Scudo Sports

Trek Kullanıcıları Kulübü

Scudo
Büyük oğlum bugün bisikletinin arka kısmında kırık olduğunu söyledi.İncelemelerime göre kırılan bölgede
bir çizik , bir çarpma da yok .Bu tarz bir kırık nasıl olmuş anlayamadım.Sonuçta dağ bisikletini bu çocuk
sitenin arka bahçesinde sürüyor ? Trek Türkiye ye gönderdim.Trek kadrolarını ömür boyu garantisi var diyerek
satıyor.Bakalım ne diyecekler ?
WhatsApp Image 2020-07-07 at 13.25.39 (3).jpegWhatsApp Image 2020-07-07 at 13.25.39 (2).jpegWhatsApp Image 2020-07-07 at 13.25.39 (1).jpegWhatsApp Image 2020-07-07 at 13.25.39.jpeg
 
Büyük oğlum bugün bisikletinin arka kısmında kırık olduğunu söyledi.İncelemelerime göre kırılan bölgede
bir çizik , bir çarpma da yok .Bu tarz bir kırık nasıl olmuş anlayamadım.Sonuçta dağ bisikletini bu çocuk
sitenin arka bahçesinde sürüyor ? Trek Türkiye ye gönderdim.Trek kadrolarını ömür boyu garantisi var diyerek
satıyor.Bakalım ne diyecekler ?

Gecmiş olsun! Benim de merak ettiğim bir konu bu ömür boyu garantinin nasıl işlediği konusu. Umarım hiç başınız ağrımadan sorununuz çözülür.
 
Gecmiş olsun! Benim de merak ettiğim bir konu bu ömür boyu garantinin nasıl işlediği konusu. Umarım hiç başınız ağrımadan sorununuz çözülür.
Bakalım ne olacak ? Bana geri dönüş yapacaklarını bildirdiler.Hayırlısı artık.Saygılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Bakalım ne olacak ? Bana geri dönüş yapacaklarını bildirdiler.Hayırlısı artık.Saygılar.
Geçmiş olsun, ben de merak ettim şimdi buraya da yazarsanız cevabı sevinirim
 
"Çocuk frene çok fazla abanmış, kullanıcı hatası sebebiyle kırılmış" demezler umarım...

B'TWIN Tilt 7 katlanır bisikletimin kardosu da hemen hemen aynı noktadan (arka alt bacak) kırılmıştı. Decathlon bisikletlerini ömür boyu kadro garantisi ile satıyor. Ben kadro değişimi talep etmeme rağmen bana bu modeli artık Türkiye'ye getirmedikleri için ya ücret iadesi ya da daha alt bir modelle değişim teklif ettiler. Aslında tüketici mahkemesi kanalıyla uğraşırdım ama o dönemde bu işe ayıracak zamanım olmadığı ve bisiklete de ihtiyacım olduğu için, lanet olsun diyerek alt modelle değişimi kabul ettim. 200 euro kadar bir maddi zararım olmuştu bu yüzden.

Demek istediğim şu: Ömür boyu garanti konusu, firmaların suistimaline oldukça açık. Tüketici yasası gereğince onarım, değişim veya ücret iadesi konusunda karar tamamen tüketicinin insiyatifine bırakılmış durumda. Yani firma size bu seçeneklerden herhangi birini dayatamaz, sizin tercihinizi yerine getirmek zorundadır. Ama fiiliyatta işler öyle yürümüyor. THH ve tüketici mahkemelerinden çok yavaş karar çıkmasını fırsat bilen firmalar, tüketicinin aleyhine ve firmanın lehine olan seçeneği tercih etmeye bir anlamda mecbur bırakıyorlar sizi. Size de ücret iadesi veya bir alt modelle değişim teklifi gelirse, bu söylediğim noktalar aklınızda olsun.
 
"Çocuk frene çok fazla abanmış, kullanıcı hatası sebebiyle kırılmış" demezler umarım...

B'TWIN Tilt 7 katlanır bisikletimin kardosu da hemen hemen aynı noktadan (arka alt bacak) kırılmıştı. Decathlon bisikletlerini ömür boyu kadro garantisi ile satıyor. Ben kadro değişimi talep etmeme rağmen bana bu modeli artık Türkiye'ye getirmedikleri için ya ücret iadesi ya da daha alt bir modelle değişim teklif ettiler. Aslında tüketici mahkemesi kanalıyla uğraşırdım ama o dönemde bu işe ayıracak zamanım olmadığı ve bisiklete de ihtiyacım olduğu için, lanet olsun diyerek alt modelle değişimi kabul ettim. 200 euro kadar bir maddi zararım olmuştu bu yüzden.

Demek istediğim şu: Ömür boyu garanti konusu, firmaların suistimaline oldukça açık. Tüketici yasası gereğince onarım, değişim veya ücret iadesi konusunda karar tamamen tüketicinin insiyatifine bırakılmış durumda. Yani firma size bu seçeneklerden herhangi birini dayatamaz, sizin tercihinizi yerine getirmek zorundadır. Ama fiiliyatta işler öyle yürümüyor. THH ve tüketici mahkemelerinden çok yavaş karar çıkmasını fırsat bilen firmalar, tüketicinin aleyhine ve firmanın lehine olan seçeneği tercih etmeye bir anlamda mecbur bırakıyorlar sizi. Size de ücret iadesi veya bir alt modelle değişim teklifi gelirse, bu söylediğim noktalar aklınızda olsun.

Evet, tahminimce her firma bu tür çakallıklar peşine düşmeye meyillidir. Trek sahibi olduğum için, Trek'in bir tık daha düzgün olmasını umuyorum tabii 😅. Benim merak ettiğim şey, bu ömür boyu garantiyi teyit edebileceğimiz bir belge ya da online site var mı? Bende, bisikleti aldığım dükkanın verdiği fatura dışında bir şey yok mesela. Trek'in sitesinden bisikleti kadro numarasıyla kaydettim ama o da güvenilir bir belge çıktısı sağlamadı.
 
@TrEddieMercury Trek özelindeki uygulama nasıl bilemiyorum, ama Decathlon'un bisikletle beraber gönderdiği garanti belgesinde "ömür boyu kadro garantisi" hususu açıkça belirtilmişti. Bunun yanı sıra, Decathlon web sitesinde de bu bilgi mevcuttu.

Bisikletinize ait bir garanti belgesi mevcutsa, bir kontrol edin isterseniz.
 
@TrEddieMercury Trek özelindeki uygulama nasıl bilemiyorum, ama Decathlon'un bisikletle beraber gönderdiği garanti belgesinde "ömür boyu kadro garantisi" hususu açıkça belirtilmişti. Bunun yanı sıra, Decathlon web sitesinde de bu bilgi mevcuttu.

Bisikletinize ait bir garanti belgesi mevcutsa, bir kontrol edin isterseniz.

Ne yazık ki fatura dışında bir belge almadım ama kısa bir süre sonra ücretsiz ilk bakıma götüreceğim, orda sormayı planlıyorum.
 
Ne yazık ki fatura dışında bir belge almadım ama kısa bir süre sonra ücretsiz ilk bakıma götüreceğim, orda sormayı planlıyorum.
Berlin de olduğunuzu görünce bir oh çektim. Türkiye'nin en büyük problemi bence insanı. Trek de olsa en kralı gelse hep aynı mantıkta yaklaşıyorlar kullanıcıların sorunlarına. Almanya'da öyle olmadığına eminim. Lakin orada problem çözmüşlüğümüz var. Buradaki mantık şu ilk önce kullanıcılara ağır ithamlarda bezdirilir, sonra sorunun kullanıcıdan kaynaklı olduğu kabul ettirilir ve ödeme istenir. Sonuç olarak geçmiş olsun olur. Kullanıcı hep sorun hep problemlidir Türkiyede.
 
  • Beğen
Tepkiler: Hami Bulut
"Çocuk frene çok fazla abanmış, kullanıcı hatası sebebiyle kırılmış" demezler umarım...

B'TWIN Tilt 7 katlanır bisikletimin kardosu da hemen hemen aynı noktadan (arka alt bacak) kırılmıştı. Decathlon bisikletlerini ömür boyu kadro garantisi ile satıyor. Ben kadro değişimi talep etmeme rağmen bana bu modeli artık Türkiye'ye getirmedikleri için ya ücret iadesi ya da daha alt bir modelle değişim teklif ettiler. Aslında tüketici mahkemesi kanalıyla uğraşırdım ama o dönemde bu işe ayıracak zamanım olmadığı ve bisiklete de ihtiyacım olduğu için, lanet olsun diyerek alt modelle değişimi kabul ettim. 200 euro kadar bir maddi zararım olmuştu bu yüzden.

Demek istediğim şu: Ömür boyu garanti konusu, firmaların suistimaline oldukça açık. Tüketici yasası gereğince onarım, değişim veya ücret iadesi konusunda karar tamamen tüketicinin insiyatifine bırakılmış durumda. Yani firma size bu seçeneklerden herhangi birini dayatamaz, sizin tercihinizi yerine getirmek zorundadır. Ama fiiliyatta işler öyle yürümüyor. THH ve tüketici mahkemelerinden çok yavaş karar çıkmasını fırsat bilen firmalar, tüketicinin aleyhine ve firmanın lehine olan seçeneği tercih etmeye bir anlamda mecbur bırakıyorlar sizi. Size de ücret iadesi veya bir alt modelle değişim teklifi gelirse, bu söylediğim noktalar aklınızda olsun.
Merhaba.Daha öncede bir çok kez tüketici mahkemelerinde başka işlerin çözümünü yaptım.Evet uzun sürüyor.Benim zamanla ilgili derdim yok.Evde zaten ekstra bir Trek dağ bisikleti daha var.Şimdi bana döneceklerini ilettiler ben bekliyorum.Aslında sahibi Sami beyle tanışıklığımız var.Ben kendisini direk olarak aramadım.Herhangi bir müşteri gibi sorun çözülmesini bekliyorum.Umarım Trek beni yanıltmaz yoksa gerçekten sert kayayımdır 😁😎Bugün dönüş olmaz ise Sami bey ile görüşeceğim.Ondan sonra yol haritası zaten belli olur.
 
Son düzenleme:
Geri