Scudo Sports

Trans Continental Tcr 6

Scudo
Oluşturdum ekledim diğer arkadaşlarından telefonlarını bekliyorum :)
 
@mümtaz öztürk
TCR 6'ya katılan herkese bol şans diliyorum. Eminim unutulmaz ve çok güzel bir hayat deneyimi olacaktır. Gıpta ediyorum ama bir yandan da gereken harcamaları nasıl karşılayabilirim ki diyorum. :kötü:10 - 15 bin lira muazzam bir maliyet. Başvurup da seçilmiş olsaydım, sponsor arama konusunda daha ilk hafta pes eder kardeşimden ve yakınlarımdan borç istemeye dönerdim.

Alışverişte pazarlık ederken bile mahcubiyet duyan biri olarak kendimi sponsor ararken hayal edemiyorum. Kendimle ilgili çok lüzumlu sayılamayacak bu ayrıntıları bir yana bırakarak başvurusu kabul edilmiş ve hazırlıklarına başlamış herkese kolaylıklar diliyorum. Mali zorluklar işin en sert yanı, bir şekilde yoluna koyulduğunda yarış harika bir biçimde geçecektir.

İyi yolculuklar:harika:
 
Lastik firmalarından sponsor olabilir mi ?
 
@mümtaz öztürk forumda yeni bir uyeyim bu konuyu gördüğüm an takibe aldım gelişmeleri yaptıklarınızı takip ediyorum ama yeni olmanın mahcubiyetiyle tecrubelilerin arasına dalıp iyi dileklerimi iletemedim ama böyle durumlarda en olmadık insandan en ufak destek bile büyük güç veriyordur herhalde :)
Başarılar dilerim ülkemizi güzel temsil edip en azından birinizi ustlerde görürüz..bu uzun soluklu yarışta da sağ salim tamamlayıp donersiniz
 
Asıl dayanıklılık teması bu yarışta var.
 
ilk 4 yarış türkiyede bitmiş bende diyorum bunlar niye buralara geliyor diye :D :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağdaş78
@mümtaz öztürk
Üzerime alındım hemen cevap vereyim; katılmayı hayal bile edemeyeceğim çok büyük bir yarışa katılıyorsunuz dualarımız sizlerle güle güle gidin ve başarılarla gelin inşallah yolunuz açık olsun tekerinize taş değmesin saygılarımla
 
Torku attığım maile "Maalesef yardımcı olamıyoruz" diye yanıt verdi. En azından olumsuz da olsa adam yerine koyup yanıt verdiler. Teşekkürler torukya gelsin. :)
 
@birolcakir @MehmetAliB. @mümtaz öztürk hepinize başarılar, inşallah hedeflediğiniz dereceleri en iyi şekilde elde edersiniz. Rabbim yardımcınız olsun, güç & kuvvet versin, her türlü olumsuzluktan korusun. Sessiz sessiz takip etsekte dualarımız ve iyi dileklerimiz sizlerle. :srnsml:
 
@Cemil Dada
sağ olasın kardeşim, Allah razı olsun.
@drsalihsert
eyvallah birader, bu yarışa katılmak, bitirmek ve üst sıralarda olmak, hepsi ayrı ayrı birer etap gibi geçilmesi, aşılması zor. Temennileriniz için çok teşekkür ederim.
@Sebahattin Gerceker
sağ ol kardeşim, var ol...
@inceyasar
çok teşekkürler, yarışırken sizleri yanımızda hissedeceğimizden hiç kuşkunuz olmasın...
@Abdülkadir Ergin
sağ ol birader, Allah razı olsun.
@hamlet2006
saydıkların senin güzelliklerin kardeşim, sağ ol var ol...

Tcr 6 ile ilgili önemli yol bilgileri buldum...
İlk kontrol noktası Avusturya Alpleri'nde, Bielerhöhe Geçidi'ndedir. Geçit 2000 metreden fazladır ve Ren-Danube havzasındadır. Geçişin üst kısmı ücretli bir yol olduğundan, çok az trafiğe sahip olma eğilimindedir.
İkinci kontrol noktası, Mango Sedlo'daki Slovenya'nın en yüksek yolunda başlıyor. İtalya sınırına çok yakın ve tırmanışların çoğu İtalya'da olacak, ancak zorunlu tırmanışlar tamamen Slovenya'da olacak. Parcours, Vrśić Geçidi'ne tırmanmadan önce zirveden Soča Vadisi'ne iner.
İnsanlar birkaç yıl boyunca Vrśić Pass'ın TCR kontrol noktası olduğunu tahmin ediyorlar. TCR web sitesinde, TRR web sitesi üzerinde geçişin bir görüntüsü, tam yol açıklamasından önce teaser resimlerden biri olarak yayınlandığında, beklentiler oldukça yüksekti, ancak o yıl rotasına dahil edilmedi. Slovenya'nın mükemmel bir kontrol noktası olmayı elde etmesini görmek beni çok mutlu etti çünkü Slovenya benim en sevdiğim Alpler ülkesi, harika yollar, muhteşem manzaralar ve saygılı sürücüler nedeniyle bisiklete binmek çok güzel.
(link) benzer şekilde , biniciler CP2 ile CP3 arasında kuzeye gitmek zorunda kalacaklar , TCR tarafından kullanılacak en kuzey kontrol noktasına kadar yol alacaklar (Londra, İngiltere'nin daha kuzeyde olduğu ancak (link) ve (link) için başlangıç ). Bisikletçiler asfaltsız Karkonosze Geçidi'ne çıkmadan ve Çek Cumhuriyeti'ne geri inmeden önce Polonya'ya girmek zorunda kalacaklar.
Sadece için gibi (link) , çok dik, çakıl tırmanış seçimini yapacak (link) ve (link) çok önemli.
CP4 ayrıca bir kaplanmamış / çakıl bölümüne sahiptir. Bjelašnica, 1984 Kış Olimpiyatları'na ev sahipliği yapan Bosna-Hersek'in yukarısındaki dağlardan biridir. Tesisler daha sonra (link)sırasında ordu tarafından kullanıldı.ama şimdi siteyi yenilemeyi planlıyorlar. Bu, yarışın savaş sırasında önemli bir yeri ziyaret ettiği ikinci kez işaret ediyor çünkü (link) çok sayıda savaşın yaşandığı Vukovar'ı ziyaret etti.
Güzergah planlaması bu bölgede önemli olacak çünkü daha önceki baskılarda bazı haritalarda oldukça büyük görünen yollarda en kısa rotayı almaya çalışan bazı kişiler kendilerini çok zayıf kaliteli asfalt olmayan yollarda uzun süre buldular ve kayda değer bir zaman kaybettiler.
 
Ücreti yatırdım bugün hadi bakalım. Start günü ve bitiş günü kesinleşmiş: 29 temmuz-15 ağustos
@mümtaz öztürk o site çok iyi ya, istatistikler bile var.
Kuralları tekrar hatırlayalım:okyrm::)

1. Riders must ride from the start point to the finish point and visit all mandatory controls en-route.
Sürücüler başlangıç ve bitiş noktasından ve rota üzerindeki zorunlu kontrol noktalarından geçmelidir.

2. 3rd party support is prohibited. All food, drink and equipment must be carried by the rider or acquired en-route.
3. parti destek yasaktır. Tüm yiyecek, içecek ve ekipman sürücü tarafından taşınmalı ya da rota üzerinde temin edilmelidir.

3. Drafting is prohibited.
Drafting, başka sürücünün arkasından gitmek (ve tabi kamyon arkası) yasaktır.

4. All forward land travel must be human powered.
Karadan gidilecek bütün seyahatlar insan gücüyle olmalıdır.

5. Ferries are permitted for expedient coast to coast travel, by approval of the Race Director.
Yarış yönetiminin de onayı alınarak feribot kullanımına müsade edilir.

6. Riders are responsible for maintaining positional updates and evidence thereof.
Sürücüler konumsal güncellemeler ve kanıtlar sağlamakla yükümlüdür.

7. More than 3 days of inactivity without contact will be deemed a scratch.
Habersiz gerçekleşen 3 günden fazla durağanlık çekilme olarak kabul edilecektir.

8. No Helmet, No Insurance, No Ride.
Kask yoksa, sigorta yoksa, sürüş de yok.

9. It is the rider’s responsibility to know and observe local laws.
Yerel yasaları bilmek ve uygulamak sürücünün sorumluluğundadır.

10. Riders must act in the spirit of self sufficiency and equal opportunity for all racers.
Sürücüler kişisel yeterlilik ve diğer sürücülere eşitlik ruhu ile hareket etmelidir.
 
Hayırlı olsun @MehmetAliB. üçünüze de kazasız belasız başarılı bir tur diliyorum. Foruma üye olmayan diğer üç katılımcıyla iletişime geçme imkanı bulabildiniz mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: MehmetAliB.
@MehmetAliB.
sigorta işini nereden halletmek gerekli ve nasıl bir şey olmalı, bilginiz var mı...
Bu arada hayırlı olsun M.Ali kardeşim...
 
@Özcan.
Henüz bi irtibatımız yok, facebook kullanmayı iyi bilmiyorum, yoksa Berk Okyay'a Mahsus Mahal'a bi merhaba derdim, Alper isimli kişininse sadece ismi biliniyor
@mümtaz öztürk
Yurtdışına dil eğitimine giden arkadaşım sigorta pahalı değil demişti ama bilemiyorum, süreli olduğu için yarış yaklaşırken yaptırmalı gibi
Diğer konuyu ne yaptın abi, arkadaş tamam dedi istediğin zaman

ekleme: değil kelimesini unutmuşum
 
  • Beğen
Tepkiler: hamlet2006
Geri