Scudo Sports

Şişman Bisiklet

ss.jpg

Bana'da böyle bir mesaj yollamışlar.
 
  • İnanılmaz
Tepkiler: HakanAydn
Scudo
Sizce alyan takımı için bu nasıl? İşimi görür mü? (link)
 
Ayrıca arkadaşlar topik dışı bir konu ama, hazır yukarı taşımışken buraya yazmak istedim..
Duran Bisiklet Antalya'ya çok olumsuz eleştiri vardı, hatta bende sürü psikolojisiyle o yönde konuştum bir iki mesajımda. Ancak bir süredir SL 4600 tiagra kol araştırıyorum, bir yerde set olarak 150 tl yazıyordu, baktım Duran Bisiklet. İlanın eski olduğundan emin olsamda yinede aramak istedim, ya tutarsa misali. Telefona direk sahibi çıktı, derdimi anlattım, gitti baktı, gördüğüm ilanın çok eski olduğunu söyledi. Sonra yeni giyatını söyledi, 400 seti. Sadece sağ lazım dedim, adabınca konuştu ve biraz laflamadan sonra kapattık. 400 aslında uygunda bir fiyat. Anlatmak istediğim, ünü pek iyi olmasada ben ürün alabilirim arkadaştan. İntibam enazından okuduklarım kadar kötü olmadığı. Yanlış anlaşılmasın, asla tanımam.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Ali Kılıç 35.5
@HakanAydn Benim yazmak üzere olduğum şeyleri yazmışsınız. Gerçekten de ilk kez sorun yaşıyorum ben de. Bayram öncesi verdiğim sipariş henüz kargoya verilmiş değil. Oysa 15.30'a kadar aynı gün yazıyor COVİD nedeniyle!! O gün öğlen 1'de verdiğim siparişi akşam 7'de onayladılar. Dün 20 dakika telefonu açmayınca N11'den yazdım, gece cevap olarak bugün kargoya verilecek diye geri döndüler. Kargo bilgilerini sisteme gece yarısı giriyorlar bu arada 12-1 gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: HakanAydn
Ön not: sipariş tarihi 14 Nisan. Uzun zamandır yazacaktım, bugüne kısmet oldu.

Ben de ilk alışveriş tecrübemi paylaşayım. Uzun zamandır aklımda olan ve favorilere eklediğim bazı parçalar vardı. Bu parçaları almak için kyk' nın yatmasını bekliyordum. Fiyatlara ve stoğa ara sıra baktığım için alacağım tüm ürünlerin fiyatlarını biliyordum. Kyk yattığı gün sipariş için N11 mağazasından ürünlere bakarken hepsinin fiyatının arttığını gördüm. Önceden tümü 505 lira yapan sepet, 530 lira olmuştu. Bu sepeti 2 defada alıp, biraz da kupon kullanarak maliyeti düşürmeyi planlıyordum.


Durumu anlatıp malzemeleri en azından eski fiyatlarından verip veremeyecekleri sorduğumda n11 mağazasındaki fiyatların maliyet sebebiyle farklı olduklarını söylediler ve indirim yapmadılar. 14 Nisan' da N11 mağazalarından önce 180 liralık bir sipariş verdim(kupon kazanmak için) sonra kuponlarla kalan parçaları alacaktım. 3 adet g03 balata ve birkaç ıvır zıvır aldım.

Screenshot_20200417-114916.png
Balatalar gelince gördüm ki fotoğrafları, açıklamaları ve teslimat kapsamı g03 olan ürün g02 olarak gelmiş. 3 balata için 15,75₺ fark çıkıyordu. Bana indirim yapmamalarına rağmen aldığımdan düşük seviyede ürün göndermişlerdi. WhatsApp hattından yazdığımda cevap alamadım. Çevrimiçi oluyorlardı ama bana cevap yazmıyorlardı. 2 saat 7 dakika sonra hala cevap vermeyince daha daha fazla uğraşmamak için isterlerse farkı tarafıma indirim olarak yansıtabileceklerini söyledim. Bu mesajıma da 2 saat 38 dakika sonra dönüş yaptılar. Bu aralıkta yine ara ara çevrimiçi olmaya da devam ettiler. Arada yaptığım telefon aramalarına da bakan olmadı. Zaten telefonun çalması için bankayı arar gibi onu bunu tuşlamamız gerekiyor. Direkt olarak ulaşamıyorsunuz. Sonrasında hiç özür dilemeden sadece sitelerine üyeliğim olup olmadığını sordular. Üyeliğim olmadığını, siparişi n11den verdiğimi söyledim. Bu mesajıma da 56 dakika sonra dönüş yaptılar. N11 üzerinden kod yapamadıklarını söyleyip kendi sitelerinden bir kod verdiler. Sitelerine üye olmama gerek var mı diye sorduğum soruyu da yanıtsız bıraktılar. Kodu kullanmak için siteye üye olmam gerektiğini sipariş aşamasında kendim öğrendim.


Bunun üstüne siparişimi birkaç parçaya bölüp kalan siparişlerimi başka sitelerden verdim. Bu kadar basit ve olmaması gereken bir meseleyi tam saat 12.00' dan 18.55' e kadar ancak çözüme kavuşturdular. Ayrıca özür dilemediler ve iletişimleri çok başarısızdı. Tek güzel olan şey fiyatlarının ucuzluğuydu.

Bu da siparişin faturası
DSC_2281.JPG
DSC_2281.JPG
 
  • Üzgün
  • İnanılmaz
Tepkiler: CNC ve HakanAydn
@Mehmet Metin Levent Bu işaretler hoş değil..Firma topiğin başında iyi diye anılmış hep..Umarım geçici, pandemi kaynaklı aksamalardır..😐
Umarım. Henüz iademi alamadım. Telefonları da açan yok. N11 satışlarına paket hazırlıyorlardır ondan açmıyorlardır diyor motorsiklet ekibinden biri. İyi de biz, firma n11 e para vermesin diye doğrudan alıyoruz ama sanırım hata ediyoruz.
 
Bana ne geri dönen oldu, ne de siparişim kargolandı...Hata bende, n11, hepsiburada'dan vermek yerine, sırf iyi niyetyen, firma komisyon ödemesin diye kendi sitesinden verdim siparişi..Pazartesi kargolarsa perşembeye inşallah, verirse tabi...Ben şahsen mağaza dışında sipariş vermeyeceğim bundan sonra...Risk çünkü..İptal yok, iade çok daha meşakkatli, parayı bekletme gibi bir imkan yok, kargonun ne zaman yapılacağı sadece esnafın çayını bitirme durumuna bağlı..😐
 
Sürat kargo ile anlaşması olan bir firma,böyle bir rezaletle karşı karşıya geldim bugün,şehir bisikletim için 17 mayısta aldığım kafesler bugün bu vaziyette geldi.Yazdım sayfalarına bakalım yardımcı olacaklarmı,hoş sisman bisikletin bir suçu olduğunu düşünmüyorum,sürat kargonun rezil çalışma sistemi meyvelerini bize böyle verdi😡 sürat kargo pişmanlıktır7232A4AA-C5EB-4023-9D6A-7669098FDAFA.jpeg4B8C608D-8C9B-4D22-B1C2-4A9A37BEA691.jpeg
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar 900 liralık alışveriş Şişman Bisikletin kendi sitesinden aldım. Bayram sonu hepsi geldi. 850 ile başlayan telefondan da görüşmüşlüğüm var. Yazayım dedim. Tabi bu diğer müşterilere kalan ilgisizliğini kurtarmaz, eğer yanlış yaptıysa.
 
Hayırlı akşamlar herkese, bu dönemde eskiden olduğu gibi siparişimi bugün veriyim kargoya verilsin hemen elime ulaşsın diye düşünmeyin, beklentiniz boşa çıkar. Çarşamba günü şişman bisikletten 2 adet bisiklet ön ışığı aldım. Ayrı ayrı kişiler olarak toplam 2 sipariş geçtik. Sipariş onaylandı ama o gün 15.00 öncesi vermeme rağmen kargoya verilmedi. Ertesi gün de bekledim verilmese yine bişey demezdim. Sitenin açılışında uyarı var, bu süreçte 1-5 gün sürebiliyor ve bu süreçte kargo firmaları kota uyguluyor. Online alışverişe olan talep aşırı derecede arttığı için kota var günlük. Dün sabah şişman bisiklet tüm bilgilerim doğru olacak şekilde yurtiçi kargoya teslim etmiş ama yurtiçi kargo bina ev numarası ve cep telefonunu yazmamış eve gelen kargoyu dağıtımda olan aracı bulup aldım. Buna da bişey demiyorum çünkü buradaki kargo şubesine gittiğimde ağzına kadar kargo dolu ve sadece 2 kişi hem ürün alıp hem göndermeye çalışıyor. Ürünler geldi, paketi alınca açtım ve hasar yoktu. Az önce denedim beklediğim gibi. Yani bu pandemi sürecinde biraz siz hoşgörü gösterin biraz çalışan özverili çalışsın birbirimizin kalbini kırmayalım. 2 gün geç olur önemli değil. En azından ben böyle düşünüyorum.
 
Yeni bisiklet almak için araştırma yaptım bugün de mağazaya gittim. Oradaki arkadaş gayet ilgilendi önerilerde falan bulundu ama internet alışverişini bilemiyorum.
 
@necmeddin 850 li telefonda 30 dakika beklerken, yemeğimi yedim kahvemi içtim. Açmayacaklarına emin olduktan sonra kapattım zira cep tarifemi yiyecekti..🙂..Şu saat itibarıyle ne mail, ne telefon ne de whatsapp hiç bir dönüş yok...Tmm kabul yoğunluk var , e biz neciyizde o yoğunluğa dahil edilmiyoruz? Ya da hangi şanslı insanlar yoğunluğa dahil edilip paketleri kargolandı..
birbirimizin kalbini kırmayalım
Dostum merak ettim, net bir şekilde isim verebilirmisiniz kim kimin kalbini kırmış. Sadece merak ettim...
 
İzmit'te yaşarken dükkanlarından da alışveriş yaptım, internetten defalarca malzeme aldım, iade yaptım. yakın zamanda kendi internet mağazalarından aldığım şeyler çabuk gelse de n11'den aldığım şeyler 3 günde zor kargoya verildi. Az kişi çalışıyorlar muhtelemen, biri çıkıp kargoya gidemiyor herhalde. Böyle olunca kargo onlara uğrayınca kargo veriyorlar. Bu yöntemle olunca kargoya +1 gün ekleyin. Birde çalıştıkları firma sürat olunca büyük sıkıntı başlıyor. Kargo işlerine bir çeki düzen vermeleri gerekiyor gibi duruyor.

Bir bağlantım yokken savunmasını yapar gibi oldum ama yine de severim bu dükkanı ben. Benim için Türkiye'de erdoğanlar, doğa bisiklet, özceylan kadar varlar bence. Aksaklıkları pandemiye bağlıyorum bende.
 
@HakanAydn abi iki defa aradım ikisindede görüşme imkanı buldum. Geçen bir bankayı tam inatla 57 dakika bekledim ve tabiki mecburiydi. Şimdi şişman bisiklet 10 dakika bekletse alışveriş yapmazdım. Ha şu var, kaliteli ürün ve hesaplı veriyor. Birdaha denk gelirse alışveriş olarak , bu sorunları aktarırım. Yoksa çok ilgili esnaf.
İnsan diğer arkadaşlar mağdur olunca üzülüyor.
 
Mustafa Zeybek
Haklısın dostum,üstelik ilaveten 10tl kargo parasıda alıyor,hadi kargo bedava dese neyse,hiç olmazsa adam gibi bi kargoyla anlaşsaymışlar keşke,sürat kargo olduğunu farketmedim etsem almazdım zaten,bakalım belki cevap yazarlar,alt tarafı iki plastik suluk ama mide bulandırıyor işte.
 
Bugün Şişman Bisiklet kargoyu yaptı, sitesinde sürat yazıyordu, orda hala "hazırlanıyor" yazsada Yurtiçi kargo maili geldi. Geri dönüş hiç yapmadılar ama, biraz geçte olsa kargo yapıldı...
 
  • Beğen
Tepkiler: seko35.50
Nedendir bilmiyorum inanılmaz yoğunlar. Çalışan sayısı az. 8-9 kişi bisiklet bakmaya gelmişti. Herkes bir şey soruyordu.Benim gibi Servis ve tamir için gelenleri saymıyorum bile. 3 kişi tamir kısmında 2 kişi de mağzanın satış işleriyle ilgileniyor ama yetişemiyorlar. Bazen oraya buraya gidiyorlar. Servisteki satışa geliyor satıştaki servise geçiyor depoya gidiyor oraya gidiyor buraya gidiyor ama telefonlara mesajlara cevap vermemeleri gerçekten hoş olmamış. Bir sorun,gecikme,yanlışlık varsa bile müşteriye mutlaka dönüş yapılıp bilgi verilmeli. Satışları,ürünleri,markalar vs kesinlikle güzel ama müşteri ilişkilerini kesinlikle geliştirmeliler. Yüzyüze görüşmelerde Kocaeli’de ki bisikletçilerden bu yönde çok şikayet aldılar. Kurumsal olarak hizmet veren bir firma artık. Huysuz esnaf amca tavırları hoş olmuyor.
 
Ben ayın 27 sinde 2 ürün sipariş verdim, 28 neyse hadi dedik ama bugün verilmeliydi kargoya. Üstelik 850 li telefonları sanki ücret karşılığı çalışıyormuş gibi, yok 3 kişi kaldı yok bekleme süresi 4 dakika derken, abartmıyorum 23+4 27 dakika bekletti ve yinede kimseyle konuşamadım...Whatsapp tan bir bey krın teklifi yapmıştı firmadan, onada yazdım ama cevap alamadım. Hatta aradım, açmadı.
Umarım yoğunlukları vardır, para kazanıyorlardır ama yinede müşteriye kendini öksüz hissettirmemeleri lazım. Daha önce N11 üzerinden siparişlerim olmuştu, fiyatları iyi kargoları hızlıydı..Demekki o tip mağazalardan gelen siparişlere ağırlık veriyorlar zira teslimat sürelerine uymaları gerekiyor. Oysa kendi sitelerinde müşteri 1 hafta beklese ne iptal sorunu var ne de bir yerlere hesap verme derdi..
Siz siz olun, şişman bisikletin kendi sitesinden değil, bağlı olduğu mağazalardan sipariş verin..
Kargo firmalarıyla çok işim oluyor, şu aralar pandemi sebebiyle paketlerim hazır bile olsa kargo şirketleri almıyor bu nedenle şisman bisiklet yada başka herhangi firma aynı sorunları yaşıyor arkadaşlar, bu zamanlarda biraz anlayışlı ve sabırlı olmalıyız, Hakan abi sana da son derece hak veriyorum en azından bir telefon ile görüşme sağlayabilmelisin, ben kargo firmamız teslim etmediğinde bile direk müşteriyle temasa geçip kargosunu takip etmesini ve bende dağıtım yapan şube ile görüşme sağlayıp paketin tekrar dağıtıma çıkrarılması için uğraşıyorum. İnanın çok zor firmalar için, kimse durduk yere müşterisine rezil olmak istemez.
 
@yavuzkosar Emekleyerekte olsa bir yerlere geliyoruz millet olarak. Ama şuan malzeme bu..Bunada şükür...🙂
 
Geri