@yunakre hocam müsait bir zamanda yarışı yazıya dökebilirseniz çok seviniriz. (bende olursa katılmak istiyorum seneye) nelere dikkat edilmeli , ne giyinmeli , ne içmeli diğer yarışmacılardan nasıl öne çıkabildiniz.. orrganizasyon ile ilgili eksik gördüğünüz şeyler neler?
not: çok soru sormuşum ama meraklı bir kalabalık var
@srdrmrs senede 2 defa ..yanliz.. 2 gunluk uzun yolculuklara cikarsaniz, zamanla eksiklerinizi gorebilirsiniz .
kendimden örnek verdiğimde kismen .ayni seyler sizin icin gecerli olmaya bilir. her seyin basi kompnentleri iyi ogrenmek . teknik aksakliklari giderebilmek ..
Evet, sağ salim ve büyük bir macerayı bitirmenin huzuru içindeyim . Kolay yerleri vardı ama zorlukları çok fenaydı . 28 kişinin start aldığı sürüşte 12 kişi finiş gördü. Her şeye rağmen çok zevkliydi. Kendimizi tanıma imkanı bulduk. Merak ettiğiniz her soruyu sorabilirsiniz dostlar zevkle cavaplarım...
Unutmadan, sıra Tcr de...
Bitiren 12 kişiden sadece yunus özdemiri tanıyorum birde osman şirini ,diğer tanışmadığımız gökan dostum var ,bitirenlerin listesine nerden ulaşacağız,
Bu arada sizede tebrikler,kaçıncı km 'de bitirdiniz ?
Ne kadar uyku uyudunuz ?
Ne ile beslendiniz ?
Ne kadar mola oldu ?
@mümtaz öztürk
Tebrik ederim! genel bir değerlendrime olursa; Bisiklet seçimi, teknik donanım, dinlenme v.s gibi. seneye katılacaklar için faydası olacağını düşünüyorum.
@Kudret Kurtcebe uykumdan çok fedakarlık etmedim. Gece sürdüm ancak çok verimli olmadı . Fener zayıf kaldı. Yiyecek konusunda sürekli paça ve mercimek çorbası içtim ayrıca akaryakıt istasyonlarında maden suyu, süt, su, koska helvanın susamlı ve incir kurusuna fındık montesiyle yapılmış c4 tarzında barlarıyla yüklemeler yaptım.
Beslenme doğru ,nitekim paça olayı müthiş birde işkembe çorba sarmısaklı,200 km lik bir günlük etaplarda bütün yorgunluğumu alırdı,180 km in üstüne işkembe çorbası müthiş gelmişti son 20 km 'yi nasıl gittim bilmiyorum,adeta fişekledi
@ahmetyavuz özellikle lastik seçiminde 28mm nin altında önermiyorum. Ruble seçiminde mutlaka 34 veya 36 bulunsun. Hidrolik disk fren çok rahat ettirir. Mtb pedalı olmazsa olmaz. Yarış ayakkabısı ve kali seçenler zorluk yaşadılar..Bütün bunlardan ayrı olarak çok iyi dayanıklılık antrenmanı yapılması tavsiyemdir. Sele seçimi çok çok çok önemli. Mutlaka pişik krem çeşitlerinden bulundurmak gerekli. Ayrıca tayt çok kaliteli ve jelli olsun. Katılanların yüzde 99 u önemli bölgelerin aşınmasından şikayetçi. Özellikle ben çok zorluk çektim. Bozuk satıhlı bir bölümde yaklaşık beş km ayakta sürdüm.
Ayrıca gece sürmeseniz bile acil durumlarda gerekebileceği düşünülerek şarzı en az altı saat dayanabilen ve dört yüz lümen alt limiti olan ön aydınlatma, ayrıca arkaya kuvvetli kırmızı çakar, ve tabii ki power bank şart En az on bin miliamperlik kaliteli olsun...
@mümtaz öztürk şimdi bu deneyim sonrasında antrenman disiplininizi nasıl düzenlenmeyi düşünüyorsunuz gelecek yıl veya tcr için?
Diğer bi açıdan sorarsak; şu an olsaydı bu yarışa daha iyi nasıl hazırlanırdınız? Neler sizde eksik olarak ortaya çıktı?
Centilmence ve güzel bir yarış olduğunu zannediyorum. Bu yüzden tebrik ediyorum sizleri.
@mümtaz öztürk abi yol pedalı ve kalinin nasıl bir problemi oldu? bide katılan arkadaşların formaları jelli değil miydi? bide yarış esnasında ön grubun yanında escort aracı vardı , arka gruplara da destek verdiler mi? bu arada tekrar tebrik ediyorum abicim.
@mümtaz öztürk abi pahalı taytlar rahatlık yönünden gerçekten fark ediyor mu? bana sanki o kadar parayı versek bile çok bir şey değişmeyecekmiş gibi geliyor.
@yusufgs36 iyi tayt her zaman sele hasarlarını en aza indirir. Antibakteriyel olması pişik önleyici özellik anlamına gelir. Ama günlük 20-30 km civarında sürüyorsan çok da gerekli değil.