Scudo Sports

Sedona mı haklı? Ben mi haklıyım? Yardım bekliyorum arkaşlar. Fren yağı!

@Fırat Karamanoğulları

Sonuçta burası türkiye, herkes herşeyi yapabilir, sedonadan kimsemi şikayetçi değil :D herkes çokmu memnun :D ne güzelmiş.
 
Scudo
@BF Okuru

Kesinlikle.. Aklıma gelmedi değil. Almadan önce de baya araştırdım fakat bulamadım bir türlü sonuç. Yalnız Bisikletforum umarım tarafsızlığını bozmaz. Kron hakkında baya bir sorun yaşadım. Yönetici arkadaşlar tartışma sonucu konuyu kilitlemiş fakat yayından kaldırmamış. Bu da tarafsızlığını gösterir forumun. Doğru olan da budur. Tekrar teşekkür edeyim yeri gelmişken. Aynı uğraşlar umarım Sedona'da olmaz.. Gerçi 1 haftadır çamura yatıyor bunlar da.. Adamların canını alın, parasını almayın! Valla onlar bilir, ben 3,5 kuruşu veririm ama peşini de bırakmam.
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan
Yerinizde olsam parada vermezdim,piyasaya hitap eden bir markanın düştüğü hale bak,müşterisine bu şekilde davranan bir firma piyasada pek tutulamaz..
 
Bir insanın hayatını riske at,sonra para iste,olacak şey değil..
 
Sikayetvar.com 'a Sedona hakkında şikayet yazdım,ancak firma'nın (Sedona) adı bile kayıtlı değil arkadaşlar..
 
Sedona yetkileri,muhakkak forumu takip ediyorlar diye düşünüyorum..
 
Beni haklı bulan ve destekleyen arkadaşlara teşekkür ederim. Kesinlikle forumu takip ettiklerine eminim. Yüzlerine de söyleyeceğim. Avukat bir abimiz vardı ona danışacağım olmazsa son olarak. Hakkımızı yedirmemeliyiz arkadaşlar. O kadar reklam yaparlar, şöyle iyiyiz, böyle iyiyiz diye alın ortada.. Hiç yakıştıramadım doğrusu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan
merhaba Fırat bey

konu hakkında gelişme oldu mu,umarım mağduriyetin giderilmiştir..
 
Halbuki ne gerek var bunlara müşterinin işini hallet o kocaman para ayırdığın reklamlardan daha büyük reklam olur sana
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan
Şimdi arıyorum arkadaşlar yeni uyandım. Bakalmı ne olacak son durum.. Baktık olumsuz oluyor kişinin ismini de veririm siz de sorabilirsiniz. Kron'dan sonra bir de Sedona müşteri memnuniyeti sağlamazsa artık bisikleti atacağım gibi duruyor. Sonuçta bunlar parçaları kendi üretmiyor Sram veya Shimano sadece Sedona'da yok. Ben müşteriye olan yaklaşımına güvenerek aldım fakat adamların yaptığına bakın..

Herneyse şimdi arayacağım sonuçları bildiririm size. (10 dakika sonra yazarım)
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan
Aradım..


Arkadaşlar ilgilenmiyorlar diyemem, ilgileniyorlar da diyemem çünkü ben bıktım.

E-posta ile görüştüğümüz kişinin dahili numarasını tuşladım. Telefonda durumdan bahsedince hatırladı zaten kendisi. Dedim X şubenize gittim frenden ses geliyor şeklinde izah ettim, kişi frenin kaliper ayarını yaptı sadece ilgilenmedi dedim. Sonra Y şubenize gittim sağolsun arkadaşlar iyi ilgilendi vs. Adamlar sonuna kadar kıvırıyor! Dedim X şubenizdeki adam kaliper ayarını yapıp yollamak yerine iyice frenleri kontrol etseydi bunlar başımıza gelmezdi falan.. Adamın dediği; Siz şubeye gidipte şurasında sorun var, burasında sorun var demezseniz ilgilenemezler. O zaman o kadarını ben de yaparım falan dedim. Hep laf ebeliği yapıyor adamlar. Sonrasında işte dedim koskoca firmasınız kaç haftadır bisiklete binemiyorum şeklinde konuştuğumda ses tonunuz değişti demeye başladı adam. Ufacık bir sorun en fazla iki günde çözülebilecek bir şey haftalardır çözülemiyor falan dedim. Adamın sürekli söylediği yok servisi arayalım mağdursanız, yok siz şurada sorun var demezseniz tutupta komple bisikleti inceleyemez vs. Hep bu tür laflar ettiler, yahu sorunu bilsem niye söylemeyim? Servis neden var o zaman? Arkadaşlar kararı siz verin ben bir şey demiyorum.. Yine servisi arayalım vs diyince dedim bu iş uzayacak eyvalllah diyip kapattım telefonu.. Kaçkar Bisiklet'e gideceğim, oradaki arkadaşlar sağolsun iyi ilgilenmişti zamanında başka bir marka bisiklet kullanırken. 2,3 iş günü içerisinde maşa gelmişti. Onlara danışacağım.. Bir daha Sedona alır mıyım? Almam büyük ihtimalle. Arkadaş bu ikinci marka sorunum.. Kron'da da sorun yaşadım biliyorsunuz arkadaşlar. Yahu ben haklıyken haksız duruma düşüyorum, hâlâ vıdı vıdı yapıyor adamlar.

Dipnot: İlk mail attığımda 24 saat içerisinde geri dönüş yaptılar, eyvallah. Dediler hangi şube, ne işlem yapıldı, marka model nedir, kiminle görüştünüz.. Tamam ilgililer fakat sorunu çözmüyorlar/çözemiyorlar. Servis veya bayilerini savunmayı bırakıp onların üstüne gidip müşteri memnuniyeti sağlanmalı. Ne marka, ne de servis ilgilendirir sonuçta tüketiciyi. Kanunen belirlenmiş süre var. Al bisikleti yap kardeşim, servis ile senin arandaki sorun beni alakadar eder mi Allah aşkına?
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan
@Fırat Karamanoğulları


Sonuna kadar haklısınız,Sedona yetkilisinin konuyu uzatmaktan ziyade,hem özür dilemeliydi,hemde mağduriyetiniz giderilmesi gerekirdi,Sedona'da gözden düşmüş oldu..
 
Kaçkar Bisiklet'i aradım arkadaşlar. Yoğun olduklarından dolayı 2,3 gün sonra aramam söylendi. Şimdi gidipte bisikletin orada yatmasını da istemiyorum. 40 TL bir işlem ücreti var yağ değişiminin. Umarım sorun bundan kaynaklıdır Sedona temsilcisinin ve bayii'nin dediği gibi.


@mertimtr

Kesinlikle.. Hatta sizi tercih etmemin sebebi bisikletinizin üstündeki parçalar değil, sonuçta kullanılan iki marka var ve tüm bisikletlerde ortalama fiyat aynı. Tercih etmemin sebebi müşteriye olan yaklaşımınız fakat hayal kırıklığına uğradığımı belirttim, bıdı bıdı bıdı.. Yine aynı şeyler söylendi. Umarım buraya bir Sedona yetkilisi yazar! Ben de sizin gibi sikayetvar.com ve forumlarda şikayet aradım fakat bulamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan
@Fırat Karamanoğulları

Sedona'nın neden kaydı yok diye,Sikayetvar.com 'a mail yazdım,mutlaka dönüş olacaktır,mail dönüşünü sizlerle paylaşırım,bisiklet alırken Sedona'nın bu tavrını göz önünde bulundurarak,seçim yapacağım..
 
@mertimtr

Ben bu noktadan sonra bir daha bisiklet alırken Sedona'yı tercih etmeyeceğim. Fakat kimi tercih edeceğiz? Kron bunlardan daha beterdi, müşteriye yaklaşımları vs. Şimdi gidip Salcano, Bianchi bu tip markaları tercih etsem bilemiyorum ki bunlar nasıldır? Trek, Scott falan alayım desem biraz tuzlu bunlar da fakat dünya genelinde bir marka oldukları için esnaf ağızı yapmazlar diye düşünüyorum. Eh işte, güvendik aldık sonuç hüsran. Allah'tan büyük bir sorun çıkmadı yoksa yine aynı şeyler olurdu eminim.. Bence tüketiciyi korumaya yönelik daha sık yasalar, uygulamalar getirilmeli.

Ayrıca siz değerli arkadaşlara çok teşekkür ederim. Tarafsızlığından dolayı ve yardımlarınız için.
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan
Favorim Salcano,donanım olarak kaliteli parçalar takıyor,ancak Salcano'nunda tanıdık bildik servislere götürmekte fayda var,önemli değil yardımcı olabildiysem ne mutlu,hepimizin başına gelebilir
 
@mertimtr

Sağolun hocam. :) Türkiye'nin yolları vs. mâlum. Yoksa Salcano Xrs 030 düşünüyordum. Eh, bütçeyi de zorlayamayınca aldık Sedona. Memnunum fakat adamlar kendi hatalarını müşteriye kitleyip, bir de yağ gibi üste çıkması üzücü bir durum. Müşteri memnuniyeti sıfır, onu anladım ben.
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan
merhaba

şikayetvar.com'dan gelen cevap aşağıdaki gibi,ancak sikayetvar.com'a ''Sedona hakkında yazdığım şikayet reddedildi''.



Merhaba,

Firmaya ait şikayet kaydı olduğunda firma eklenmektedir. Belirttiğiniz firmaya ait şikayet bulunmamaktadır.

Bilginize

Saygılarımızla,
www.sikayetvar.com
 
@mertimtr


Şaka gibi.. Forumdan, çevremden bu durumu soran arkadaşlara tüm olayı anlatıyorum ki bunu unutmasınlar bisiklet tercihi yaparken.. Yerli firmaları ucuz olmasından dolayı tercih ediyoruz fakat bu taraftan da insanları kazıklıyorlar resmen. Müşteri memnuniyeti sıfır..
 
Bir adet kron bir adet de kendi toplama bisikletim var Allaha şükür daha servisin adresini bile bilmem. neymiş bir ay sonra jantlarda akort kontrolüymüş ne gerek var, verdim 10 tl iki tekerde ayarlandı. Geri kalanıda kendim a dan z ye yapıyorum. Yurt dışından getirip takıyorum. Ne demişler kasaba minnet edeceğime keser kendi ...... mı kavururum. Böyleleride avcunu yalasın aç kalsın. Hatalı kelimelerim için özür dilerim saygılar
 
Geri