hidromek
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 10 Mayıs 2015
- Mesaj
- 802
- Tepki
- 1.118
- Yaş
- 48
- Şehir
- istanbul
- İsim
- Vedat S
- Bisiklet
- Carraro
Merhaba Arkadaşlar
carraro flexi 103 bisikletimdeki Nexus 3 vites sisteminin yetersiz gelmesi nedeniyle değiştirmeye karar vermiştim en sonunda uzun araştırmalar sonucunda geçen hafta içinde bisikletime nexus 8 vites sistemini taktırdım sistemle beraber gelen arka ruble 22 dişli aynakol dişlisi bisikletin üzerinde gelen 42 dişli olarak montajı yapıldı bugün benim için uzun sayılacak bir tur yaparak sistemi test ettim sizlerle izlenimlerimi paylaşmaya çalışacağım öğle 12:30 gibi Gültepe'den Levent' e doğru yola çıktım Levent'ten 4 Levent'e doğru dönüp maslak üzerinden İstinye Sarıyer Sarıyer sahilden Beşiktaş ve Beşiktaş Barbaros Bulvarı üzerinden Zincirlikuyu ve Gültepe'ye döndüm yaklaşık 45 km süren bir yolculuk oldu açıkçası beni yordu şimdiye kadar yaptığım en uzun mesafeydi gelelim sistemin performansına sistemde 1-2-3 vitesler yokuş için ideal vites oranları barbaros bulvarını 1. viteste 2 mola vererek çıktım nexusu 3 te mola sayım 3 tü fakat turumun sonları olması ve benim kondüsyonumun düşük olması nedeniyle mola vermek zorunda kaldım tahminimce kondüsyonumu arttırırsam Barbaros Bulvarını tek seferde çıkabilirim açıkçası barbaros bulvarının eğim oranını bilmiyorum ama 1 .viteste çıkarken bacaklarımda bir zorlanma hissetmedim pedal çok rahat çevriliyor fakat bende derman kalmadığı için mola vermek zorunda kaldım nexus 8 li sistem 3 lü sistme göre yokuş performansı çok daha iyi 4-5 vitesler düz yolda normal tempoda sürmek için ideal ortalama 22 km hızla gidebiliyorsunuz hızlanmak istediğiniz zaman 6-7-8 viteslere çıkıyorsunuz ben sanayi mahallesinden maslak' a doğru 7. vitesde pedal çevirerek 38 km leri gördüm trafik sebebiyle orada 8 . vitese geçemedim sistemdeki tek sıkıntı kontra sistem olması nedeniyle pedal çevirmeye ara verdikten sonra pedaldaki boşluğu iyi ayarlamak lazım pedalı biraz geri çevirince veya bir çukura girince istemsiz olarak pedal geriye gidince fren yapıyorsunuz sanırım alışıncaya kadar biraz zaman geçicek yanlız bugün tura çıkarken bisikletin lastik basınçlarına bakmamıştım sanırım basınçlar biraz düşüktü o da performansımı etkiledi bisikleti sürerken sanki biri arkadan çekiyormuş gibi bir his uyandırıyordu bir dahaki sürüşümde lastik basınçlarımı olması gereken ayarlara getirip performansları öyle karşılaştırıcam şimdilk izlenimlerim bu kadar inşallah sizlere bir faydam olmuştur.
carraro flexi 103 bisikletimdeki Nexus 3 vites sisteminin yetersiz gelmesi nedeniyle değiştirmeye karar vermiştim en sonunda uzun araştırmalar sonucunda geçen hafta içinde bisikletime nexus 8 vites sistemini taktırdım sistemle beraber gelen arka ruble 22 dişli aynakol dişlisi bisikletin üzerinde gelen 42 dişli olarak montajı yapıldı bugün benim için uzun sayılacak bir tur yaparak sistemi test ettim sizlerle izlenimlerimi paylaşmaya çalışacağım öğle 12:30 gibi Gültepe'den Levent' e doğru yola çıktım Levent'ten 4 Levent'e doğru dönüp maslak üzerinden İstinye Sarıyer Sarıyer sahilden Beşiktaş ve Beşiktaş Barbaros Bulvarı üzerinden Zincirlikuyu ve Gültepe'ye döndüm yaklaşık 45 km süren bir yolculuk oldu açıkçası beni yordu şimdiye kadar yaptığım en uzun mesafeydi gelelim sistemin performansına sistemde 1-2-3 vitesler yokuş için ideal vites oranları barbaros bulvarını 1. viteste 2 mola vererek çıktım nexusu 3 te mola sayım 3 tü fakat turumun sonları olması ve benim kondüsyonumun düşük olması nedeniyle mola vermek zorunda kaldım tahminimce kondüsyonumu arttırırsam Barbaros Bulvarını tek seferde çıkabilirim açıkçası barbaros bulvarının eğim oranını bilmiyorum ama 1 .viteste çıkarken bacaklarımda bir zorlanma hissetmedim pedal çok rahat çevriliyor fakat bende derman kalmadığı için mola vermek zorunda kaldım nexus 8 li sistem 3 lü sistme göre yokuş performansı çok daha iyi 4-5 vitesler düz yolda normal tempoda sürmek için ideal ortalama 22 km hızla gidebiliyorsunuz hızlanmak istediğiniz zaman 6-7-8 viteslere çıkıyorsunuz ben sanayi mahallesinden maslak' a doğru 7. vitesde pedal çevirerek 38 km leri gördüm trafik sebebiyle orada 8 . vitese geçemedim sistemdeki tek sıkıntı kontra sistem olması nedeniyle pedal çevirmeye ara verdikten sonra pedaldaki boşluğu iyi ayarlamak lazım pedalı biraz geri çevirince veya bir çukura girince istemsiz olarak pedal geriye gidince fren yapıyorsunuz sanırım alışıncaya kadar biraz zaman geçicek yanlız bugün tura çıkarken bisikletin lastik basınçlarına bakmamıştım sanırım basınçlar biraz düşüktü o da performansımı etkiledi bisikleti sürerken sanki biri arkadan çekiyormuş gibi bir his uyandırıyordu bir dahaki sürüşümde lastik basınçlarımı olması gereken ayarlara getirip performansları öyle karşılaştırıcam şimdilk izlenimlerim bu kadar inşallah sizlere bir faydam olmuştur.
Dosyalar
-
119,1 KB Okunma: 181
-
91,9 KB Okunma: 177