerini özdeşleştirebilecekleri iki zorunlu kontrol noktası var. Geri kalanı tamamen katılımcılara kalmış.
Live Tracking – Unlike the races of the 1900s, which featured much skull-duggery and deviousness which eventually saw the stages made shorter and more controlled and bike racing become more professional, through the miracle of modern satellite technology and the interweb we can check up on our riders progress wherever they may be. So too can you wherever you may be.
2014 Start, Londra
79337 dosyayı görüntüle
RULES / KURALLAR
1. Riders must ride from the start point to the finish point and visit all mandatory controls en-route.
1. Sürücüler başlangıç ve bitiş noktasından ve rota üzerindeki zorunlu kontrol noktalarından geçmelidir.
2. 3rd party support is prohibited. All food, drink and equipment must be carried by the rider or acquired en-route.
2. 3. parti destek yasaktır. Tüm yiyecek, içecek ve ekipman sürücü tarafından taşınmalı ya da rota üzerinde temin edilmelidir.
3. Drafting is prohibited.
3. Drafting (kamyon arkası) yasaktır.
4. All forward land travel must be human powered.
4. Karadan gidilecek bütün seyahatlar insan gücüyle olmalıdır.
5. Ferries are permitted for expedient coast to coast travel, by approval of the Race Director.
5. Yarış yönetiminin de onayı alınarak feribot kullanımına müsade edilir.
6. Riders are responsible for maintaining positional updates and evidence thereof.
6. Sürücüler konumsal güncellemeler ve kanıtlar sağlamakla yükümlüdür.
7. More than 3 days of inactivity without contact will be deemed a scratch.
7. Habersiz gerçekleşen 3 günden fazla durağanlık çekilme olarak kabul edilecektir.
8. No Helmet, No Insurance, No Ride.
8. Kask yoksa, sigorta yoksa, sürüş de yok.
9. It is the rider’s responsibility to know and observe local laws.
9. Yerel yasaları bilmek ve uygulamak sürücünün sorumluluğundadır.
10. Riders must act in the spirit of self sufficiency and equal opportunity for all racers.
10. Sürücüler kişisel yeterlilik ve diğer sürücülere eşitlik ruhu ile hareket etmelidir.
**Türkiye de yakın zamanlarda olan darbe ve terör olayları nedeniyle yarışma ekibi tarafından, 4. kontrol noktasından Yunanistan / Dedeağaç'a kadar bir rotanın yarışmacılar tarafından belirlenmesi tavsiye edilmiş. İlerleyen günlerde Türkiye de bir sıkıntı çıkması durumunda yarışma Çanakkale yerine Dedeağaç da sonlandırılacak. (link)
79338 dosyayı görüntüle
79339 dosyayı görüntüle
Geçen seneninin konusu : Link
2013 yarışından güzel hazırlanmış bir video serisinin ilki
Reklamla karışık güzel bir video
2015 yarışından İstanbul finishi
Yarışta kullanılan bazı bisikletleri
79341 dosyayı görüntüle
79342 dosyayı görüntüle



