İroni ya da espriyse anlamadım, ben değilmiş gibi yazayım: Benim videoda gördüğüm kadarıyla kapağın açılması epey geç başlıyor, en azından 30 derecenin üstünde. Yüksek hızla viraj almak için yatarak yön verirken gidonun 30 derece dönmesi için bisikletin kontrolden çıkmış, taklalar atıyor olması lazım. Bence sadece durma hızına yakın manevra yaparken dönüş sınırları yetmeyeceği için esneklik sağlamak amacıyla bu kapakları eklemişler. Yani kapakların açık durumda olmasının aerodinamiyle hiç ilgisi yok, çünkü onların açık olduğu hızda yaptıkları etki hiç önemli değil ama yüksek hızda o bölgenin maşa/alın borusu içine toplanmış olmasının aerodinamiye çok etkisi var. Yine de bu yanlışsa ve Trek mühendislerinin 90 km/h'de viraj dönerken hava sürtünmesini arttırıp hız kesmek için yaptıklarına dair bir içerik varsa okuyup doğrusunu öğrenmek isterim.