Scudo Sports

Sedona almayı düşünenlere uyarı

kejrex

Aktif Üye
Kayıt
11 Mart 2014
Mesaj
106
Tepki
10
Şehir
kayseri
Çok üzgün bir şekilde bu konuyu açıyorum. Cumartesi Sedona Bisiklet resmi sitesinde bayisi olarak geçen satıcıya gittim . Herşey çok güzel verdim parayı aldım bisikleti (SEDONA 325) . İlk gün ikinci gün derken üçüncü gün yolda demir parça düşmüş gibi ses geldi ve ön tekerlekten ve giderken ses çıkarmaya başladı frene bastığında zaten çok kötü ses geliyordu . İlk önce gittim aldığım yere uğraştılar yapamadılar , kayseri yetkili servisine gönderdirdiler , gösterdik adama . Bir çıkardı tekerliği baktı fren balatasına parçalanmıştı resmen , sonra bisiklet parçalarını eliyle çıkardı ve baksana nasıl kolay çıkarılıyor ve oynak çok kötü montajlanmış dedi. Aradık aldığımız yeri yeni bir ön teker vericeklermiş balatası ile beraber dediler , ama bisikletin parçalarını çıkarırken kontrol ederken montajın berbatlığı vasatlığı o kadar belliydiki resmen gram bisikletten anlamıyanlara SEDONA bisikletlerini vermiş :alkis: . Kim bilir ertesi gün başka birşeyi bozulcak montaj berbatlığından . Kısaca Sedona veya herhangi bir bisiklet almayı düşünenlere tavsiyem alacağınız yerin gerçekten montaj işlerini bilen birisi olmasına dikkat edin en azından montajlanmamış alıp gidin servisinde montajlayın benim gibi ortada kalırsınız sonra . Geçen sene 300 tl ye aldığımız bisiklet şu aldığım 1300 tl'lik bisiklet kadar sorun çıkarmadı . Hayatımda en pişman olduğum anlardan biri . Birde sedonanın orjinal çamurluğu diye 70 liraya çamurluk sattılar ne montaj edebildiler nede sedonanın öyle bir çamurluğu var . Verilen her kuruş para onlara haram olsun benimde adam gibi araştırmadan gidip aldığım beynime tüküreyim diyecek fazla birşey yok herşey ortada.
 
Scudo
Büyük geçmiş olsun ahmet bey.Ben de Sedona almanın kıyısından döndüm.Fakat hata acaba sizde de var mı?Sürüşte bir aksaklık oldumu merak ediyorum açıkcası..
 
Bayi'nin hatasından dolayı markayı kötülemek ne derece etiktir? Doğru olan bayiyi merkeze şikayet etmektir. Yerinizde olsam böyle yapardım.
Bu işlem de sonuç vermezse gelip bunları yazabilirsiniz diye düşünüyorum...
 
Bence senin o gittiğin yer neresiyse orası iyi değilmiş şahsen ben bu zamana kadar kaç tane sedona değiştirdim say say bitmez hiç birinde sorun yaşamadım ya sizde şansızlık varmış ya da bidahakine bilinmedik yerlere bisiklet bakmayın...

@Bekir T.

katılıyorum.Bende sedona kullanıcısı olarak bu zamana kadar kaç tane sedona değiştirdim hiç bir sorun yaşamadım...Markayı da kötülemeyin..
 
@Bekir T.

markayı değil böyle bisiklet bile montaj etmesini bilmeyen yerlere bisikletlerini vermek ne kadar mantıklı diye dedim

@Bilici serhat

Aldığımız yerde servise gidilip kontrol edilmesi gerek bile demediler aldığın gibi kullanabilirsin dediler , mesela kron markası eline belge veriyor bunu servisine imzalatman şart bisikletinde bir sorun var mı diye kontrol ediyolar ki bisikletlerini verdikleri bayinin montaj gibi işleri bilip bilmediğini kontrol ediyolar

@Mustafa T. Erhan

dümdüz yolda sürdüm montajın berbat olduğunu servisi söyledi zaten
 
markayı değil böyle bisiklet bile montaj etmesini bilmeyen yerlere bisikletlerini vermek ne kadar mantıklı diye dedim
Başlık hiç öyle demiyor ama.
Geçmiş olsun da sorun tamamen bayide, ordan sonuç alamayıp buraya yazmak daha iyi olurdu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Efecan UZUN
Sayın Ahmet Bey;
En kısa zamanda başlığınızı, vermek istediğiniz mesajın yanlış anlaşılmayacağı şekilde değiştirmelisiniz.

Haddim değil size başlığınızı yazmak ama mesela SEDONA ları aldığınız bayi montaj ve servis kalitesine dikkat gibi birşey olabilir..

Ben de (ve birçok arkadaş) SEDONA kullanıyoruz ve dediğiniz gibi aldığınız yerin montaj hatasından kaynaklanmayan neredeyse hiç şikayet yok.
Dikkat ettiniz mi şikayetinizde SEDONA adı geçiyor ama bu yaşadıklarınızın sorumlusu olan yerin adı bile yok.

Uyarmak istediğiniz yer ile korumak istediğiniz yeri karıştırdınız mı ?
 
@Çetin ŞAHİNÖZ

Başlığını değiştirmem lazım haklısınız ama yorumlarda ürünün kalitesizliğini değil böyle yerlere bisikletlerini gönderdiklerine eleştirdim eğer öyle yapıyolarsa bile kron gibi bir sistem izlemeleri çok daha iyi olur
 
Balatayi sedona uretmiyorsa başlık yanlış. Kırılan balata, kadro değil, ki yenisini de gönderiyor zaten. Parçalarda bir sıkıntı yoksa montaj zaten 30 dk lik bir iş, kendiniz yapamıyorsaniz, gittiğiniz bisikletci halledebilir..

HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@Bekir T.
Aslında firmada da kabahat var, bayiliğini verdiği yerleri daha iyi seçmeliler diye düşünüyorum ama burada suç montaj yapan bayide.
 
adam haklı beyler sizde yaşasaydınız aynı şeyi yapardınız, sedona madem ki marka o zaman ürünleri satan adamları bayileri ve servislerini denetlesin işi bilmeyenlere iş vererek barınmalırını sağlamaktan burada sedona da suçlu , herkes burada sedonanın avukatlığını yapar gibi konuşmuş,adam ister markayı ister servisi ister bayiyi kötüler ,
Bu arada bende salcano var ama ben arkadaşın düştüğü hataya düşmeden burdan herkese sordum , hatta beni temiz bayiye yönlendirdiler de böyle birşey yaşamadım, hepimizin başına gelebilir ama inş. kimsenin bidaha başına gelmez
 
@Ahmet F.ELBİR

teşekkür ederim tam olarak demek istediğim bu , foruma hangi bisikleti alayım diye konu açmıştım . Sedona bayilerine baktığında (resmi sitesinden) satın aldığım yeri bayisi olarak gösterdiler ama nasıl birşeyse öyle bir montaj yapmışlarki bisiklet dökülüyor
 
Bunlara sebep birinci olarak üreticiler bisikletimiz satsında kim satar sa satsın sürümden ordan burdan kazanalım diyorlar, yani bayilik anlayışı gibi konular yok. Bir şehirde bir bisikletçi var soruyorlar ona bizim bayimiz olun diye bu kadar. İikinci sebep ise esnaf yani bayiler; eğitimsizlik, esnaf kişiliğini olmayışı, parayı alayımda sonra ne olursa olsun gibi düşüncelerden kaynaklı Sedona yada yerli markalar bu haldeler ,belki dediğimiz kadar kötü değillerdir, fakat sonuçta bakkaldan ekmek almıyoruz servisi, garantisi, yedek parçası var.
 
@ahmet çekmegeli


geçmiş olsun ama burda bence servis sıkıntı yapmış sedona türkiyeye şikayet ederseniz gerekirse onların servisciliğini dahi alırlar bu türlü konular bilgisayar alanında başıma geldi aradık Çizgi elektroniği dedik vatan bizim ürünü almıyor şikayet ettik dedik forumdonanımda isminizi yazalımda görün beni arayıp değişim yaptılar inş sanada kısmet olur :(
 
Sedonanın sitesinde vardır muhakkak biraz araştırma yapmanız lazım..
 
Sedona markası da suçlu, bayilikte suçlu, bu konuda arkadaşa hak vermek lazım. Aynı şey bizim başımıza gelse biz kimden yana dert yanıcaz..? Bayilikleri verirken daha dikkatli olmak gerekiyormuş bunu görüyoruz bu konuda. Sedona markasından memnun olan ve sorun yaşamayanlar olduğu gibi sorun yaşayanların da olması normal. Sonuç olarak bayilik verirken kendi vizyonunu da düşünmesi gerekiyor. Saygılar.
 
@Hüseyin Külcüoğlu
Seçerken iyiyken sonradan bozulduysa sedonanın suçu olur mu bunda?
Bir de o yönden düşünmek lazım. Sedona haksız da olsa telafi etmeye çalışıyor, bunu konuşan fazla yok.
Benim bisiklette de bazı sorunlar oldu sağolsunlar müşteri memnuniyeti deyip kargosu 40(jant ile beraber gitmişti), kendisi 45 olan çemberi ücretsiz değiştirmişlerdi. Bu sefer başka servisin hatası oldu aradım çemberin fiyatını aldım, bayiye satıyoruz sadece dediler. Bir iki kere daha aradıktan sonra sizin gerçekten ihtiyacınız var heralde deyip çemberi ben gönderecem diye destek oldular. Bugün kullanmaya başladım yani.
Herşey aslında insanlıkta bitiyor.

Aslı bisikletin numarası 0212 527 35 63
 
@ahmet çekmegeli

genel olarak diğer arkadaşların yorumlarına katılıyorum bayi hatası ile markayı kötülememek gerektiğini düşünüyorum, bayi ile ilgili şikayetlerinizi Aslı Bisiklet'e 0212 527 35 63 nolu telefondan gerekse "info@aslibisiklet.com" mail adresinden bildirebilirsiniz ilgili personelde Oktay bey olması gerekiyor, ayrıca aldığınız bayiyi de belirtirseniz Kayseri'de bulunan diğer arkadaşlarda sizin gibi sıkıntıyı yaşamasın
 
Geri