Bilal Akbaş
Daimi Üye
- Kayıt
- 6 Kasım 2013
- Mesaj
- 219
- Tepki
- 423
- Şehir
- mersin
- İsim
- Biloo
- Başlangıç
- 2013—14
- Bisiklet
- Lapierre
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Arkadaşım 6. km de ön tekerinin mazgala girmesi sonucu kaza yaptı ve 3 saatini süpürge aracında geçirdi. Yollar iyiydi demesek bence daha doğru olur.Organize çok iyiydi, yol çok iyiydi...Nice böyle yarışlara diliyorum..
Herkes ne kadar çalışıyorsa o kadar haketti..
Ha birde yarışa her zaman en önlerden başlamanın faydası çok fazla...)
Arkadaşım 6. km de ön tekerinin mazgala girmesi sonucu kaza yaptı ve 3 saatini süpürge aracında geçirdi. Yollar iyiydi demesek bence daha doğru olur.
Arkadaşım 6. km de ön tekerinin mazgala girmesi sonucu kaza yaptı ve 3 saatini süpürge aracında geçirdi. Yollar iyiydi demesek bence daha doğru olur.
Etap yokuşçulara değil; yokuş çıkabilen rouleurlere daha uygun gibi.
Yokuşların eğimi sert değil, yokuşlar uzun değil, yokuşlar etabın sonunda değil.Ayrıca deniz kenarında rüzgar var.Bu bile rouleurlere daha uygun olduğunu gösteriyor.Yokuş çıkan hafif bisikletçiler zamanlarının çoğunu rüzgarlı düzlüklerde kaybeder zaten.



Aynen Timur.Kudret'i mi diyorsun? Büdüt: Kudret nerden çıktı yav. Timur'u diyorsun muhtemelen. Talihsiz olmuş onun vaka da..
Etap yokuşçulara değil; yokuş çıkabilen rouleurlere daha uygun gibi.
Yokuşların eğimi sert değil, yokuşlar uzun değil, yokuşlar etabın sonunda değil.Ayrıca deniz kenarında rüzgar var.Bu bile rouleurlere daha uygun olduğunu gösteriyor.Yokuş çıkan hafif bisikletçiler zamanlarının çoğunu rüzgarlı düzlüklerde kaybeder zaten.
Yatırım tavsiyesi değildir, demeliydim.Sonunda böyle granfondo mu olur demeyi unutmuşsun![]()
Ben geçtim oradan hava durumu 43 derece gösterirken. Bozyaka-Limontepe-Tırazlı-Kavacık-Güzelbahçe-Bozyaka olarak. 85 kiloydum bende. Şimdi 75 kiloyum. 🤣limontepe çıkılır ve az inişle dinlendirir ve tekrar yokuşa devam edilir teeee kavacık köyüne kadar tırmanılır ve inişe geçilirdi.

Nabzı kontrol altına almak için bol bol Zone2 antrenmanı yapmanız önerilir genelde.Arkadaşlar ufak bir soru. Yarış boyunca ortalama nabız 172 çıkmış. Normal sürüşlerime göre epey yüksek ama nihayetinde yarış. Bu normal midir ?
Edit: yarışa katılanların değerlerine baktım 160-170 arası değişmiş gibi duruyor.
Başkalarının değerlerine bakınca iyice şaşırdım. Benle aynı sürede giden birinin ortalama nabzı 182 iken bir diğerinin 144. Bunu nasıl yorumlamak lazım acaba?
Bir de sürüş esnasında bacak ağrısı değil de, nefes nefese kalma durumunu gidermek için, aerobik bölgede mi antrenman yapılmalı, yoksa anaerobik mi?
Arkadaşlar ufak bir soru. Yarış boyunca ortalama nabız 172 çıkmış. Normal sürüşlerime göre epey yüksek ama nihayetinde yarış. Bu normal midir ?
Edit: yarışa katılanların değerlerine baktım 160-170 arası değişmiş gibi duruyor.
Başkalarının değerlerine bakınca iyice şaşırdım. Benle aynı sürede giden birinin ortalama nabzı 182 iken bir diğerinin 144. Bunu nasıl yorumlamak lazım acaba?
Bir de sürüş esnasında bacak ağrısı değil de, nefes nefese kalma durumunu gidermek için, aerobik bölgede mi antrenman yapılmalı, yoksa anaerobik mi?
O km saati ilk yamulduğu andan itibaren çıkart cebine koy demeye başladım içimden. Perşembenin gelişi çarşambadan belliymiş aslında. Pisi pisine kaçmış grup. Kuvvetle muhtemel kaçırdığınız grup 1. grup değildi. (link) yaşta birinci olan arkadaşın ortalaması 40,7 genel klasman birincisi kimbilir kaçtır. 41 den aşağı değildir diye tahmin ediyorum. Onun için çok üzülmeyin daha önde 2 grup daha vardı büyük ihtimalle.Değerli Pedaldaşlar 12.5gblik video youtubeye sonunda yüklenip, işlendi
Yarış boyunca yol bilgisayarındaki nabız ortalamam 156, ilk yarışın etkisi nedeniyle nabzım oldukça yüksek çıktıBugun yaptıgım antremanda nabzım yarıştaki gibi yüksek olmadı. Yarış heyecanı farklı oluyor. Video sonunda yaşadıgım teknik arızayı gorebilirsiniz, 2.gruptan kopup teknik sorunu düzeltip 2.gruba yetişmek için oldukça sert rüzgara karşı gittim. Artık yol bitti daha fazla yüklenmiyeyim derken aynadan 3.grubu gordum. Onları bekledim video sonunda geldikleri görebilirsiniz. Finişe kadar çekemedim pil bittiği için. Keyifli seyirler
![]()
Nabıza dayalı intervaller ile Vo2max intervali yapmalısın. Ani hız değişimi yada eğimlere geldiğinde nabız her ne kadar yükselsede bahsettiğin gibi nefes nefese kalma olayı büyük ölçüde gitmiş olur. Son 2 senedir ben sırf nabıza dayalı intervaller yapıyorum. En son 14 Ağustosta katıldığım 162 km ve toplamda 2200 m tırmanış olan yarışı 31 km/s ortalama ile bitirdim ( 35 ortalama olurdu ancak bisiklet bilgisayarını birşekilde pause yapmışım bayağı ortalama kaybettim.) Yaptığım intervallerin faydasını gördüğümü sanıyorum. Yarışın büyük bölümünü Zone 2 de geçirmişim. Zone 4'te yani kırmızı bölgede ise nerede ise hiç gitmemiş gibiyim.Bir de sürüş esnasında bacak ağrısı değil de, nefes nefese kalma durumunu gidermek için, aerobik bölgede mi antrenman yapılmalı, yoksa anaerobik mi?



