Sedona Borla 2012

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında Barkın Güngül tarafından paylaşıldı.

  1. Barkın Güngül

    Barkın Güngül Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    Merhabalar.7 ay önce bisiklet almaya karar verdim ve öğrenci bütçesiyle 700TL Sedona Borla aldım.Sizin de görüşlerinizle bütçemin de yettiği düzeyde bisikletime üst düzey parçalar taktırmak istiyorum.Bisikletimi %80 yolda kullandığım için yol lastiği alıcam.Sabit maşa,hidrolik disk fren(göbekler uyumlu değildir) konusunda fikirleriniz nedir?Nereden başlamalıyım yenilemeye?
    [​IMG]
     
  2. akifberkant

    akifberkant Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.182
    Beğeniler:
    1.291
    Şehir:
    -Kırklareli-İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Merhaba,

    Naçizane tavsiyem, eğer %80 yolda kullanacaksan, modifiye etmeye çalışma bence.
    Keşke tur bisikleti alsaydın daha rahat olurdu. Asfalt yol için en iyisi yazdığın gibi 1,50 düz lastik takman olur, onun dışında önerim daha önce yazdığım gibi herhangi bir değişikliğe ( hidrolik fren-donanım vb. ) gitmemen olur.
    Bunun dışında varsa çamurluk, ayaklık gibi gereksiz aparatları çıkararak bisikleti biraz hafifletebilirsin.
    Sabit maşa da bisikleti hafifletir, daha stabil, hızlı bir sürüş sağlar ama bisikletin açıları bozulacağından, düz maşaya alışman zor olur, bir süre sonra yine eski maşanı özleyebilirsin. Ben olsaydım bu bisikleti kullanabildiğim kadar kullanır, zamanla bozulan parçalarını değiştirir, ileride bunu satıp beklentilerime göre bir bisiklet tercihi yapardım.
    Kazasız belasız mutlu pedallamalar dilerim.
     
  3. bkagan

    bkagan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Haziran 2012
    Mesajlar:
    768
    Beğeniler:
    253
    Şehir:
    Güzel olan heryer...
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    severek aldıysanız problem yok....yol ağarlıklı kullanacaksanız slıc lastik öncelikleriniz arasında olsun derim...ileri deki düzenlemeler size kalmış....
     
  4. Ahmet.KOÇ

    Ahmet.KOÇ KOM

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    29 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    931
    Beğeniler:
    1.633
    Şehir:
    Bilkent/Polatlı
    Bisiklet:
    Fuji
    Seviye:
    %80 yolda kullanılacaksa hidrolik frene gerek olmaz. Öncelikle süratini artırmak için slick lastik taktırman lazım. Sabit maşa da hız konusunda bir miktar yardımcı olur ancak arkadaşın dediği gibi bisikletin kendine has geometrisi bozulabilir ve bu seni rahatsız edebilir.
     
  5. #5
    Barkın Güngül

    Barkın Güngül Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    o zaman sorumu değiştiriyim uzun turlar (şehirlerarası) yapmak istiyorum ve başka bisiklet alma gibi bir şansım yok bütçem uygun değil.Bu bisiklete yapmam gerekenler nedir?
     
  6. evren ılgazlı

    evren ılgazlı Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    100
    Beğeniler:
    30
    Şehir:
    diyarbakır
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    hayırlı olsunn iyi pedallamalar
     
  7. SamiKayhan

    SamiKayhan Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Şubat 2013
    Mesajlar:
    131
    Beğeniler:
    147
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Benimde vardı çaldılar borla mı :(
     

İlginizi Çekebilir

IMG_20170405_113243.jpg
Herkese Merhaba. Ben Necmettin Ünlü. izmirde yasiyorum universite Ogrencisiyim. 21 yasindayim. Hersey 19 yasinda 133 kiloya kadar cikmam ile basladi.Boyum 1.9m idi ama yinede kilo oldukca belli...
upload_2017-1-21_18-12-42.png
Geçen yıl Temmuz'da enerji kaynaklarımızı ve bunları nasıl geliştireceğimizi açıklayan bir konu açmıştım: Güç bölgeleri "anlayacağımız dilde" ne anlama geliyor? Aerobik dayanıklılık Laktat eşiği...
upload_2017-1-31_11-13-15.png
Her bisikletçinin güçlü ve zayıf yanları var. Kesin olan şu ki, her yönden güçlü bir bisikletçi olamazsınız. Popüler bir örneği vereyim: Hem iyi bir sprinter hem de iyi bir TT yarışçısı...