Scudo Sports

Shimano neden rakipsiz?

@Bisiklet sever 93

drag yarış araçları sponsorları var sürücünün kendi cebinden çıkmıyor tıpkı adam xtr li bisiklet ile yarışa girip 3-5 yarıştan sonra yeni xtr set takması gibi

@Berat01 bugattinin hız rekoru egale edildi
 
Scudo
@Bisiklet sever 93 hayata bir kere geliyorum 460 km hiz goren arabayi secerdim bir kereligine olacak sonucta

@S @ T ı sagolasin abi bilgi icin
 
@Berat01 teşekkür ederim

460 km yapsa bile çok kısa mesafelerde bu hıza ulaşırlar drag araçları dediğim gibi 400 den sonra araç içinde uzaklık yakınlık hissi kayboluyor çok uzağınızda gördüğünüz şey 400 km de burnunuzun dibinde oluyor bu yüzden 375 den sonra hız sabitleniyor fabrika ayarlarında sadece pistlerde kullanılan araçlarda 400 ve üzeri hızlara çıkılabiliyor

şöyle düşünün 100 metre yarışçıları çok hızlı koşarlar ama sadece 100 metre ama diğer yandan maraton koşucuları yavaş koşarlar ama 10 km koşarlar bunun gibi bir şey

çita mesela çok hızlı koşan bir hayvan 80 km ye çıktığı oluyor ama sadece 22 saniye bu hızda gidebiliyor

22 saniyede avını yakalaması gerekli

bisiklet olarak ele alalım bizimde aşağı eğimli yollarda 70-80 lere çıktığımız oluyor ama her zaman bu hızda gidemiyoruz belli süre içerisinde bu hızla gidebiliyoruz

alıntıdır :

En yüksek hız denemesi ve rekoru, şüphesiz birçok Super Sport otomobil üreticisinin çarpıcı bir tanıtım yapabilmesi için olmazsa olmaz bir faaliyet alanı haline gelmiş durumda. Geçtiğimiz aylarda (link) hemen sonra (link) de bu denemeyi yapmıştı. Bugatti’nin elde ettiği rekorun ömrü kısa olmuş ve 0-400km/s-0 rekoru Koenigsegg markasına geçmişti. Hatta sonrasında Koenigsegg, yeni bir deneme sonrası en yüksek hız rekorunu (link) ile elde ederek “En hızlı cadde otomobili” unvanına sahip olmuştu.
Tüm bunlar gerçekleşirken, ABD kökenli modifiye firması ve spor otomobil üreticicisi eski rekortmenlerden Hennessey de Venom modeli ile benzer hız denemeleri yapacağının ipuçlarını (link) ile göstermişti. Mercedes ise Formula 1 teknolojisine sahip yeni aracı 1.6lt V6 motorlu hybrid (link) ile önümüzdeki yıllar rekabete dahil olacağı sinyallerini vermişti.
 
Rakip cok arasindan cikilmaz
 
(link)

çıkan var aradan

şimdilik tabi ilerki yıllarda neler olacak göreceğiz ama şimdilik en hızlı budur
 
Şekli yeter aracın :D
 
@S @ T ı

Tabi orası öyle ama yinede ben parasını vericek olsam kesinlikle değmez bir motor yaklaşık 12 bin dolar yani her yarışta en az 12 bin dolar harciyacaksıniz bisikletle karsılaştırldığında her yarışta yeni bisiklet kullanmak gibi bir şey oluyor ve bence arabada 460 kmnin heyecanı bisiklette yokuş aşağı 70 km ile gidince yaşıyor insan
 
@S @ T ı

Şampiyon Lamborghini, 2. ve 3. beni bağlamıyor. :D
 
Arkadaşlar şakamı yapıyorsunuz. Forum yetkilileri göreve lütfen. Son 3 sayfa çok özür dileyerek söylüyorum ergen muhabbeti olmuş. Veyron hızlı, Ferrari döver otoforum siteleri böyle kapışmalar ile dolu sizleri bir zahmet o tarafa alalım. En azından DSG şanzımandan bahsetseydiniz de vites konusuna biraz olsun yakın olurdu.
 
@trainspotting35 1976 doğumluyum 5 ekimde yaş 42 ergen değilim sadece bildiğim bir kaç bilgiyi paylaşmak istedim gereksiz boş bilgiler değil.

hiç bir otomobil diğerinden üstün muhabbetine girmedim araştırıp ortaya çıkan verileri yazdım

koenigsegg şu an dünyanın en hızlı aracı bu kadar basit yarın öbür gün bu hız geçilir onu yazarım o ayrı

otoforum sitelerinde hiç bir zaman işim olmaz hepsi boş sohbet ayrıca şu araç iyi bu araç kötü muhabbetine girmem herkesin zevki ayrıdır ben ferrariyi pek sevmem mesela ama hastaları çokdur saygı duymak lazım.ayrıca araç konusunda kimse kimseyi kırmadan gayet seviyeli şekilde konuşuyoruz ne var bunda

forumda bisiklet harici diğer konular konuşulup paylaşılıyor bütün bisiklet harici konular başka forumlara gitsin o zaman

@specific demek istediğim şey bu firma en geriden gelip diğer tüm markalar gibi dünya markası olmuş gerçek bir başarı öyküsü değilmi sizce

her bisiklet harici konu için başka forumlara gidilsin lütfen

burası bizim forumumuz sevgi saygı ve seviyeli olduğu sürece her türlü konuyu konuşabiliriz
 
@hamlet2006
Tahmini 94 yıllarında üretim bandindan çıkmış shimano stx sistemim mükemmel çalışıyor. Daha ne olsun capon yapmış
 
  • Beğen
Tepkiler: Afyon35 ve Erensoy
Burada kimi Campagnolo kimi Sram dediğine göre rakipsiz değil. Kendi adıma Campagnolo kullanmak isterdim ama fiyat olarak beni aşıyor. Ultegra Di2 Disk sete denk geleni neredeyse 3 kati fiyatta. Shimano'nun rakipsiz gibi görünmesinin sebebi her segmente ürün sunması. Shimano'yu Samsung, Campagnolo'yu Apple gibi görebiliriz. Sram'ı Shimano ile Campagnolo arasında bir marka olarak görüyorum, Shimano'ya daha yakın. Ama bana nedense soğuk geliyor Sram. Birde yol bisikletlerinde çok tercih edilmiyor. Yok demiyorum ama genelde Shimano, üst modellerde Campagnolo tercih ediliyor. Sram'ım MTB serilerinde başarılı olduğunu okuyorum. Dura Age setleri de çok hafife almayalım.
 
@S @ T ı Öncelikle merhaba. Ergen demedim zaten, ergen muhabbeti dedim. forumda bisiklet harici diğer konular konuşulup paylaşılıyor bütün bisiklet harici konular başka forumlara gitsin o zaman bu dediğinizi yapmanız için serbest kürsü var zaten vites çekiş sistemi başlığı altına girip araba muhabbeti abese iştikal oluyor ne yazık ki. Dünyanın en hızlı seri üretim aracı diye başlık açın serbest kürsüye ben de o paylaşımı beğenirim inanın ama alakasız yazılar olunca ne yazık ki bu şekilde uyarmak zorunda kaldım tüm arkadaşları (Haddim olmayarak)
 
@Ziya On Road

Potenza EPS Disk diye birşey olmadığına göre elma suyu ile armut sapını karşılaştırıyorsunuz.
 
Satıştan kasıt diyorsanız zamanında yine yazmıştım siteden tekrar yazayım yeni gelişme olmadıysa :) aslı bisikletin satıştan sorumlu bir ağabeyi ilçemizde ki bisikletçi ye gelmişti sordum neden Sram bu kadar az bisikletler de o zaman Shimano 10 ise Sram 1 demişti sram üretime cevap vermiyor demişti shimano nun yetişmediği yerde Sram dan alıyoruz demişti ben onun yalancısıyım. Ha bana soracak olursanız Sram x4 Nx diğer modellerini de ara ara kullandım şuan xt kullanıyorum gerçekten shimano ile Sram arasında fark var. Vites geçişleri Sram tokatlar bana göre :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Bana göre diye yazmış arkadaşlar, çok canımı çektirdiler bende yazayım :D

Bana göre de Shung Feng rakipsiz. Oldukça kötü aktarıcılarıyla, çok çabuk bozulan mekaniğiyle, kalitesiz malzemesiyle kesinlikle rakipsiz :koptum:
 
@Murat B.

Marka fanatiği biri tarafından hatalı anlaşılabilecek bir cümle kurmuşum kusura bakmayın. Demek istediğim hem disk fren hem elektronik olarak gücüm Ultegra'ya yetiyor. Bu özelliklerdeki Campagnolo fiyat olarak 3 katı. Umarım bu sizi tatmin eder ve Campagnolo'yu aşağılamamış olmuşumdur.
 
@Ziya On Road
Ultegra için Record'a "denk" demişsiniz. Asıl marka fanatikliği budur.

Ultegra Di2'nun muadili olabilecek grupseti Campagnolo da Sram da üretmiyor. Shimano'nun bir alt segmentte de elektronik vites üretiyor olması rakiplerini pahalı yapmaz.

Sizin gibi marka fanatikliği yapıyor olsaydım; Sora ile Potenza'yı karşılaştırıp Sora'nın ne kadar "dandik" olduğunu anlatabilirdim.
 
Geri