


Umarım. Henüz iademi alamadım. Telefonları da açan yok. N11 satışlarına paket hazırlıyorlardır ondan açmıyorlardır diyor motorsiklet ekibinden biri. İyi de biz, firma n11 e para vermesin diye doğrudan alıyoruz ama sanırım hata ediyoruz.@Mehmet Metin Levent Bu işaretler hoş değil..Firma topiğin başında iyi diye anılmış hep..Umarım geçici, pandemi kaynaklı aksamalardır..😐


Dostum merak ettim, net bir şekilde isim verebilirmisiniz kim kimin kalbini kırmış. Sadece merak ettim...birbirimizin kalbini kırmayalım
Kargo firmalarıyla çok işim oluyor, şu aralar pandemi sebebiyle paketlerim hazır bile olsa kargo şirketleri almıyor bu nedenle şisman bisiklet yada başka herhangi firma aynı sorunları yaşıyor arkadaşlar, bu zamanlarda biraz anlayışlı ve sabırlı olmalıyız, Hakan abi sana da son derece hak veriyorum en azından bir telefon ile görüşme sağlayabilmelisin, ben kargo firmamız teslim etmediğinde bile direk müşteriyle temasa geçip kargosunu takip etmesini ve bende dağıtım yapan şube ile görüşme sağlayıp paketin tekrar dağıtıma çıkrarılması için uğraşıyorum. İnanın çok zor firmalar için, kimse durduk yere müşterisine rezil olmak istemez.Ben ayın 27 sinde 2 ürün sipariş verdim, 28 neyse hadi dedik ama bugün verilmeliydi kargoya. Üstelik 850 li telefonları sanki ücret karşılığı çalışıyormuş gibi, yok 3 kişi kaldı yok bekleme süresi 4 dakika derken, abartmıyorum 23+4 27 dakika bekletti ve yinede kimseyle konuşamadım...Whatsapp tan bir bey krın teklifi yapmıştı firmadan, onada yazdım ama cevap alamadım. Hatta aradım, açmadı.
Umarım yoğunlukları vardır, para kazanıyorlardır ama yinede müşteriye kendini öksüz hissettirmemeleri lazım. Daha önce N11 üzerinden siparişlerim olmuştu, fiyatları iyi kargoları hızlıydı..Demekki o tip mağazalardan gelen siparişlere ağırlık veriyorlar zira teslimat sürelerine uymaları gerekiyor. Oysa kendi sitelerinde müşteri 1 hafta beklese ne iptal sorunu var ne de bir yerlere hesap verme derdi..
Siz siz olun, şişman bisikletin kendi sitesinden değil, bağlı olduğu mağazalardan sipariş verin..

