Scudo Sports

Titiz birisiniz. 900 euroya aldığınız bisiklette deformasyon varsa?

Aldığınız bisikletin boyası aşınmış olarak size satıldığını gördüğünüzde

  • Hiç önemsemem

  • İade/değişim isterim

  • Tamir eder kullanırım


Sonuçlar oy kullandıktan sonra görülebilir.
@ebayusuff İki haftaya kadar koşulsuz şartsız iade edip paranızı geri alma hakkınız var (marka fark etmez, tüketici yasası). Bunu dert edip burada başlık açıyorsanız, sonradan daha çok kafanıza takarsınız, keşke imkanım varken iade etseydim diye.

Satıcıların bir kısmı malesef dürüst değil, aynı konuları tekrar tekrar tartışmaya gerek yok hepimiz biliyoruz neyin ne olduğunu. Kutusundan çıkıp oraya konmuş ürün teşhir ürünüdür yerde veya havada durması farketmez, o ürüne bakmak isteyen olunca yok o teşhir değil, indirmiyoruz mu diyorlar, size öyle mi dediler? Yeni çıkartma kısmına girmiyorum bile, on yıl orda durmuş olsa bile "teşhir sayılmaz havada duruyor" diyen satıcı "onu yeni çıkardık kutusundan" da diyecektir.

Bu kadar hassassanız kesinlikle teşhir ürünü almamalısınız, sıfır kutusunda alacağınız şeyi bile açıp kontrol etmelisiniz.

Ben olsam bu boyutta çiziği kesinlikle kafama takmam, ama kişisel tercih ve hassasiyetlere saygı duyarım, kesinlikle haklısınız.

Dürüst olmayan satıcıya da asla para kazandırmam, bu da benim hassasiyetim.
 
Scudo
@mehmetsunu
:):)

@Ahmet Faruk Eğit
evet siz de haklısınız

@fatihbugra

:harika:

@Aşkın Aslan

Sonuna kadar haklısınız.

İnşaallah başarırız. Dünya malı deyip geçmek lazım. Ne var ki takılmadan edemiyoruz. Bir şekilde bunu başarmak lazım.
 
en iyisi değiştirin yada satın o parayla vitrine büblo alabilirsiniz yıllarca durur çizilmeden
 
@Kahveci107

2 haftaya kadar koşulsuz iade durumu internet üzerinden alışverişlerde geçerli diye biliyorum. Gidip mağazadan aldığınızda buna karar vermek mağazanın insiyatifine ve müşteri memnuniyeti anlayışına kalmış.

Satıcılar dediğiniz gibi.

Aslında evet hassas olduğumu bildiğimden kesinlikle teşhir ürünü almam. Alırsam da mutlaka indirimlidir son üründür gerçekten indirime girmiştir. Bunu bilerek alırım. Ve sıfır alsam dahi çoğu zaman önem verdiğim ürünlerde bizzat kontrol ederim.

Aslında bu bisikleti de kabul etmemem lazımdı. Ve satıcı da elinde başka olduğunu söylemişti. İşte orijinal kutusunda istemeliydim. Ancak başka şehire gitmişsiniz. Yorgunluk vs. bir an evvel acele ediyosunuz halledip dönmek için. Her şeyi düşünemiyorsunuz o an. Gözünüzden kaçırıyorsunuz. Bu arada satıcı da Sundu bisiklet Hüsnü bey İzmir.

Bu arada başka başlıkta sözünü ettiğim üzere Çanakkale'deki servis Diganlar kendilerinden bisikleti almadığım için monte etmeyi kabul etmedi Sundu bisikletten Hüsnü bey kendileriyle bizzat görüşmesine rağman. Bu durum daha önce bir Prof. abinin de başına gelmiş. Netten aldığı bisiklet için "Nereden aldıysan git onlar ayarlasın bisikletinizi." demişler. Çanakkale küçük bir yer. Burada Diganlar rakipsiz. Ne kadar işten anlıyorlar bilmiyorum ama bu şehirde en iyi onlar anladığı kesin. Bunu bildikleri için o nedenle keyfi olarak davranıyorlar.

Hüsnü bey başka bir sözde servise yönlendirdi burada Star bisiklet. İsimlerini de vereyim de herkes neyin ne olduğunu görsün. Ona davransın, aynı sıkıntılar yaşanmasın. Star bisiklet de maalesef bir şeyden anlamıyor. Bisikletin ayarlarını hiç güzel yapamadı. İki bisklet de aynı durumda. Biri Ghost Trekking 1300 diğeri sözünü ettiğim Lapierre Urban Shaper 600. Direksiyonu eğri takar, disk frenler doğru düzgün tutmaz, vites kolları eşit yöne bakmaz vs. vs.

Neyse, hasılı bu iki durumu yani bisikletin tamam kimilerine göre minik de olsa kusurunu ve servisin yaptığını Accell bisiklete yazmıştım Cumartesi günü. Bugün servis müdürü Muhlis bey dönüş yaptı. Bu durumdan çok rahatsız olduğunu, aslında Diganlar servislik vermeyeceklerini normalde, ancak bisikletlerini satmak için aldıklarından servisliklerini iptal etmediğini söyledi. Ancak durumla ilgileneceğim dedi. Normalde onların servisliğini iptal etmeliyim dedi. Gerekeni yapacağını hatta internetten ismine bakarsam bu ve benzeri durumlarda neler yaptığını ne tür cezalar uygulandığını görebileceğimi söyledi. Sizin için de gerekeni yapacağız dedi. Diğer küçük kusur içinse Sundu ile görüşün ben de ararım ya da arayacağım dedi. Durum bu.

Arkadaşlar netice itibariyle demek istediğim husus şu; madem burada bir topluluk oluşmuş, sayı ne kadar bilmiyorum, ve gerçekten bir samimiyet seziyorum, işte herkes birbirine yardımcı olmaya çalışıyor, bilgiler paylaşılıyor, dertler, sevinçler ortak yaşanıyor, hatta eşyalar bile karşılıksız bir şekilde başkasına gönderiliyor, madem bir birliktelik var benzer bir durumla gerçekten bir haksızlıkla karşılaşıldığında bu camiada öncelikle bu haksızlığa uğrayan kişi susmasın, hakkını arasın, burada forumu da bilgilendirsin ve hatta (kendim için demiyorum) gerekirse destek olunsuz her şekilde. Benim ki çok da önemli değil. Tamam özellikle servis işi çok canımı sıktı. Çünkü onca emekle titizlikle bizzat giderek aldığım 4000 lira verdiğim bisikletlerimi servisin yüzünden ağız tadıyla kullanamadım, ayarlanamadılar. Hatta bisikletten soğuduğumdan birini kullanmıyorum, satmayı bile düşündüm, ilanını da koydum siteye. Çünkü küçük bir şehir. Başka anlayan yok ki ona giderip gereken ayarları yaptırırm diyeceğiniz. Ancak kullanırsam başka şehire bursa, izmir gibi götüreyim güzelce yapılsın diye düşündüm. Bu bile zor bi iş benim için. Yine de benim ki çok sorun değil. Ancak başka sıkıntılarla karşılaşan arkadaşlar bunu sindirmesin, gereken tepkisini tepkimizi koyalım ki, bir daha böyle terbiyesizliklere cesaret edemesinler. Birlikten kuvvet doğar. Doğaçlama yazıyorum vakit de dar. O nedenle çok düzenli olamayabilir. Kusura bakmayın. En azından ne demek istediğim anlaşılmıştır umarım.

Son olarak: şu kusur meselesi, her ne kadar çok küçük olsa da Sundu Bisiklet Hüsnü bey, resmin çek gönder demişti forumda yazmadan önce. Ben de artık yorumları okuduktan sonra önemsememesem de bakalım ne olacak diye merak ettiğimden gönderdim. Bakalım ne diyecek. Tamam arkadaşlar doğru gerçekten küçük bir kusur. Ancak sıfır kusurlu bir ürün almak müşterinin hakkıdır. Parasını alırken tam alıyorlar. Belki ben çılgın biriyim. Bir arkadaşın sitede yaptığı gibi bir odayı askılıklarla bisikletlerle dekore edeceğim. Sırf görsel zevkim için kusursuz estetik harikası bisikletlere bakmak için bisiklet alıyorum. Olabilir yani neden olmasın. Ancak diğer yandan böyle uç bir durum söz konusu değilse çoğunluğun dediği gibi bu tür küçük kusurları önemsememek gerekiyor gerçekten. Başarabilirsek. Yoksa hangi bir eşyayla satıcıyla uğraşacaksın ki. Bütün mesaiyi bu işlere harcamak lazım. Psikolojiyi de bozmadan kalabilirsek tabi ki.

@Lemi Öztürk

:harika:

düşünüyorum evet.
 
Ben de başlığı okuyunca kadro yamulmuş sandım :kötü:
 
çanakkalenin servis desteği sorunu çok kez duydum burda ve oradaki arkadaşım da anlatmıştı,
umarım çanakkaledeki servis/davranış sorunu çözülür keza accell büyük firma en çok satış yapan cirosu olan eminimki etkisi olucaktır,
sundu da accell bayisi ancak anabayi değil sonuçta
 
  • Beğen
Tepkiler: ebayusuff
Bende çok kafaya takıyorum böyle şeyleri.. ben kullanırken olan çiziklere bile üzülüyorum ama sonra "aman benimlemi yaşayacak" diyorum takmamaya çalışıyorum!
 
  • Beğen
Tepkiler: ebayusuff
Deformasyon deyince teker yamuk çıktı sandım :D
 
@r.ezk

Ben İzmir'e esasında sadece Ghost Trekking 1300 almaya gittim. Ancak oradan aşağıda sözünü edeceğim sebepten dolayı Lapierre'i de almış oldum.

Servis sorunu doğrudan Sundu'yla ilgili değil. Esas aktör Diganlar. Sundu'nun şöyle bir ilgisi oldu: Ben Hüsnü bey'e (Sundu sahibi), "Sizden alırsam, Diganlar'dan almazsam sorun olmaz mı?, Her ne kadar onların elinde şimdi yoksa da getireceklerini söylediler." dediğimde, "Yok sorun olmaz. Zaten getiremezler de. Bu mümkün değil." dedi ve teknik olarak neden getiremeyeceklerini açıkladı ve beni ikna etti. Ben de madem öyle gelmişken bunu da alayım dedim. Netice de beni bir haftadır bu iş meşgul etmişti ve sonlandırmalıydım. Sonra satış gerçekleştikten sonra hatta Diganlar'ı arayıp 2 bisiklet göndereceğini (doğrudan Diganlar'a kargolanıyordu bisikletler) ve onların ilk montaj ve bakımını yapmasını söyledi. Diganlar da "Tamam. dedi.

Bu arada açmış olduğum başka bir başlıkta Diganlar'la aramda geçen küçük bir polemik diye bahsettiğim mesele şu idi: Ben bisiklet arayışı içinde iken Diganlar'a uğradığımda bana Lapierre Urban Shaper 600 önerdiler. Ben de ilk defa duymuştum bu markayı. Tanıştık sohbet ettik. Bana katalog verdi. Dedim ki: "Yarına kadar ben internetten bir araştırayım nedir ne değildir diye, iyi bir marka ise alırım." O gün araştırdım ve iyi bir ürün olduğunu görünce alma kararıyla Diganlara gittiğimde, bisikleti başkasına satmak üzere olduklarını sadece ödeme ile ilgili bekleme de olduklarını gördüm. Beni arayıp alıyor musun? diye bile sormamıştı. Normalde bunu sormasını gerektirecek kadar aramızda samimiyet oluşmuştu. Zira uzun uzun sohbet ettik, bu bisikletin aynısından bizim fakültedeki diğer bir hocaya da verdiğinden vs. vs. söz etmişti. "Tekrar isteriz." dedi. "Ben de sorun değil bekleriz." dedim. "1 gün sonraya gelir." dedi. Bekledim gelmedi, ara ara onlara uğradım, "Bisikletten haber var mı? Ne zaman gelecek? Arayın sorun? falan diyordum. "Beklemeliyiz. Aranacak bir durum değil." diyorlardı. 2 3 5 gün derken ben İzmir'e alacağım ikinci bisiklete bakmaya gittim. Sonra yukarıda açıkladığım şekilde bisikletleri almış oldum ve olaylar bu şekilde gelişti. Durum bu.

@arayanbulur

Yok o düzeltildi ondan sorun yok. :)
 
benzer sıkıntıyı bende yaşadım
bisikleti sıfır kutusundan çıkardık baktım tek başına kuramıyor yardım ettim.
gidonu ayarlayamadı tam ortalayamadı yardım ettim
sele öne doğru eğikti düzeltmek için yardım ettim
ön fren diski balatalara sürtüyordu jantı çıkarıp vidalarını gevşetip 1mm sağa kaydırarak kendim taktım.
ruble ile jant arasına gecen pilastik kapak vardır bunu montajını yapın dedim .biz yapamayız aletimiz yok servis yapsın dediler.
hiç yarım etmeseydim;
gidon yamuk ve orantısız takılacaktı
selem yamuk ve öne doğru eğik olacaktı
fren rotoru fren balatalarına sürte sürte kullanmış olacaktım...
aslında hem bisiklet satan hemde servis desteği hizmeti veren yerlerden almak daha mantıklı
aldığım yer hem vestel bayisi hem motorsiklet bayisi hemde bisiklet bayisi ve teknik hizmet sunmuyorlar
ve durum boyle olunca bisiklet tamirinden anlayan eleman ve bisiklet tamiri için alet ve edevatları yoktu.
bi ruble sokme aleti bile yoktu olsa kendim takacaktım ruble koruyucusunu ama sonradan araştırdım pekte önemli bişey değilmiş takmaktan vazgeçtim
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökhan BİROL
@harun tınas

Sizin durumu farklı görüyorum. Beyaz eşya mağazaları maalesef, başka işe de burunlarını sokuyorlar. Bu durumda bir servisle çalışmaları gerekirdi. Benim yaşadım olayda ise hem servis hem satıcı aynı zamanda Ancak dediğim nedenden dolayı ondan alamadık, ellerinde yoktu. Başka şehirden aldım. Aldığım şehir de de bilmiyorum oradaki servis monte etse, bu olur mu, getirilir mi düşünmedim. Buradaki servis de yapacak ilgilenecek denilince. Benim aldığım bisikleti sözde yine başka servis yaptı ancak inanın bir şeyden anlamıyor. Çok ilginç bir durum. İnanıyorum bu forumdaki pek çok kişi bu bisikletçiden daha iyi anlıyordur.
 
@r.ezk

Erdem'im Çanakkale de kendimin ferdi servisiyim biliyorsun :) Açarım youtube'umu alırım elime anahtarımı 10dk da değil de 1 saatte yaparım ama yaparım evel Allah :) hahah
 
@ebayusuffMehmet bey,kendinizi üzmeyin, gözardı edilebilecek bir durum.Kullandıkça ve kirlendikçe unutursunuz bile.Bence bir an evvel keyfini sürmeye bakın.Şarkıdaki gibi;
o sevmeden geçen her ana yazık.
 
  • Beğen
Tepkiler: ebayusuff
@ebayusuff
bizim burada beyaz eşya satıcısı lapiiere ghost satıyor
bisiklet tamircisi ise çin malı abuk sabuk bisikletler ile en iyi sattığı marka salcanodan başkasını satmıyor
mecbur aldım
orginal iç lastik dış lastik balata gibi malzemeleri yurtdışından alıp stok yapacam ÇÜNKÜ yok satılmıyor bulunmuyor yol bisikleti bile satan yok
hatta bizim burda (afyon)satılanlar arasında en iyi bisiklet benim ki diyebilirim
1000 lira üstü bisikletleri satmak istemiyorlar stok bulundurmuyorlar sezon baslangıcında 2-3 iyi model getiriyorlar okadar
 
@harun tınas

Anladım. Burası da çok farklı değil

@Ahmet-E

Tamam haklısınız. Bu kusur önemli değil. Peki servis olayını nasıl halledeceğim. Biliyorum ki bisikletler ayarlı değil. işten anlayan servis (öyle inanıyorum en azından) yapmıyor diğeri bir şey bilmiyorum. Ne yapayım. Başka şehire mi götüreyim?
 
@ebayusuffEvet,yakınında bir şehire bir arkadaşınla günü birlik tur yapabilirsin veya tanıdık birinin uygun aracıyla gidebilirsin vs (önceden servisi araştırıp )veya bölgenizden geçen tecrübeli bir turcu'yu yakalayabiliriniz
 
@Ahmet-E

Şimdi civar ilçelelerde de servisler görünüyor lapierre'in sitesinde. Buralara gidebilirim diye düşünüyorum bisikletle. Diganlar ve İşten Anlamayan Star bisikleti çıktığımda geriye bunlar kalıyor. Ancak onların işten anlayıp anlamadığını bilmiyorum. Muhtemelen anlamıyordur. Çünkü çok küçük yerdeler. Bu star bisiklet bile sözde sevsi Lapierre ismini benden duymuştu. Şaşırmıştı, biraz da bisikleti incelemişti. Düşünün diğer küçük yerleşim yerlerindeki servisler ne durumdadır. Belki hiç görmediler böyle bisikikletleri hayatlarında :)

Başka şehire iyi bir servis araştırarak gitmeğe gelince, Bursa da iyi servis vardır diye düşünüyorum. Bir de İzmir. Başka yakın bir şehir yok. Balıkesir var ancak orada da durumun Çanakkal'den farklı olacağını sanmam. İşte bir araçla herhalde Bursa'ya giderim muhtemelen. Ya da buradan gerçekten sözde servislerden daha iyi anlayan birine rastlarım. O kişi yardımcı olur. Bakarız artık.

Ashampoo_Snap_2015.03.30_17h24m16s_002_.png
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet-E
bisikletime benden başkası tornavidayla dahi 1 metreden fazla yaklaşamaz,kendi bisikletimin ustasıyım.
 
Geri