Victor Osimhen
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 8 Şubat 2025
- Mesaj
- 732
- Tepki
- 407
- Şehir
- ㅤ
- İsim
- isimsiz
- Başlangıç
- 2009—10
- Bisiklet
- Carraro
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Yokuş aşağı 70 hızlarına çıkınca açıkçası bu durumlardan korkuyorum. En ufak hata asfaltın sizi yarması ile sonuçlar çünkü.ilk anda tankslap denilen motorlarda da görülen titreme var. Karbon da süspansiyon gibi belli bi noktada serbest hareket etmek istiyor. Çok sıkı tutarsanız biriken stresle böyle bişey yaşamanız olası. Bir kere inişte amortisörlü bisikletle başıma gelmişti. Yani teknik olarak ne yapacağımı bilmesem de sağ kurtulmuştum. Ufak tefek ayar bozuklukları da bu tarz şeylere neden olabiliyor. Frenleme yine başka bir etken.
Kontrolü kaybettikten sonra da zaten bakışını artık yol kenarına çeviriyor gibi. Orada boşluk olması biraz talihsiz olmuş, tabi bu kadar yüksek hızda görmek zor. Neyse ki ucuz atlatmış.
Açıkça inişlerde bisiklete pek güvenemiyorum. Ani lastik patlaması sonrası bisikletin hakimiyetinin nasıl kaybolduğunu deneyimleyen herkes anlar ne demek istediğimi. Bi kaç saniyede lastiğin havası indiğinde resmen buz pateni yapıyormuş gibi oluyor. Altınızda sadece dengesiz bi şekilde kayan bi alet var. Geçen sahil yolunda 40-45km hızda patladı, düz yolda bile çok zorlandım tutarken.
Tubeless ve tubular lastikler bu tarz durumlarda biraz daha güvenilir sanırım. Yarışta olmadığımızdan inmekten ziyade tırmanırken veya düzlükte performans göstermeye çalışıyorum. Ölüm ve adrenalini zirvede yaşama arasında ince bi çizgi var. Zorlamaya gerek yok.
Video sonunda akan kanın sizden çıktığını düşünsenize. Çok kötü olurdu.
Vİdeodakı arkadaşın durumu çok acayip. Virajda yaşaması çok kötü olmuş. Motorlarda görmüştüm ama bisiklette ilk defa gördüm.


