Scudo Sports

Şu an içinizden ne geçiyorsa yazın

Şu meseleye bir çare bulduklarında hobimiz çok daha keyifli olacak
 
Scudo
Kaliteli e-bikelarda telefondan motoru kitleme yani immobilizer özelliği koyan firmalar bu bisikletlerin kolayca pedallanarak da götürülebileceğini biliyor da neden pedala da zincir vs. dışında daha gelişmiş bir kilit sistemi geliştirmiyorlar?

Tamam bisiklet ebike da olsa hafif ve sırtlanıp bir araca atılabilecek bir araç ama pedala basıp kaçırma ihtimali varken telefondan motoru kitleme özelliği koymak bana garip geliyor. Ayrıca yine bu özellik varken bisikleti zincirle bir direğe bağlama gereksinimi de saçmalık.
 
@delibalta 😱🧘🏻‍♂️😎 abi, döşemişsin yine.. Tam da içimden geçenleri yazmışsın ve tabi fazlası da var.. hiç girmem ama ara sıra instgram a 3-4 dk lığına girip bakarım, az önce gözüme ilişen şu oldu, bizim milli bisikletçilerimizden biri ayna kolu mu parçalamış , kal mi çıkmış ne, yoksaaa, 5 haneleri görecekmiş (!) gibisinden bir şey paylaşmış 😏 yavaşşş... Hala klasik kafa sporda da devam ediyor.. Hani bıraksalar , galaksileri, yıldızları feth edeceğiz de, dua etsinler, diğer Ülkelere saygımız var, oyundan düşmesinler diye zor durumda kalsınlar istemiyoruz ya da İşte, İsrail e ayağını denk al nidaları atıp, öğle ezanıyla fethe başlarız, akşam namazını Kudüs'te kılarız haaa, ona göre ... Gibi bir kafa...😒

Ben de PM yi aldığımda, merak edip en fazla kaç watt çıkarabildimi görmek için asılmıştım ama mevzu bu değil elbette, sürdürülebilir güç eşiği denilen mevzu bile tek başına hiçleşiyor... Onun üstüne laktatını, yorgunluk süresinde neler yapabildiğini ya da ne kadar zamanda toparlanabildiğini falan eklemek gerek...

Prolar için de aslında güç değerleri de çok değişken olabilir.. Onların dünyasında belki PM bile çoğu şeyde yetersiz kalıyordur.. Metobolik profil testleri şimdilerde daha popüler..
 
Tamam bisiklet ebike da olsa hafif ve sırtlanıp bir araca atılabilecek bir araç ama pedala basıp kaçırma ihtimali varken telefondan motoru kitleme özelliği koymak bana garip geliyor. Ayrıca yine bu özellik varken bisikleti zincirle bir direğe bağlama gereksinimi de saçmalık.
Ne yapalım ortalık yerde kilitsiz bırakıp "ilk kim çalacak?" yarışı mı yapalım?
 
Öyle bırakma elbette ama zincirlemek otomobilin tekerini söküp yanında götürmek gibi ilkel özellikle immobilizer olan bir sistemde.
 
Kendin dedin tekerler kitlense bile biri alır arabasının bagajına atar gider diye. Zincirlemeyip birinin bisikleti arabaya atıp vınlamasını mı izleyelim?
 
Söylediğimi anlamamaktaki ısrarını anlamıyorum, alarmlı bir otomobili de çekici ile kaldırıp 1 dakika içinde götürebilir kafaya koyan birisi mesele bunu hırsız için en pratik olan yöntemleri olabildiğince azaltmak.

Pedalı kitleyen bir mekanizma olduğu taktirde bisiklet üstüne binilip gidilebilen bir araç olmaktan çıkıyor mu, geriye sadece sırtlayıp bir başka araca yerleştirme seçeneği kalıyor.

Dehşet senaryolarına açık olacak isek üstünde sürerken bir tekme ile devirip almaları da seçenekler arasında.

Edit bu sayfadaki tavsiyeler çok yerinde, kolayca sökülebilir pedallar olsa tek bir pedal bile çıkarıldığı taktirde binip götürmeleri imkansız hale gelir.

(link)
 
Son düzenleme:
Kaliteli e-bikelarda telefondan motoru kitleme yani immobilizer özelliği koyan firmalar bu bisikletlerin kolayca pedallanarak da götürülebileceğini biliyor da neden pedala da zincir vs. dışında daha gelişmiş bir kilit sistemi geliştirmiyorlar?

Bu firmaların, toplum ve yasalardaki "insan hakları, bedenin dokunulmazlığı" vb. hassasiyetler ve yaptırımlardan ötürü kamuoyuna açıklayamadığı ancak yine de ne olur ne olmaz diyerek koydukları ilave tedbirler var o e-bisikletlerde. Uygulama içinde gizlenmiş ve belli bir tuş kombinasyonu ile erişilebilen bir güvenlik menüsü var. O menüye ulaştığınızda, bisiklete uzaktan erişip sele borusuna yüksek voltajda cereyan vererek o an bisikleti süren kişiyi şoklayabiliyorsunuz.
 
Kadına yönelik her tür ayrımcılığın son bulduğu ve hayatın her alanında kadınların eşit ve özgür olduğu zamanlara olan inancımla kadın arkadaşlarımın 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutlarım.
 
Yetmez ama güzel, gidondan asit atmak da olmalı 🤗
 
Kadına yönelik her tür ayrımcılığın son bulduğu ve hayatın her alanında kadınların eşit ve özgür olduğu zamanlara olan inancımla kadın arkadaşlarımın 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutlarım.
Öncelikle annemin ve eşimin,daha sonrada bisiklet süren sürmeyi seven,foruma gelip şu bu sebeplerden ötürü forumda tutmayı beceremediğimiz kadınların daha sonrada tüm kadınların kadınlar günü kutlu olsun.
 
Kuzey Kore'de bisikletlere plaka takmak zorunluymuş, ülkede olan onca zorbalık yetmezmiş gibi.
 
Merhaba arkadaşlar, forumda konu açamadığım için burada sormak istedim ;

Eğime göre rota oluşturan bir navigasyon programı var mı bildiğiniz. Yani a noktası ile b noktası arasında bir tepe var. Tepe de yol var ama ben eğimli yerden değil daha uzun mesafeden ama düz yerden gitmek istiyorum. Umarım anlatabildim derdimi 🙃
 
Pedalı kitleyen bir mekanizma olduğu taktirde bisiklet üstüne binilip gidilebilen bir araç olmaktan çıkıyor mu, geriye sadece sırtlayıp bir başka araca yerleştirme seçeneği kalıyor.
(link)
Kadro kilidi oldukça pratik bir seçenek. Arka tekerleği kilitliyor.
 
Pedalı kitleyen bir mekanizma olduğu taktirde bisiklet üstüne binilip gidilebilen bir araç olmaktan çıkıyor mu, geriye sadece sırtlayıp bir başka araca yerleştirme seçeneği kalıyor.
Tekerlerin kitlenmesi, aynakolun kitlenebilen ama tekerleri serbest bir bisikletten üstündür.

Ayrıca, tekerlerin kilitlendiği bir bisiklette bile, bisiklet ile göz teması kesiliyorsa bisikleti zincirlemek/U-kilitlemek gerekir. Mantık içeren şeyler yaz biraz.
 
Bendeki active marka bisiklette bu kilitvar jantın içinden geçerek tekerin dönmesini engelliyor, bisiklet 1990 model o günden bugüne e-bike motorunu telefondan kitleyen bir sistem varken aynı anda tekeri de kitleyen bir düzenek olmaması çok garip.

Eğer bisiklet bir yere de bağlı değilse kadro kilidinden habersiz hırsız jant telini zorlayacaktır.

Telefondaki NFC teknolojisi ile gidonu kitleyen ve açan elektrikli kilit mekanizması.


 
Son düzenleme:
Merhaba arkadaşlar, forumda konu açamadığım için burada sormak istedim ;

Eğime göre rota oluşturan bir navigasyon programı var mı bildiğiniz. Yani a noktası ile b noktası arasında bir tepe var. Tepe de yol var ama ben eğimli yerden değil daha uzun mesafeden ama düz yerden gitmek istiyorum. Umarım anlatabildim derdimi 🙃

Ücretli Strava var. Ücretsiz Komoot var. Web sitelerinden rota oluşturabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cassini
Merhaba arkadaşlar, forumda konu açamadığım için burada sormak istedim ;

Eğime göre rota oluşturan bir navigasyon programı var mı bildiğiniz. Yani a noktası ile b noktası arasında bir tepe var. Tepe de yol var ama ben eğimli yerden değil daha uzun mesafeden ama düz yerden gitmek istiyorum. Umarım anlatabildim derdimi 🙃
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cassini
Geri