Scudo Sports

Transcontinental No:7 2019

Ahmet , yoldan biraz çıkıp Stokite de yaklaşık 17.satte kontak kapattı. Ben takip ederken yoruldum, ne haldedir kimbilir.
Tolga Alpagot 1. kontrol noktasında , Osman Kıtay'da oralarda.

Ankaradan jimi Davies tanıyormusunuz ? Türkiyeden katılmış No: 26
 
Scudo
Kondisyonunu bilemiyorum ama Ahmet ilk gün fazla tempo yapmış bence gereksiz yorgunluk sebebi. Tolga'nın sürüşleri çok daha kontrollü gidiyor. Jimi Davies'i tanımıyorum ancak strava profilinde mantı paylaştığını gördüm, mantı seven bizdendir :D
 
İlk iki kontrol noktasının lideri havlu attı, İkinci kontrol noktasına vardığında sele ve arı sokmasından ağrıları varmış , devam edemiyor.
Ahmet de ikinci kontrol noktasına ulaştı , sonraki kotrol noktası 1000 küsür km ilerde.
hangisi daha deli bilemiyorum, fixie ve katlanırla katılanlar var, bu sıcakta o dağlarda o yollarda akıl işi değil.
 
Bundan daha önceki edisyonlarda da katlanır bisikletle yarışa katılanlar olduğunu duymuştum.Bu arkadaşlar mücadeleyi tamamlayabilmişler miydi?Bilen var mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@tanerhosgor
Zahmet olmazsa fixie ile katılan arkadaşın isim ya da takip linkini verebilir misiniz?
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@hamlet2006
Tamamlayan bilmiyorum. Geçen sene Roger Seaton vardı , bu seneki katılımcı da 150. kmde bırakmış. 43 numara (link)

@Ali Kılıç 35.5
ivan Cornell 5 numara (link).
Start öncesi çekilen fotoğraflarda en az bir tane daha gördüm ama o an kep takmadığı için numarasını bilmiyorum. Bir Fransız olabilir sanki. Bulursam eklerim.

Aklım bizimkilerde , her fırsatta neredeler , ne yapıyorlar diye takip linklerini yokluyorum.
Bazen, Acaba niye bu kadar yavaş , yol mu çok kötü dediğim oluyor.
Ahmetin bilgilendirmesiyle anlam kazandı ...

Ahmetin paylaşımları herkese açık mı bilmiyorum, bugüne dair düştüğü bir yol notu :


tcra-jpg.205153
Hayatımın en zor günü yaşadım.
İkinci gün de otel bulamadım, bir bakkalın bahçesinde 1 saat uyudum, yola devam ettim.
Derken sağanak başladı. Çantadan yağmurluk çıkaramadan ıslandım.
Devamında çorapsız sürüş yapmak zorunda kaldım.
Sabah 6 gibi Sırbistan a gelmiştim.
2 numaralı parkur inanılmaz zorladı beni ayaklarım çorapsız da olduğum için biraz daha fazla acı çekti.
Sonrasında ıslak giymek zorunda kaldım.
Parkurun neredeyse tamamı fotoğraflardaki gibi.
Birkaç kilometre yürüdüm 2100 metreye çıktım, 300 metreden.
İniş daha zordu, kayaların üzerinde bisikleti kontrol etmek çok zordu.
Neyse ki parkuru tamamladım.

Önümde yaklaşık 1000 km çok zor olmayan bir yol var.
Ardından ilk Alp dağları zirvesi başlayacak.
Bu saat itibariyle biraz keyifli bir süreç başlıyor.
 

Dosyalar

  • tcra.jpg
    tcra.jpg
    177,2 KB · Okunma: 767
Son düzenleme:
@tanerhosgor

Fixie ile katılan arkadaş safkan bir fixie ile katılmamış. Bisiklette fren tertibatı var. Yarış kuralları bu konuda bir kısıtlama getiriyor mu bilmiyorum. Ama fixieye fren takılmaz. O bisikletin olayı zaten frensiz olmasıdır. Ama yine de transcontinental yarışına vitessiz bir bisikletle katılmaya karar vermek bile büyük cesaret işidir. Kendisini kutluyorum.
 
Çok iyi fotoğraflar çekiyor: (link)

CP2 sonrası kadın sürücü Fiona, çekilmek zorunda kalan bjorn sonrasında 'leader' şapkasını emanet almış oldu. Epey önemli. Şimdi rotaların ve uyku stratejilerinin alengirli hallere girdiği kısımlar başlıyor. Epey heyecanlı.
İngilizce bilenlerin yarış raporlarını takip etmesini de tavsiye ederim: (link)
 
Tolga Alpagot da zorlu CP2 Parkurunu tamamladı ve hızlandı, 2. kontrol noktasına vardı sayılır.
Osman Kıtay bu parkurun başında mola verdi, dinlenip başlayacak herhalde, belkide günışığını bekler, gece karanlığı için çok çetin bir parkur.
Ahmetin son ping noktası kötü bir yerde kaldı , orada hiç birşey yok. Ama biraz ilerisinde bir otel var , inşallah aradığı yumuşak yatağı, duşu , konforu bulabilmiştir.
hayırlısıyla şu çocukları yatırsak da biz de yatsak.
 
Björn Lenhard: "Yes, you need to be strong but in this race you have to be able to think, to plan, to fix your bike if you have to.”

(link) day 3
 
Önceki mesajı düzenleyemedim. Buraya not düşeyim sonra Ahmete gösterecem.

İlk kontrol noktasından hemen önce Ahmetin kısa bir bölümü sürmedi galiba dediğim bölüm.
Bir sürü sıkıntının ortasında cevap yazmış bana , bu bölümü tam sürdüm diye.

Pinglerin zaman aralığı 5er dakika, orda sorun yok ama konum doğruluğu bazen ciddi sapıtabiliyor.
Anıta gidiş dönüş yolundaki pingler kontrol noktasına toplanmış herhalde...


tcr7a.JPG
tcr7b.JPG
 
Dayanıklılık konu olduğunda kadın sporcuların üstün olma ihtimali bir süredir konuşulan bir durum. Ultra maratonlarda (50+km süren patika koşu yarışları) kadınlar bir süredir kendilerini göstermeye başladılar ancak bisiklet ve transcontinental açısından henüz şu an Fiona Kolbinger tarih yazmakta. Yarışı 5.gününde en önde rakibine çok yakın bir şekilde götürüyor. Bakalım neler olacak.

Bu forumda da tura çıkmak isteyen kadınlara yönelik akıl almaz arkaik mesaj ve düşünceler bazı dönemler boy gösterebildiği için, bu konuyu önemli buluyorum.
 
yarış eski heyacanı uyandırmıyor bende. belki yarış güzergahının bu şekilde tersten başlaması, belki önemli yarışçıların olmayışı. sırf adı var diye yarışı takip ediyorum şu an.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Geri