ön ve arka lastikler elbette farklı ebatlarda.zaten bunu yazımda açıklamıştım.ön lastikler 2,50 arkalar ise 2,20 olduğu için arka maşaya lastik sığmadı.
arka maşada bu durumdan dolayı bazı değişikler yapıcam zaten.argon kaynağı ile yeni bir maşa modelliycez autocad üzerinde.daha sonra bu maşayı pc ortamında farklı yüklere maruz bırakarak metalin dayanıklılığı hesaplıycaz.en son olarakda üretim kısmına geçicez.dedim ya değişik bir proje olucak.
gidiğinde bir sorun yaratmıyor.en azından arazide hızlı inişlerde pek sorun yaşamadım.sadece tutuş sorunu yaşanıyor.buda lastiğin dişlerinin kalın olmayışından kaynaklı bir durum.
yakında jantlarada el atıcaz.sunrims double track leri taktığımnızda hoplama ve zıplamalarda jantlardaki yamulma sorunuda ortadan kalıcak.çünki standart salcanonun üstündeki wienmann jantlar hem örüm bakımından bana uymuyor hemde genişlik bakımından lastiklerde sorun yaratıyor.
bizimkisi eğlence işte
arka maşada bu durumdan dolayı bazı değişikler yapıcam zaten.argon kaynağı ile yeni bir maşa modelliycez autocad üzerinde.daha sonra bu maşayı pc ortamında farklı yüklere maruz bırakarak metalin dayanıklılığı hesaplıycaz.en son olarakda üretim kısmına geçicez.dedim ya değişik bir proje olucak.
gidiğinde bir sorun yaratmıyor.en azından arazide hızlı inişlerde pek sorun yaşamadım.sadece tutuş sorunu yaşanıyor.buda lastiğin dişlerinin kalın olmayışından kaynaklı bir durum.
yakında jantlarada el atıcaz.sunrims double track leri taktığımnızda hoplama ve zıplamalarda jantlardaki yamulma sorunuda ortadan kalıcak.çünki standart salcanonun üstündeki wienmann jantlar hem örüm bakımından bana uymuyor hemde genişlik bakımından lastiklerde sorun yaratıyor.
bizimkisi eğlence işte