Scudo Sports

Specialized Epic S-Works M5 2005... En Son resimlerle... 10150gr!!!

görsellik te işlevsellikte mükemmel olmuş.hayırlı uğurlu olsun,güle güle kullan.
 
Scudo
Hayırlı olsun Çağrı, kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileğiyle.. ;)
 
Hepinize tek tek teşekkürler iyi dilekleriniz için umarım herkesin istediği gibi bir canarı olur birgün...
 
İnternet sayfalarında bile çok nadir görebilecegimiz ideal bir xc makinası!:eek: Güzel günlerde kullanmanızı diliyorum:) jantlar ve fotoların perspektifi çok hoşuma gitti!
 
en sonunda bitmiş bende merakla bekliyordum, iyi sürüşler çağrı, güzel bisiklet olmuş
 
güle güle kullan bendede maxxis in 310 hafif lastikleri var ama çok patliyorlar anladığım kadar ile joe's no flat isimli sıvı ile kullanacaksın deneyimlerini iletirsen sevinirim.
 
Beklemekten az kaldı dokuz doğuruyordum ama beklediğime değdi.Böyle değişik bir makinayı ilk defa görüyürüm(belki de bir daha göremem) Ağzım açık kaldı resmen işte aynı böyle:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
 
renkli bir canavar dogmuş..uludagdan iniş yaparsın artık....
 
çok güzel bir bisiklet olmuş ama kusura bakma ağırlık pek inandırıcı gelmedi.
merak ettiklerim:
-maşaya baktım internette 4.1 pound olarak buldum agırlıgı(1.86kg yapıyor)1675kg yazmışsın
-bir de arka shox un çalışma mesafesini merak ettim
- bir de kadro kaç yılına ait
 
@addict


Maşa canlı tartılmış ağırlıktır şaft borusu kesilmiş çiçek içine çakıldıktan sonraki hatta furş yatağının alt kısmıda çakıldıktan sonra...

Arka şok 100mm efektif çalışmaya sahip...

Kadro 2004 yılına ait s size kadrodur... Forumlarda vs hep m ve L kadroların boyları var fakat M kadrodan itibaren ana gövde ile sele borusu kısmı arasında bir destek atkı parçası konuyor ve bu ağırlığı oldukça etkiliyor... Birde bendeki eklem yerlerindeki bütün kapak vida vs ler Ti'dir...

Listede yazan ağırlık hedeflenen ağırlıktır toplam olan... şuanki ağırlığı 10.92gr gelmektedir...

o listedeki bütün malzemeler geldiği zaman beklenen ağırlıktır... Ayrıca listelerdeki ağırlıklar +/-50 gr paya sahiptir her zaman...
 
Abicim naaptın ya:D :D Hehee süper olmuş valla:)

Aylardır bekliyoruz İzzet'i:D Sonunda kavuştun abi:) Güle güle kazasız belasız kullan.. Ben de bir toplayabilsem:( Biliyorsun gerçi ne durumda olduğumu:D:D Seninkinin bi 2 kg civarı ağırı olacak sanırım:D Ben de bu rotorları düşünüyordum:D Harbiden güzel oluyormuş:)

Neyse tekrar hayırlı olsun abi güle güle kullan:)
 
* Frenlerimiz arasında yaklaşık 40gr var.
* Sele borularımız arasında yaklaşık 90gr
* rublelerimiz arasında 40gr
* selelrimiz arasında yaklaşık 100gr
* jant setlerimiz arasında 250gr
* lastiklerimiz arasında toplamda 400gr + iç lastik 224gr(seninkiler ust sanırım o zaman 700ü bulur bu fark)
* Gidon boğaz benimkiler ağır biraz o sebeple aynı diyebiliriz
* Benim bisiklette suluk kafes yok sendeki alu kafes en az 40 gr
* senki ön vites e-typr olduğu için 25gr civarı fark ediyor
* sendeki vites kabloları full kapalı olduğu için bendeki en az 2 katı ağırlığındadır çünkü bendekiler toplam 80cm geliyor. Oda 50gr eder.
* Zincirlerimiz arasında yakşaık 30gr fark var...
* Elciklerimiz arasında 90gr
* Barendlerin 52gr

Bu hesaba göre lastiklerin normal ise 1431gr fark oluyor sadece malzemeler arasında oda kadrolar arasındaki yaklaşık fark a eşit...

He lastiklerin USt ise 1500grın üstünde çıkar malzeme listesi arasındaki fark... Ve bu detaylı yapılmamış bir hesap tablosu eksiği var fazlası yok yani...

Hafiflik ile ilgili aratırma yaparak ince hesaplarla bu noktalara geliyoruz hata olabilir ama abartı hatalar olma ihtimali çok zor...
Listedki kadro ağırlığını ve ve iç tel ağırlıklarını güncelledim... şuanki üstündekilerle olan listedkine göre hesaplanan ağırlıkla üstünde yağ zip vs kısmınıda 150gr ma yükselttim... Bisikleti komple söküp kadroyu yeniden tarttım arkadaşlar... Şimdi geri topluyorum...
 
  • Beğen
Tepkiler: Elman TEMEL
bisikletin her parcası özenerek ve büyük bir özveriyle toplanmış ve bunada değmiş gercekten cok güzel olmuş güle güle kullan cağrı bu arada rotorlara bayıldım markası neydi ben cözemedim
 
@Ali İhsan

Abi kimse çözmesin diye aldım zaten :D kimse çözmesinki sadece bende olsun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: İLKER TAŞ
çağrı abi ztr ler iç lastiksiz kullanılyor diye biliyordum.sen tabloda bir de iç lastik eklemişsin ama nedir bu ztr nin olayı?
 
Ztr aslında normal klasik bir çember sadece oldukça hafifler bu sayede kiy ile tubelesse çevirdiğinizde hafif bir tubeless jantınız oluyor...Yani illa tubeless kullanmak zorunda değilsiniz jantları...
 
  • Beğen
Tepkiler: Erdem Cebeci
Geri