Scudo Sports

Turkcell Granfondo İstanbul 12 Haziran 2022

Hergün 2 km işe gidip 2m eve geliyorum o bile beni zorluyor bu kısa parkuru sanırım hiç bitiremem .d
 
Scudo
Bakış açısı değişmedikçe hiç bir şey değişmez. Onların çalışanlara maaş zammı yapmaları mı tek referans alınması gereken. Kullandıkları elektrik %kaç zamandı, su?, Doğalgaz?, maaşına o kadar zam yapılmayan personelin kullandığı arabanın 1 deposu daha dün 300₺ ye doluyorken şimdi 850-900₺yr doluyor. Bunlara ne demeli.

Ya da tersten baksak, çalışana o zammı yapmış olsa, yani kurdukları yalan düzenine ve kandırmalara göre zamlar dan önceki parametrelere göre yaptıkları zam ile değil de gerçekten olan ve göstermelik değil reel enflasyon oranlarında zam yapmış olsalardı zaten bugun muhtemelen 300 değil 500 yazacaklardı diye düşünüyorum. Eleştirmeye gelince güzel eleştiriyoruz ama malesef yanlış hedefi. Bana kalırsa sorun sponsor firmalarda değil, onları buna iten ortamı yaratanlarda ya da yaratanda...
Katılıyorum.
Geçen gün Youtube'dan geçen seneki Beykoz turunu tekrar izledim.
Ses sistemleri, platformlar, ekipmanlar, harcanan elektrik vs. kısacası girdi ekipmanları bayağı bir masraf tutuyordur.
 
Katılıyorum.
Geçen gün Youtube'dan geçen seneki Beykoz turunu tekrar izledim.
Ses sistemleri, platformlar, ekipmanlar, harcanan elektrik vs. kısacası girdi ekipmanları bayağı bir masraf tutuyordur.
Benim demek istediğim etkinlik için harcanan elektrik VS değil. Sponsor firmaların genel yıllık bütçeleri anlamında dikkat çekmek istedim. Orada kullandıkları elektrikten ne olacak.
 
Bakış açısı değişmedikçe hiç bir şey değişmez. Onların çalışanlara maaş zammı yapmaları mı tek referans alınması gereken. Kullandıkları elektrik %kaç zamandı, su?, Doğalgaz?, maaşına o kadar zam yapılmayan personelin kullandığı arabanın 1 deposu daha dün 300₺ ye doluyorken şimdi 850-900₺yr doluyor. Bunlara ne demeli.

Ya da tersten baksak, çalışana o zammı yapmış olsa, yani kurdukları yalan düzenine ve kandırmalara göre zamlar dan önceki parametrelere göre yaptıkları zam ile değil de gerçekten olan ve göstermelik değil reel enflasyon oranlarında zam yapmış olsalardı zaten bugun muhtemelen 300 değil 500 yazacaklardı diye düşünüyorum. Eleştirmeye gelince güzel eleştiriyoruz ama malesef yanlış hedefi. Bana kalırsa sorun sponsor firmalarda değil, onları buna iten ortamı yaratanlarda ya da yaratanda...
(link) hedef doğru merak etmeyin siz.
 
  • Beğen
Tepkiler: enzo
Bugün lisansı çıkardım, gönül uzun parkur diyor ama ilk yarışım olacağından muhtemelen kısa parkura katılırım. Fiyatlar konusunda yukarıdaki yorum ve analizlerin tümüne katılıyorum ama bir kulağımın arkası kalmış, ölmüş eşşek kurttan korkmaz diyerek katılacağım bir aksilik olmazsa.
 
Bugün lisansı çıkardım, gönül uzun parkur diyor ama ilk yarışım olacağından muhtemelen kısa parkura katılırım. Fiyatlar konusunda yukarıdaki yorum ve analizlerin tümüne katılıyorum ama bir kulağımın arkası kalmış, ölmüş eşşek kurttan korkmaz diyerek katılacağım bir aksilik olmazsa.
Aynı düşünceyle ben de satın aldım. Hayırlısı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: sahrana
Daha onceki fondo'larda boyle aciklama yapilmis miydi bilmiyorum fakat bu etkinlik icin fiyat elestirileri artinca sanirim detaylandirmak istemis olabilirler.

Turkcell Granfondo İstanbul kapsamında sporcularımıza verilen hizmetler;

- Zaman ölçüm sistemi- Çipleme
- Online katılım sertifikası
- Katılım madalyası
- Derece madalyası
- Sporcu çantası
- Sporcu emanet hizmeti
- Sporcu T-Shirt
- Sporcu kumanyası
- Sporcu sabah çorbası
- Motosiklet takibi
- Su, en az 1 alternatifli içecek ve yiyecek istasyonları. 3 Adet
- Mobil ve sabit sağlık hizmetleri noktası.
- Trafik yol kapama hizmeti.
- Tüm derece elden eden sporculara ödül. Min,80 kişi
- Fotoğraf çekim hizmeti.
- Online rezervasyon hizmeti.
- Çağrı merkezi hizmeti - 05321110532
 
Konaklama ile ilgili bir çalışma yaptıklarını söylediler, peki uygun olmadığı takdirde farklı alternatif konusunda bilgisi olan var mı acaba...Mersin'den kalkıp gelmek ve konaklama bulamamak biraz kötü olsa gerek:)
 
  • Beğen
Tepkiler: sahrana
Katılım ücretinin açıklaması maliyetlerle açıklanabilir orası tamam biraz. Gerçi "sponsor" dediğiniz zaten bunu karşılar , sonuçta yarışmacı canına dişine takıp o parkurda ter dökerek bu aktivitenin temelini ve nedenini oluşturur.

Onu geçtim ; şehir dışından katılmak için ciddi kredi çekmek lazım herhalde ; arabayla gelsen yakacağın yakıt 1500₺ civarı .Otobüsle gelsen o da ucuz değil artık ve otogar-otel arası bisiklet ve küçük de olsa çanta taşıyacaksın ayrı dert...
E mutlaka konaklayacaksın , en kötü otelde kalsan gecelik ortalama 700-1000₺ arası... Eh birşeyler de yiyeceksin değil mi ?

Aşağı yukarı 3000₺ lik oldun... nasıl katılayım ?
 
Daha onceki fondo'larda boyle aciklama yapilmis miydi bilmiyorum fakat bu etkinlik icin fiyat elestirileri artinca sanirim detaylandirmak istemis olabilirler.

Turkcell Granfondo İstanbul kapsamında sporcularımıza verilen hizmetler;

- Zaman ölçüm sistemi- Çipleme
- Online katılım sertifikası
- Katılım madalyası
- Derece madalyası
- Sporcu çantası
- Sporcu emanet hizmeti
- Sporcu T-Shirt
- Sporcu kumanyası
- Sporcu sabah çorbası
- Motosiklet takibi
- Su, en az 1 alternatifli içecek ve yiyecek istasyonları. 3 Adet
- Mobil ve sabit sağlık hizmetleri noktası.
- Trafik yol kapama hizmeti.
- Tüm derece elden eden sporculara ödül. Min,80 kişi
- Fotoğraf çekim hizmeti.
- Online rezervasyon hizmeti.
- Çağrı merkezi hizmeti - 05321110532
Belediyeler, Valilik, GvS Bakanlığı , sponsorlar ve benzer yerlerden aldıkları bütçeyi de yazsınlar hele bi :D
 
Konu başka yere gidecek ama yazmak istedim. Ülkemizde herşeyin bedelini tekrar vatandaş öder. Alınan vergilerde birilerinin kasasına gider. Yol içşn vergi öderiz, Çeşme de beach gibi yol parası öderiz. Allah’ın sahilini, sokağını bize tekrar ödetirler. Binlerce kolluk kuvveti için bütçe vardır, güvenlikli siteye mecbur ederler. Özel okullar, hastaneler, herşeye Tekrar para. Sonra geliriz yarışa yine masrafı bizden, birilerinin yapması gerekeni yine bize yaptırırlar.
 
Katılım ücretinin açıklaması maliyetlerle açıklanabilir orası tamam biraz. Gerçi "sponsor" dediğiniz zaten bunu karşılar , sonuçta yarışmacı canına dişine takıp o parkurda ter dökerek bu aktivitenin temelini ve nedenini oluşturur.

Onu geçtim ; şehir dışından katılmak için ciddi kredi çekmek lazım herhalde ; arabayla gelsen yakacağın yakıt 1500₺ civarı .Otobüsle gelsen o da ucuz değil artık ve otogar-otel arası bisiklet ve küçük de olsa çanta taşıyacaksın ayrı dert...
E mutlaka konaklayacaksın , en kötü otelde kalsan gecelik ortalama 700-1000₺ arası... Eh birşeyler de yiyeceksin değil mi ?

Aşağı yukarı 3000₺ lik oldun... nasıl katılayım ?
Kemer e yarışa giderken iyiydi değil mi? :) :) :)
 
Katılım ücretinin açıklaması maliyetlerle açıklanabilir orası tamam biraz. Gerçi "sponsor" dediğiniz zaten bunu karşılar , sonuçta yarışmacı canına dişine takıp o parkurda ter dökerek bu aktivitenin temelini ve nedenini oluşturur.

Onu geçtim ; şehir dışından katılmak için ciddi kredi çekmek lazım herhalde ; arabayla gelsen yakacağın yakıt 1500₺ civarı .Otobüsle gelsen o da ucuz değil artık ve otogar-otel arası bisiklet ve küçük de olsa çanta taşıyacaksın ayrı dert...
E mutlaka konaklayacaksın , en kötü otelde kalsan gecelik ortalama 700-1000₺ arası... Eh birşeyler de yiyeceksin değil mi ?

Aşağı yukarı 3000₺ lik oldun... nasıl katılayım ?
Granfondo yarışmacısı, aktivitenin temelini oluştursa bile asıl müşterisi. Yanlış mı düşünüyorum? Aktivitenin temeli sunulan "hizmetler".
 
Kemer e yarışa giderken iyiydi değil mi? :) :) :)


Yani , evimden 54km ötedeki bir yarış , sabah kalktım gittim katıldım geldim .. Maliyeti de şöyle ortalama ; 300₺ katılım , 100₺ yakıt , yolda 1 kahve 15₺ .
Toplamda 415₺ gibi halletik :)

Granfondo yarışmacısı, aktivitenin temelini oluştursa bile asıl müşterisi. Yanlış mı düşünüyorum? Aktivitenin temeli sunulan "hizmetler".

Tanım farklı olsa da aynı kapıya çıkıyor evet. Müşteriler bir gün ayağını keserse , kendilerince eğlence yapıp toplanırlar akşamına :)
 
Sıkıntı fondoların maliyeti değil sorun ulaşım ve konaklama nın ekonomik olarak uçtuğumuz için pahalı olması. Ama antrenman için harcadığınız zaman , para nın karşılığını başarı olarak ödüllendirmek için en iyi yer yarışlar.
Bunun önemli kısmını da fondo lar oluşturuyor. Gerçek bir yarış deneyimini yaşamanın başka yolu yok maalesef.
 
Ulaşım da bir şekilde çözüldü diyelim, peki konaklama...Beykoz da nerede nasıl konaklanır. Bununla ilgili detaylı bilgi verilse bence iyi olur.
 
Ulaşım da bir şekilde çözüldü diyelim, peki konaklama...Beykoz da nerede nasıl konaklanır. Bununla ilgili detaylı bilgi verilse bence iyi olur.
Gümüşsuyunda start,araba ile gelmeyenler için orda otel tutmak gerekir,otel fiyatları da bayağı tuzlu,gel git 5binlik oluruz.
 
Asgari ortalama hız kaç acaba? Kurallarda belirtmemişler niyeyse.
 
Asgari ortalama hız kaç acaba? Kurallarda belirtmemişler niyeyse.
Nötralize starttan sonra parkur direkt olarak %10 eğim ile başlıyor (Yuşa'ya çıkış),
ondan sonra trafiğin durumuna göre 45-50 km hız ile inişe geçiyorsun.
Daha sonra Yorgo tepesi başlıyor ve eğim bu sefer %18'lere kadar çıkıyor. Sonrasında Anadolu Fenerine gelmeden yine trafiğin durumuna göre
50-60km hızlara çıkabildiğinden virajlı iniş başlıyor. Daha sonra Anadolu Feneri'nde yine eğimi oldukça sert bir çıkış.
Bu eğimleri pert olmadan geçebilirsen ve asgari ortalama 25km hızlarda sürebilirsen yeterli olacaktır.



IMG_20220501_204441.jpg
 
Katılım ücretinin açıklaması maliyetlerle açıklanabilir orası tamam biraz. Gerçi "sponsor" dediğiniz zaten bunu karşılar , sonuçta yarışmacı canına dişine takıp o parkurda ter dökerek bu aktivitenin temelini ve nedenini oluşturur.

Onu geçtim ; şehir dışından katılmak için ciddi kredi çekmek lazım herhalde ; arabayla gelsen yakacağın yakıt 1500₺ civarı .Otobüsle gelsen o da ucuz değil artık ve otogar-otel arası bisiklet ve küçük de olsa çanta taşıyacaksın ayrı dert...
E mutlaka konaklayacaksın , en kötü otelde kalsan gecelik ortalama 700-1000₺ arası... Eh birşeyler de yiyeceksin değil mi ?

Aşağı yukarı 3000₺ lik oldun... nasıl katılayım ?
kesinlikle masraflar ortalama boyle , hatta belki 4000.-TL-5000.-TL bandina bile gelebilir , Bursa daha yakin oldugu icin uzak sehirlerden geleceklerin yakit maliyetleri daha da artacaktir. o yuzden daha once de yazmistim bu konuda , artik yaris secmek ve gercekten gerek organizasyon gerekse de yol kalitesi ve katilmaya degecek yarislara katilmak gerekiyor., eskiden yil icinde 5-6 yaris kovalarken bu sene bu maliyetlerle 3 yaris bile cok luks gorunuyor. Ben katilamayi dusunmuyordum ancak takim karari ile kisay6a girecegim saniyorum ancak halen , ayda en az bir kere surdugumuz yola 350.-TL vermek beni biraz sorgulatiyor
 
Geri