Scudo Sports

Specialized maşa çatladı

güvendiğim bir marka,teknik serviste sınıfta kalmış:cool:
işi buraya getirene kadar,maşayı değiştirseniz ne olurdu sanki.yazıkki formun en çok okunan konusu olacak,buda müşteri kaybına sebeb olucak.

bazı arkadaşlarımızda biraz sakin düşünüp,öyle yazsınlar.kimse hatasız değildir...
 
Scudo
Arkadaşlar konu sapmasın lütfen ,
Cümlelerimizi doğru seçmeye çalışalım.
 
güzel konu olmuş,

bahara yol bisikleti almayı düşünüyordum, kafamdaki markalardan birisi direk elenmiş oldu.

çok teşekkürler:)
 
Maşanın fotoğrafını buraya da ekler misiniz lütfen... Kimse havadan konuşmamış olur böylece...
 
  • Beğen
Tepkiler: sonEr´´
Arkadaşlar göstermiş olduğunuz ilgi ve bilgi paylaşımları için hepinize çok teşekkürler ediyorum.Benim amacım bu meseleyi gündeme getirerek bir firmayı veye bir markayı kötülemek değil.50 gündür çözülemeyen bir problemi sizlerle paylaşmak idi bu konu bu safhaya gelen kadar bir müşterinin yapması gereken ne varsa yaptım.Defalarca telefonlarla aradım hatta 29 ekim günü bir iş ziyareti için gittiğim İstanbul da firmaya uğradım oradaki yetkililerle de bu konuyu yüzyüze dahi konuştum.Daha sonra firma sahibine ulaşmak istedim ama bir türlü görüşemedim.Güzel bir söz vardır.NİYET BAĞCIYI DÖVMEK DEĞİL ÜZÜM YEMEK tir diye.Bu forumda konuya katılan bütün üyelerin bilgi sahibi ve entellektüel birikimleri oldukları aşikardır.Bilindiği üzere gelişmiş ülkelerde kalite üzerine çok yoğun ve sistemli çalışmalar yapılmaktadır.İSO işletim sistemleride hem üretici hemde satıcı firmaların kalitenın yükseltilmesi açısından uyguladığı önemli bir sistemdir iso'ya göre yazılanı yaparsınız yaptığınızı da yazarsınız.
Bu güne kadar bu sorunun çözümünde bu firmanın hiç bir yazılı işlem yapmaması ve de tarafıma hollandaya gönderdikleri iddia edilen fotoğraflar ve Hollandadan gelen bilgilerin hiç bir şekilde bildirilmemesi kalite hakkında ne kadar eksik ve yetersiz olduğunun bir gerçeğidir.Sadece forumda bu konuyu açtıktan sonra firma çalışanını emrea rumuzlu bir kişinin birbirini tutmayan kalite sistemlerin de hiç olmaması gereken bir şekilde kendi açısından yaptığı yetersiz açıklamaların firma hakkında olumsuz görüşlerin oluşmasına sebebiyet vermektedir.Konuyu açarkende kullandığım küçük esnaf zihniyetiyle halen hareket etmekte olduğu herkes tarafından açık bir şekilde görülmektedir.
Dilerim firma sahibinin ve yöneticilerin kaliteyi arttırma konusunda gerekli sistemleri bir an evvel geliştirerek böyle sorunları daha hızlı ve müşteri memnuniyetini göz önüne alarak çözmesidir.Çünki temsilciliğini yapmış olduğu dünya markası bu sistemlerle çalışmaktadır.
 
Aktif pedal garanti nedir biliyomusunuz?zippo firmasinin garanti politikasina bi bakin isterseniz gidiyosunuz zippo turkiyeye cakmagin ic mekanizmasi calismazsa yetkili iki kez yakmaya calisiyo bu olmazsa cope musteriye sifirini veriyo fatura garanti sormuyo gelelelim sizin is ahlakiniza madem konu acildi 10 liralik decibel kask ruzgar kesicisini ptt kargo ile yollayip 3liralik ptt kargo parasini 10 lira yapip toplamda 20 lira fatura cikarabilecek kadar buyuk firmasiniz ki burda hasan cagrinin nutuklarini dinledikce icimden ne kadar saygiyla aniyodum bilemezsiniz....Gelelim arkadasin konusuna kullanici hatasi nedir ya?siz turkiye sartlarini yollarini biliyosunuz madem oyle satmayin kardesim garanti vermeyin ne bu camdan bisikletmi oyle surda catladi burda kirildi olcak???varmi bi artniyet?bu adamin sucu bisiklete binmek mi sorumlulugunuzun gerektirdigini yapin begenmediginiz bianchi turkiye bile dandik masalarinin lockout kismi bozulunca tum masayi degistiriyo 3-5 kurus size hicbisey kaybettirmez...
 
  • Beğen
Tepkiler: yusuf hitit
Açıkcası ben kullanıcının haklı olduğunu düşünüyorum..
Ben geçen sene aldığım Marin Indian Fire Trail kadromu bu seneki Manavgat Maraton yarışında çatlattım ki çoğu marka yarış koşullarında zarar gören kadroları koşulsuz olarak garanti dışı bırakır ama firma yetkilisine bir kaç fotoğraf gönderip durumu anlattım 2 ay içinde yeni kadrom hiç bir ücret talep edilmeden adresime kadar geldi Taiwan'dan hemde DHL kargo ile.. Bence müşteri memnuniyeti kesinlikle budur. Ben önüme gelen herkese gönül rahatlığıyla Marin markasını önerebiliyorum artık. Ancak Specialized markası (sadece Türkiye için mi böyle bilmiyorum ama) garanti konusunda çok saçma bir politika izliyor.. Ben yol bisikletimle ( Scott Speedster S30 karbon ön maşalı) yeri geliyor toprak yolda gidiyorum, yeri geliyor kaldırımdan iniyorum.. Maşallah en ufak sorunu yok, benim kullandığım narin yol bisikleti ile bile bunlar yapılabiliyorsa ve sorun çıkmıyorsa bende Şehir bisikleti türü bu bisiklette böyle bir hata kesinlikle olmamalı, olsa bile mutlaka tüketici madur edilmeden düzeltilmeliydi.. Burda izlenen politikayı hiç doğru bulmadım açıkcası.. Bir ürüne ömür boyu garanti veriyorsan, kendine bu kadar güveniyorsan bu kadar ufak tefek şeylere de takılmayacaksın bence.. Marka değeri ve müşteri memnuniyeti bu şekilde artar. Şu an bu konuda bile Aktif Pedal bir sürü müşteri kaybetti ki camia küçük kulaktan kulağa çabuk yayılıyor herşey.
 
Bende bu mağduriyetin tamamen Türkiye bayisinden kaynaklandığını düşünüyorum isteseler 1-2 yazışmayla çok rahat halledebilirlerdi durumu aluminyum bir maşanın maliyeti nedir yahu.. Yazışmaya bile gerek yok. Önceden de bu garanti durumlarında sorun çıktığını okumuştuk,izlemiştik. Bence tamamen buradaki satıcılardan kaynaklandığını düşünüyorum. Koskoca Specialized bu,böyle büyük bir firmanın bu konular yüzünden adını çıkaracağını hiç mi hiç sanmıyorum. Bu arada İzmirdeki üstün teknik özelliklere sahip bayinizde, bu kontroller hangi muayene yöntemleriyle yapılıyor gerçekten çok merak ediyorum..
 
  • Beğen
Tepkiler: yusuf hitit
Birkaç ay önce Sırrus sport' a bayılmıştım. İmkanım elverseydi kesin sahip olmak istiyordum. Alamadığım için üzülmüştüm. Yusuf beye geçmiş olsun diyor, ayrıca beni bu anlamsız üzüntüden kurtardığı için teşekkür ediyorum. Ehh. bir gün balkonda veya belediyenin çocuk parkında sürmek için bisiklet almaya karar verirsem belki bundan alırım. Yusuf kardeşim herkez sana inanıyor. Biri hariç.
 
Ben hangi taraf haklı-haksız ona bir şey demek istemiyorum.Fakat şöyle bir durum var;burası bisikletforum,Aktifpedal da biz de biliyoruz ki burayı yüzlerce insan ziyaret ediyor her gün hem de. . .Aktifpedal'ın tutumu bu şekilde giderse birçoğumuzun belki hayran olacak kadar sempati duyduğu bu büyük markanın bütün prestiji alt-üst olacaktır ve dolayısıyla Aktifpedal'ın işleri de. . .Para zor kazanılan bir şey ve bisiklet alırken de paramızın alabileceği en iyisini ve garanti,teknik servis gibi durumlarda bizi mağdur etmeyecek bir şey arıyoruz sürekli. . .Kendimden örnek vereyim mesela;ben bir türlü parayı ayarlayamadığımdan dolayı şu anda hala alabilmiş değilim bir Hardrock,yoksa Specialized markasını çok beğeniyorum ve alacağımzaman da kesinlikle tercihim bu şekilde olacak fakat bu konu veya bunun gibi konuları görünce tereddüte düşüyor insan ''ya acaba üretim hatası bir bisiklet bana denk gelir ve garantide sıkıntı çıkar mı'' diye ve böyle düşününce de hemen garantide sıkıntı çıkarmayan başka marka araştırmaya yöneliyor insan otomatik olarak. . .Yani diyeceğim o ki üstüme belki vazife değil ama Aktifpedal'ın bu konuyu halletmesi kendi açısından çok iyi olacaktır hem bizim gibi potansiyel müşterilerini kaybetmez hem de var olanları . . . Ben böyle düşünüyorum saygılar. . .
 
Yusuf abi akil vermek gibi olmasin ama yapacaginiz sey, tuketici haklarina hemen basvuruyosunuz onlar maşayi tarafsiz bir bilirkisiye inceletecektir ki genelde tuketicinin yaninfa olurlar dilekcenizde firmanin tutumumdan omur boyu garanti olayindanda bahsedin daha hizli sonuc alirsiniz firmaya cezada gelir ayriyetten kararlarin hukuken baglayiciligi vardir...
 
  • Beğen
Tepkiler: İlyas ŞANLI
Bİr belediye yada valiliğe gidip TÜKETİCİ HAKEM KURULU'na başvurmanız yeterli :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Soner YAMAN
Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Sanırım elinizde hiç fotoğraf yok değil mi, sorunu gösteren?
 
Konuyu en başından beri takip etmekteyim. Normal şartlarda konu bu kadar büyümeden müdahale edilirdi , forum üyelerimizde bunu bilmekteler. Ürün ya da firma ne olursa olsun konu kendi içeriği dışında mevcut firmayı zedeleyici bir düzeye gelmeye başladı. İnsanlar fikirlerini söyledi , Ancak en başından beri üyeler ve yorum yapan arkadaşlar farklı cümleler kurarak aynı şeyleri söylemekteler. Konu içerisinde geçen firma Forumumuz bünyesinde sporsor ya da reklam veren bir düzeyde olmadığı için bu platformdan cevap vermemesini gayet normal karşılamak gerekmekte. Amaç buradan üyelerin fikirlerini almak olsa da, sonuç atışmalar dışına çıkamıyor. Sorunun ürün sahibi ve distrübitör firma arasında çözülmesi daha doğru olacaktır. Bilginize.
 
Merhabalar,

Arkadaşlar firmanın tutumunda herhangi bir değişim oldu mu? Bu hobiye yeni yeni başlıyorum ve sse modelleri ilgimi çekiyor. Fakat bu konudan sonra specialized'e ve distribütör firmaya biraz daha temkinli yaklaşmam gerektiğini düşünmeye başladım. Sizlerin görüşleri nelerdir?
 
Herkese merhaba,

Alur 700 kullaniyorum 118 kiloyum. Yaklasik 50 cm den bisikletle uctum. Ve ayakta degildim yukseltiyi farkedemedim. Sele ustunde arka tekerlek uzerine dustum. Tek bir hasar gerceklesmedi. Jant akortu bile gerekmedi.

Belgrad ormaninda biniyorum cogunlukla bazen toprak yolda ilerliyorum. Ornek;image.jpeg

Lutfen bana kimse kilo ile alakali oldugunu soylemesin. Specialized marka bir bisikletten bahsediyoruz.

Sevgiler.
 
Ekşi sözlüğe bir girin de aktif pedal'ı aratın. Demo 8 DH alacaktık 2 adet yazılanları okuyup bir de Aktif pedalı telefonla arayınca direk olarak vazgeçtim. Trek Sesion 8 için Trek Türkiye ile görüşüyoruz. Aktif pedalla anlaşmasını feshedene kadar kimseler bence specialzed - sworks almasın.

Ha bu arada arkadaşları telefonla aradım iş için 2 haftaya Amerika'ya gidiyorum. Oradan bir demo 8 getirsem garantisi ömür boyu olduğu için burada kırılsa - bozulsa halledebilir miyiz dedim? Aldığınız bayii ile görüsüp halledeceksiniz dedi.(Washington DC'ye gideceğiz yani? Dedim. "-aynen" diye cevap aldım.)

Ankara Erdoğanlar'a Giant - Cube için sordum aynı soruyu, elimizden geleni yaparız dediler.
Abi aldığınız yerle görüşün diye kestirip atmadılar. Marka temsilcisi - distribütör olmak başka bir şey, bir markanın satış haklarını alıp mahalle bakkalı gibi davranmak (düzgün bakkallarımızı tenzih ediyorum.) başka bir şey.
 
konu hortlamış madem yeni konu açmak yerine buradan sorayım. bende sirrus elite var yaklaşık 2 aylık ve 1300 kmlik. aldığından beri ön fren ötüyor, bir kaç kere aktif pedala götürdüm, geçer dediler, şöyle böyle temizle dediler, pabuçları da değiştirdim ötme geçmedi. şimdiye kadar üründen şikayetçiyim diye oraya gitmedim, pek önemsemedim, geçer dedim, geçmedi.. Sanırım jantta problem var, ne yapayım, ya da yapabilir miyim?
 
Geri