kimsenin birşey şikayet etmesine gerek yok.
şunu anlamımız gerekiyor; firma sahipleri ve firma çalışanları ile belli standartları sağlamakla yükümlüdür.
işini düzgün yapmakla yükümlüdür. müşteriye saygılı olmakla yükümlüdür.
şikayet etmemişsin diye tüketiciyi suçlamak ancak bizim millete özgü bir mantıkdır,
ve biran önce terkedilmesi gereken bir mantıkdır.
"deh" demekle yürüyen, "çüş" demeyle duran varlığa eşek denir. bu mağazalar eşek mi ki biz şikayetlerimizle, dürtmelerimizle, dehlememizle, çüşlememizle hareket edecekler?
resmen ortada yapılmış bir terbiyesizlik ama hala nasıl ısrarla dükkan savunuluyor ve müşteriye kabahat bulunuyor anlamış değilim?
firma çalışanı olmuş, firma sahibi olmuş umrumda değil. ben kendimi iyi hizmete layık görürüm. aksi tavırda olan işletmelerden uzak dururum ve her ortamda onları eleştiririm ve insanların onlardan uzak durmalarını sağlamaya çalışırım.
ve hala kendi haklarını savunmayı beceremeyen bu "Türk mantığının" değişmesi gerektiği görüşündeyim