Scudo Sports

Trans Türkiye Ultra Bike Race

Üikemizde ultra mesafe bike-packing yarışı yapılması durumunda katılır mısınız...?


  • Toplam katılım
    552
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Ben schwalbe nın hem durano plus hem de Marathon plus lastığını aldım. Eğer kafam rahat olsun dıyen varsa kesınlıkle marathon plus.. lastık değıl taş taş. Ama 28 lık lastık 750 gr yanı bıraz ağır ama turlamak ve her türlü yola gırmek ıçın ıdeal.

Şu anda arka lastık 700x25 Durano Plus, ön lastık 700x28 marathon plus. :D
 
Scudo
@hamlet2006
Durano Plus'lar henüz 5000km'de.O sebeple göklere çıkarmam için erken kendi adıma. Ama patlak istemiyorum, yağışta güven versin diyorsanız kesinlikle başarılı. Ama sürtünme direnci çok yüksek. Yani performans lastiği değil kesinlikle. Kaybolan watt'ları yol kenarında yama yapmadığım anlara sayıyorum :)
 
@BerkEvren

Ne istediğini bilen, fayda zarar dengesi düşünülmüş bir açıklama.Özellikle granfondolar gibi kısa mesafe yarışlarda çok mantıklı; ayrıca iyi kondisyonun her zaman her şeyden daha iyi bir modifikasyon olduğunu düşündüğümüzde.

Peki bu ultra mesafe dayanıklılık yarışına girseydin yine bu duranoları mı tercih ederdin yoksa patlama direnci daha düşük ancak akıcılığı daha iyi bir lastik mi seçerdin?(Yuvarlanma direnci düşük lastiğin iyi kondisyonlu bir yarışmacı için bile 3-4 saat kazandırdığını buna karşılık bir lastik patlağının 30 dakika kayıp ve mental yıpranma yarattığını göz önünde bulundurursak, fayda zarar dengesini nasıl yorumlardın)
 
@hamlet2006
Ülkenin yol kenarı soda-bira şişesi miktarı yüzünden durano plus derim mecburen. Daha medeni bir ülkede olsa bu yarış tabiki akıcılık ilk tercihim olur. Geçen hafta Bursaya gidip geldim mesela. Dönüşte Mudanya rampasında 2km boyunca aralıksız kırık cam üstünde sürdüm. Ertesi gün lastikten bir ton cam çıkarttım iğne ile. Benim tercihim korumadan yana şahsen ? (Yarışta sadece bitiren olmayı değil, derece almayı kovalayan biri uzak dursun tabiki. Zirve için risk almak gerekli)
 
Kayıt ve katılım ücreti için uzatmalı tarihimiz 31.Mayıs. 2019 akşamı sona erecektir. Bu tarihten sonra yapılacak hiç bir başvuru kabul edilmeyecektir. Yarışmacıların numaraları, tshirt ve şapka baskıları için zamanımız kalmadığı için son tarih mayıs sonu olmak zorunda. Bize de bir aylık zaman kalıyor bütün bu işlerle uğraşmak için. Katılmak için bekleyen arkadaşlarımıza duyurulur.

1-Birol Çakır-----------------------------53
2-Mümtaz Öztürk--------------------1923
3-Kenan Aydoğdu----------------------78
4-Bulut Tokmak-------------------------60
5-Bahri Kaplan--------------------------20
6-Abdulkadir Ergin----------------------13
7-Abdullah Karagöl-------------------5114
8-Oktay Yumak--------------------------29
9-Tuluyhan Berke Uslu-----------------701
10-Mehmet Bulak-----------------------11
11-Sercan Baltalı-----------------------343
12-Şenol Kadir Köstekçi--------------67/A
13-Burhan Turan----------------------67/B
14-Emre Kalaycı-------------------------61
15-Süleyman Çetin--------------------2006
16-Okan Karayas------------------------07
17-Mehmet Akif Akbay---------------1917
18-Galip Melek------------------------25/A
19-Talip Melek-------------------------25/B
20-Coşkun Sarıbaş----------------------52
21-Salih Güler---------------------------33
22-Osman Şirin--------------------------01
23-Cemil Cahit Selimoğlu------------10/A
24-Velican Demirel-------------------10/B
25-Faruk Sakin--------------------------19
26-Birol Kayaalp------------------------17
27-Yüksel Sarıçiçek---------------------74
28-Melih Şentürk-----------------------23
29-Serkan Çiloğlu-----------------------59
30-Güngör Turan-----------------------34

Bu gün itibariyle TTUBR'de ki son start listesi
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
@BerkEvren
Üstat anladığım kadarıyla 5000km hiç patlama yaşamadın o vakit bu yarış için kesinlikle en ideali diye düşünüyorum ?
 
Bende tufo hi-composit carbon 23 mm 8-12 bar tubular kullanıyorum. Yanimda da her zaman bir tane 50cc tufo extreme patlak sıvısı olur. Bu ikili beni hiç yolda bırakmadı.
Patladıktan sonra ise 60 psi üstünde hava basmamaya dikkat ediyorum.
 
@Abdülkadir Ergin

lifekine prime armour mu bu? yoksa prime road mı?
 
@srdrmrs

Prime road. Bunları antrenmanda eskitmeyi, yarışa prime armour almayı planlıyordum.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
bu arada lastik için 1000km bir kıstas değil. çoğu lastik 3k dan sonra kendini gösteriyor. beim kullandıgım s2 4000 ler 5,5k kullanım sonunda 1 haftada 3 defa patlayınca hemen değiştirdim.

şuan için patlak korumalı en uygun lastik prime armour. gerçi onun da rolling testi yok ama burada firmaya güvenmek gerekiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhammet Ağrı
Prime armour yorumlarında da yan duvardan yırtılma, soyulma, erken yıpranma gibi negatif yorumları mevcut. Bu lastikte kaymak asfalt, düz yol gibi alanlarda patlamaya karşı idare edebilir ancak bizim soğuk asfaltlara, zor yol koşullarına dayanacağını düşünmüyorum.
 
@Abdülkadir Ergin
bende wigledaki çoğu yorumu inceledim ve çok az negatif yorum gördüm. yan duvardan yırtılma zaten continin hastalıgı. kış için denemeyi düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhammet Ağrı
@trainspotting35
Yolların hakkını vermek gerek pes etmemek azimle sorunların üstesinden gelmek gerek. ?
 
Şimdi ben bu yarışa katılıcam katılıcam diyorum da bisiklet şart mı? Yani benim pek bisikletim kalmadı da :koptum:

Dur bakalım bu hafta ne çıkacak ortaya. Bir tane bisiklet aldım adam edebilirsem ne ala. Olmadı bunu satar başka alırım. O da olmadı artık pembe bir tane var bizim küçük kızın ona binerim Princess miydi neydi, böyle püsküllü filan. Zilinde kapaklı bir makyaj aynası filan da var. Orjinal yani lütfen.

Ya yarışa katılıcaz bisikletimiz yok kardeşim peeeh
(bir de böyleleri var)
 
@Şeffaf
Püsküllü bisikletin denge tekerleri varsa olmaz, sokmeniz gerekir...???
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri