Scudo Sports

Ümit Bisiklet Garanti Maceram

Scudo
birkaç yıl önce vanguard marka tripod almıştım.. kısa süre sonra gönyesinin yamuk olduğunu farkettim ve ilk olarak satın aldığım yer ile iletişim kurdum. sadece satış yaptıklarını, teknik servisin telefonunu verebileceklerini söylediler. teknik servisi aradım, gönyesi için birşey yapamayacaklarını, dağıtıcı firmayla görüşmemi söylediler. birkaç kez istanbuldaki dağıtıcı firmayı aradım ama kimse ilgilenmedi tabi. en sonunda dayanamadım vanguard markasının avrupa'dan sorumlu adamının mail adresini bulup aynen şikayet maili döşedim. mailden birkaç gün sonra istanbuldaki firmadan beni aradılar ve sorunlu tripodu kendilerine göndermemi istediler. tripodun üst kısmındaki bu parçayı tamir etme imkanı olmadığı için yenisini takıp geri gönderdiler. sonuçta hata giderildi ama ülke sınırları içinde kalsaydım muhtemelen hatalı parça elimde patlayacaktı.

sonuç olarak; hakkını aramaya devam et, TR'de bir sonuç elde edemezsen bu markanın bizzat kendisine mail at.. yabancılar sattıkları ürünlerin arkasında duruyor, bizimkiler gibi palyaçoluk yapmıyorlar!
 
Şu anda hemen hemen 2 yıllık konuyu hortlatıyorum ama konumuz yine ümit bisiklet ve mosso markası. Alırken tam bir f/p ürünü olduğu hakkında methiyeler düzülen markanın cavalier claris modelini aldım, iyi güzel kullandım fabrikadan üzerinde gelen lastiklerden nefret ettim ama konu o değil, 17 gün sonra 2. matara kafesini bağlamak için o kadrodaki vidalardan birini sökmeye çalıştım baktım ki kadroya çakılı olan dubel ile beraber deliğin içinde beraber dönüyorlar, neyse dedim kurcalamadım 20. günde kurulumu yapan servise gittim ilk bakım için tüm işlemlerini bakımını tamamladı ayrıca bu mevzuyu da söyledim "sen bunu bırak git ben akşam zaman ayırıp çalışayım bunu yarın vereyim" dedi, tamam dedim hoşuma da gitti "ya adam mesai ayıracak benim malımı düzeltecek" falan dedim neyse ertesi gün geri gittim almaya baktım ki her şey aynı, "ne oldu halledebildinmi?" yok, bir çözüm üretememiş "valla abicim bu kadro değişimine bile gider" dedi allah allah dedim bu kadar ciddi birşeymi bu neyse bu sefer satıcısıyla (atilla bisiklet/ist) irtibata geçtim konuyu anlattım birde watsapp üzerinden video gönderdim oda ilgilendi demontajını yine o serviste ücretsiz olarak yaptırmamı ve kadroyu ümit bisikletin istanbul fabrikasına kargolamaı istedi kendisinin takip edeceğini söyledi. Bakalım dün itibariyle kargo teslim edildi, geri dönüşler nasıl olacak şu an pasif durumdayım, satıcı servis ve dağıtıcının ne yaptığını takip edeceğim.
Konu hakkında gelişmeleri ayrıca paylaşacağım belki işler değişmiştir ilgi alaka artmıştır, belkide aynı tasta aynı hamamdadır, göreceğiz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Volg ve olympos
Janti alacaksin yetkililerin binyerine ... demiyorum ama bunu yasal yollardan yapabilirdin . janti yetkili servise anlaşmali oldugu kargo firmasini ogrenerek yollardin , garantiye girmiyor diyorlarsa verirdin tuketici haklarina , gerisini onlar dusunsun , avukat parasi kargo paralari , jant parasi girsin ciksin işte adamlara . hatta komple bisikleti kargolayip zamaninda tamir etmeyecekleri icin faturandaki miktari alir çatır çatırda yerdin. Devlete odenen %18 vergi haklarimizi birilerinin korumasi icin veriliyor. Yoksa bu saticilar boyle iste. Gecmis olsun ne diyeyim.
 
dün itibariyle fabrika ile irtibatım bitti bisikleti onarımdan geçirip geri yolladılar bu günde yine ücretsiz montajı yapıldı ve akşam gidip teslim alacağım. Kısa sürdü bence. Biraz ben darladım peşinden koştum aradım sordum böylece halloldu. satıcıda fabrikada serviside canımı sıkmadı sonuç olarak toplam süre ise 8 gün oldu.
 
@Batuhan Köksal
Hicam gecmiş olsun.
Sabrınızdan dolayı tebrik ederim.
Güngörler bisikletten dolayı bi sorun yaşadınız mı?
Ya da yaşayan başkaları var mı?
 
Ustadım Saygılar ve Sevgiler.

Biz sineye çektikçe bunlar dahada aziyor ama arada masa kullanmak cok iyi oluyor.

@furkan.zaman

Olay bu ama her ne hikmetse garati diye bir sey yokmuş gibi yazilar benim canimi cok sıkıyor.biz bu paraları yolda toplamıyoruz.



[ QUOTE="Derya Keçeci, post: 1569375, member: 32421"]Sizi kutluyorum.17 yaşında bir genç olarak aklın yaş'ta değil baş'ta olduğunu bir kez daha kanıtlamışsınız.

Gelelim mevzuya.Bu firmaların pervasızlığının tek sebebi,ilgisiz ve kayıtsız toplum.Ne güzel,kararlı bir duruşla haklı olduğunuz davanın peşinde koşmuş ve asla vazgeçmemişsiniz.

Malesef haksızlığı yapanın değil,hakkını arayanın canı yanıyor.Bu işler yasalarla cezalarla falan değil,sizler gibi bilinçli ve kararlı bir nesille düzelir.Müşteriyi yolunacak kaz gibi gören firmaların karşısına bugün bir kişiyle ,yarın,on kişiyle ve diledikleri gibi hareket edemeyeceklerini anlayıncaya kadar,kaç kişi gerekiyorsa o sayıya ulaşıncaya kadar ısrarla ve sabırla gidilmeli.

Peki sorun sadece kalitesiz malların çapsız dağıtıcı ve satıcıları mı? Elbette hayır.Dünyanın bilinen en büyük markalarına ait sayfalar dolusu tüketici şikayeti var ilgili sitelerde.Çoğu da satış sonrası servis,garanti ve yedek parça sorunuyla ilgili.Madalyonun bir yüzü "Tüketicinin korunduğu" nu gösterirken,diğer yüzü de satıcının kanunlar nezdinde kollandığını işaret ediyor.

İşte "Kararlılık" bunun için çok önemli.Alacaksın jant setini kapısının önünde bekleyeceksin.Dükkanını açarken sabah ilk seni görecek.Bilgisayarını açtığında ilk olarak senin adını görüp,telefon çaldığında sekreter "senin" yine telefonda olduğunu söyleyecek."Kabusu" olacaksın ve bir gün dilediğini yapamayacak kıvama gelecek,gelecekler.Nasıl? İşte aynen sizin gibi.
 
Ülkemizde bir mal alıyorsan garantili diye düşünmeyeceksin. Şansın varsa mal sağlamsa uzun süre gidiyor. Şansın yoksa garanti için uğraş dur.
 
@Bisiklet Yolculuğu
Ben bu goruse katilmiyorum.
2 yil gaeanti boyunca hizmet edecekler( verilen paranin içinde huzmet giderleri kalemi var)gerektiğinde bisikleti yenileyecekler yada veremedikleri hizmetten ötürü PARASINI İADE EDECEKLER.Başka yolu yok.
 
@Asusmune aslında bizde katılmak istemiyoruz ama maalesef esnaflarımızın bazıları ekmek yedikleri işin ne ciddiyetindeler nede farkındalar. Müşterinin parasını cebinden alana kadar kırk takla atıp malı sattıktan sonra müşteri bir şikayetle malı geri getirse düşman muamelesi görüyor.

Tabi bu söylediğim küçük esnafta geçerli...

Zaten kurumsal bir firmadan alışveriş yaptığınızda değişim ve iade garantisi ile size hizmet sunuyor.
 
Geri