Scudo Sports

Sedona mı haklı? Ben mi haklıyım? Yardım bekliyorum arkaşlar. Fren yağı!

Kayıt
16 Mayıs 2012
Mesaj
315
Tepki
42
Şehir
Levent
Bisiklet
Kron
Merhaba,

Arkadaşlar Sedona 751 kullanıcısıyım. Sedona bayisine gittim X bayisi diyelim.. Burada bisikletimin frenine iyice bakılması gerekiyordu arka tekerim sürttüğüne göre frende bir sorun var demektir. Bunun yerine görevli kişi sadece kaliper ayarını yaptı, sürtme geçti dedi. Eyvallah dedikten sonra 5-10 km sürdüm yine sürtme başladı arka diskte. (hidrolik fren) Herneyse, Sedona'ya mail attım beni Aslı Bisiklet'e yönlendirdiler. Onlar da Y bayisine yönlendirdiler beni. Şimdi bu bayiye gittim, sağolsunlar iyi ilgilendiler sorunun ön balatada olduğunu tespit ettik ve balata değişimi yapıldı. Sonra sorun tekrar baş gösterdi! Tekrar gittiğimde ise fren hidroliğinden bana sormadan, bilgi verilmeden yağ eksiltildi. Yolda gittiğimde frenin aırı hassaslaştığını hissettim. Yani kesinlikle hidrolikten. Sedona'ya mail attığımda ise balatanın değişim zamanı geçtiği halde kullanmamdan dolayı kaliperlerin sıkıştığını, yağın komple boşaltılıp tekrar dolum yapılması gerektiğini söylüyor görevli kişi. Bunun için 50 TL gibi bir ücret ödemem gerekiyormuş! Ben bunu ödemeyi reddediyorum sizce haksız mıyım?

Çünkü;

X bayisine gittiğimde bisikletin frenlerine iyice bakılmadı balataya falan bakmadı görevli. Sadece kaliperi gevşetti, vidadan ayar yapıp yolladı.. Acemi olduğum için böyle kullandım ben de ne bileyim balata değişim zamanı geldiğini?

2.'si Y bayisine gittiğimde bana detaylı bilgi verilmedi yani hidrolik yağından alıyoruz ama frenin şöyle olur, böyle olur demediler! Yahu onların ilgilenmediği servis yüzünden ve bana bilgi vermeden hidroliğin bir kısmını alan öbür servisi yüzünden mağdur olan benim, bir de işlem ücreti istiyorlar! Ödemeyeceğimi belirttim, aynı şeyleri tekrar ediyorlar. Sizce tüketici mahkemesine başvurayım mı direkt?


Dipnot: Sedona temsilcisi kişi bana kaliperler sıkışmış bu yüzden fren hidroliğinin tamamen boşaltılıp, yeniden dolum yapılması gerekli diyor. Bu bilgi doğru mudur? Daha önce Kron kullanırken vida yardımı ile açabiliyorduk mesela bunları sorun yaşamıyorduk?
 
Scudo
Ayrıca servisimizin yaptığı hareket kesinlikle doğrudur diyorlar.

Ee.. Tamam hidroliğin tamamen değişmesi gerekiyor o zaman sorun çözülecek diyelim, peki o zaman neden bir miktar alınıyor madem düzelmeyecek?
 
Kısaca cevap vermek gerekirse, servis gerekli olan işlemi yapmış zaten, (Dipnot: Sedona temsilcisi kişi bana kaliperler sıkışmış bu yüzden fren hidroliğinin tamamen boşaltılıp, yeniden dolum yapılması gerekli diyor. Bu bilgi doğru mudur?) sıkışan kaliper değil pistondur, sorunu düzeltmek içinde yağ boşaltılır havası alınarak tekrar doldurulur. yağdan bir miktar alınmasına gelirsekte, sorunun orada olduğundan şüphelenip bir miktar alınması sorunu bulmasına yardımcı olmuş.
 
Rica ederim, yinede şansınız varmışki işten anlayan servise denk gelmişsiniz, birde tam tersi olsaydı :) ozaman işiniz daha zordu, kolay gelsin.
 
geçmiş olsun.. cana geleceğine paraya gelsin ama bu tür şeyler içinde müşteriden para istenmese daha hoş olurdu,sonuçta Sedona'da piyasaya hitap eden bir marka.
 
Merhaba Fırat bey

gelişmeleri bizimle paylaşır mısın,Sedona servisi para istemekte ısrar ediyorlar mı..
 
Bende bir zamanlar esnaflık yapmış biri olarak şunu söylüyorum,

müşteri haklıdır..
 
Arkadalar en son mail atıp uğramaşmak istemediğimi ve ücretini öğrenmek istediğimi belirtmiştim. Ta ki, son dakikaya kadar. Şimdi turdan geldim arka teker iyice kilitlendi, fren deseniz .... ! Şu an iş yerindeyim 30 dk sonra verdikleri numaradan arayıp Sedona temsilcisi kişi ile görüşeceğim bakalım.. İşi yokuşa sürerseler tüketici mahkemesine bu sefer başvuracağım, çünkü haklıyım kazanamasam bile başvurup bu olayı paylaşacağım.

Şöyle bir olay vardır; Bir müşteri memnuniyetini 100 kişiyle paylaşır. Bir de haksız duruma düşen, memnuniyet sağlanamayan müşteri ise bu durumu 1.000 kişi ile paylaşır. Hâlâ kendilerini haklı bulursalar bu olacak.. Çünkü bu duruma sebep olan başka bir Sedona bayisi ilgilenmedi adam vida sıkıp yolladı, ben de acemiyim bilmediğimden dolayı kullandım.

Telefon görüşmesinden sonra buraya yazarım görüşme sonucunda ne olup bittiğini. Teşekkürler arkadaşlar. Hakkımızı arayalım. Burada mağdur olan benim, Sedona 3 kuruşluk yağ parasını koparmaya çalışıyor bakalım ne olacak.. İş uzadı 6,7 defa mailleştik, yahu direkt halledelim demiyor adamlar resmen üşenmeden uğraşıyorlar bakalım..
 
Arkadaşlar telefon görüşmesini yaptım fakat e-posta ile haberleştiğim kişi yerinde yokmuş, tamam ben şu gün arayım diyerek kapatacakken telefonu açan kişi hangi bisiklet, teknik servise giden bisiklet mi? dedi. Durumdan bahsedince anladı fakat adam karışmak istemedi. Siz xx beyle görüşün pazartesi kendisi burada olur dedi. Bakalım arayacağım. Ayrıca tek kuruş para vermeyeceğimi belirttim. Yahu balata, lastik, fren teli gibi şeylerin garantiye girmeyeceğini biliyorum fakat bu durum farklı. İyice bahsettim ilgilenmeyen servis yüzünden mağdur olduğumu. Telefondaki kişi bu konuyla ilgil olmadığı için sadece dinlemekle yetindi. Pazartesi ne olacak artık bakacağız.. Umarım çözülür gerçi 1 haftadır dediğim gibi bisiklete binmiyorum soğudum sayelerinde!
 
Şikayetinizi Şikayetvar.com üzerinden de yazın sonucunu hemen alırsınız
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan
@Hasan Kılınç

Hasan Bey çok teşekkür ederim öneriniz için. Pazartesi gününü bekleyelim diyorum. :) Eğer bir sonuca ulaşamazsam dediğinizi yapacağım kesinlikle. :)
 
@Fırat Karamanoğulları

Tekrar geçmiş olsun,turlara devam etmemeniz yerinde karar olmuş,süratla giderken Allah muhafaza,kolunuzu bacağınızı sakatlayabilirdiniz,sonuçta Bisikletlerimiz canımızı taşıyor,bunun bilincinde değil sanırım,serviste çalışan bazı insanlar..
 
Şikayetinizi (link) a eklerseniz Sedona bisikleti tercih etmeden once araştırma yapanlara faydalı olacaktır .
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan
arkadaşlar ben mi bulamıyorum bilmiyorum,ancak sikayetvar.com 'da Sedona'ya ait bir şikayet bulamadım..
 
@BF Okuru

Hocam gerçek mi bu durum yahu? Bildiğim kadarıyla tarafsız bir site "sikayervar.com" gerçi iş para olunca konu değişir fakat o kadar firma var şikayet içeren. Eğer sorunumu çözmezseler herhalde tüketici mahkemesine de rüşvet veremezler. :) Hakkımı arayacağım sonuna kadar ben bir kere nem kaptım Sedona'dan adamlar 1 haftadır üç kuruş para için kıvranıyor. Hangi markaya güveneceğiz anlamadım gitti.
 
Şimdi Sedona hakkında şikayet yazıyorum,bakalım yayınlayacaklar mı,yayınlamazlar ise taraflı oldukları belli olur,sizleri bilgilendireceğim..
 
Geri